Uusi thaihieronta,kirkkoahde 1

Kaeppa10

Hei!
Onko kellään kokemuksia uudesta thai hieronta paikasta?
Onko nättejä tyttöjä ja osaavatko hieroa hyvin!

16

8745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • butteessaoleva

      Saako muita palveluksia

    • Kaeppa10

      Enpä tiedä kun en ole käynyt
      Käyhän kysymässä jos olet paikkakunnalla

    • 3456642

      varmaan kannattaa..peltojen paroonit on niin nuukia ettei ne maksa runkkaamisesta...sitten kun joku tekee sen viedään heti vihille...ja ero vuoden päästä...hah...osa tietty on käynykkin jo taikuissakin..mut ne on niitä legendaarisia lakeuksien kaappi viljeliöitä....joita muuten on paljo....pst.....puhuin homoista

    • Kaeppa10

      Eipä taida olla kukaan käynyt siellä korkkoahteen hieronnassa kun ei tule kommentteja

    • Jarkko55

      Selätkö on kipiänä Kurikassa?

    • Kaeppa10

      Ei selkä vaan niskat
      Onko tyttöjen hieronta pelkkää sivellä vai osaavatko oikeasti hieroa kuten Thaimaassa?
      Minä en ole mitään seksiä vailla sitä saan kotonakin eikä tarvi pelätä tauteja

      • Z.x.c

        Muijallas on vaan hyvät penisiliinit


    • oiuiou

      Hienoja paikkoja. Kokeilin vaahtokylpyä.koko huone oli vaahtoa täynnä. Nainen pesi alahaharjalla kaiken, huh ihmeissäni olin, ja puhdas, fres olo..kurikan paikkaa en tunne...

    • hynjun

      Kyllä hieronta oli ammattitaitoista. Ilmoitin heti alussa ei seksiä. Hyvin suomea hallitseva. On kuukauden ja maksaa vuokraa 500 €. Käykää !

    • kuyjuing

      Ruma, puhui puhelimeen hieronnan aikana ja pyysi tippejä. En suosittele

    • 3456787654567

      yleensä joka pohjanmaan paikas noi taikut..kuvat huiput..meet sinne vastaan tulee hieltä haiseva läski joka pyytää runkkauksesta 150e..suuhoidosta 200e...hyi vittu

    • varttina

      Sain sinulta kupan, valitti kauhajokelainen mies Kurikan thaihierojalle. - Sinähän ostit sen, naureskeli hieroja.

      • Anonyymi

        Hyvin taas näkyy kateus kurikkalaasis!


    • PattaYan

      Thaimaalaisilla on sitä vaarallista hyppykuppaakin joka voi tartua monen metrin päästäkin. Siinä sitä sitten riittää kotona selittämistä kun vain häveli bordellin ohi.

    • Anonyymi

      Voi juma mitä pönttöjen kommentteja. Junteilta joita naiset ei koskisi pihdeilläkään edes kaukaa. Ootte omasta mielestänne hirveen humoristisia. Yksinkertaisia ootte. Hyvästi!

      • Anonyymi

        ahaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe