Hei!
Onko kellään kokemuksia uudesta thai hieronta paikasta?
Onko nättejä tyttöjä ja osaavatko hieroa hyvin!
Uusi thaihieronta,kirkkoahde 1
16
9767
Vastaukset
- butteessaoleva
Saako muita palveluksia
- Kaeppa10
Enpä tiedä kun en ole käynyt
Käyhän kysymässä jos olet paikkakunnalla - 3456642
varmaan kannattaa..peltojen paroonit on niin nuukia ettei ne maksa runkkaamisesta...sitten kun joku tekee sen viedään heti vihille...ja ero vuoden päästä...hah...osa tietty on käynykkin jo taikuissakin..mut ne on niitä legendaarisia lakeuksien kaappi viljeliöitä....joita muuten on paljo....pst.....puhuin homoista
- Kaeppa10
Eipä taida olla kukaan käynyt siellä korkkoahteen hieronnassa kun ei tule kommentteja
- Jarkko55
Selätkö on kipiänä Kurikassa?
- Kaeppa10
Ei selkä vaan niskat
Onko tyttöjen hieronta pelkkää sivellä vai osaavatko oikeasti hieroa kuten Thaimaassa?
Minä en ole mitään seksiä vailla sitä saan kotonakin eikä tarvi pelätä tauteja- Z.x.c
Muijallas on vaan hyvät penisiliinit
- oiuiou
Hienoja paikkoja. Kokeilin vaahtokylpyä.koko huone oli vaahtoa täynnä. Nainen pesi alahaharjalla kaiken, huh ihmeissäni olin, ja puhdas, fres olo..kurikan paikkaa en tunne...
- hynjun
Kyllä hieronta oli ammattitaitoista. Ilmoitin heti alussa ei seksiä. Hyvin suomea hallitseva. On kuukauden ja maksaa vuokraa 500 €. Käykää !
- kuyjuing
Ruma, puhui puhelimeen hieronnan aikana ja pyysi tippejä. En suosittele
- 3456787654567
yleensä joka pohjanmaan paikas noi taikut..kuvat huiput..meet sinne vastaan tulee hieltä haiseva läski joka pyytää runkkauksesta 150e..suuhoidosta 200e...hyi vittu
- varttina
Sain sinulta kupan, valitti kauhajokelainen mies Kurikan thaihierojalle. - Sinähän ostit sen, naureskeli hieroja.
- Anonyymi
Hyvin taas näkyy kateus kurikkalaasis!
- PattaYan
Thaimaalaisilla on sitä vaarallista hyppykuppaakin joka voi tartua monen metrin päästäkin. Siinä sitä sitten riittää kotona selittämistä kun vain häveli bordellin ohi.
- Anonyymi
Voi juma mitä pönttöjen kommentteja. Junteilta joita naiset ei koskisi pihdeilläkään edes kaukaa. Ootte omasta mielestänne hirveen humoristisia. Yksinkertaisia ootte. Hyvästi!
- Anonyymi
ahaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822