Hei!
Onko kellään kokemuksia uudesta thai hieronta paikasta?
Onko nättejä tyttöjä ja osaavatko hieroa hyvin!
Uusi thaihieronta,kirkkoahde 1
16
10069
Vastaukset
- butteessaoleva
Saako muita palveluksia
- Kaeppa10
Enpä tiedä kun en ole käynyt
Käyhän kysymässä jos olet paikkakunnalla - 3456642
varmaan kannattaa..peltojen paroonit on niin nuukia ettei ne maksa runkkaamisesta...sitten kun joku tekee sen viedään heti vihille...ja ero vuoden päästä...hah...osa tietty on käynykkin jo taikuissakin..mut ne on niitä legendaarisia lakeuksien kaappi viljeliöitä....joita muuten on paljo....pst.....puhuin homoista
- Kaeppa10
Eipä taida olla kukaan käynyt siellä korkkoahteen hieronnassa kun ei tule kommentteja
- Jarkko55
Selätkö on kipiänä Kurikassa?
- Kaeppa10
Ei selkä vaan niskat
Onko tyttöjen hieronta pelkkää sivellä vai osaavatko oikeasti hieroa kuten Thaimaassa?
Minä en ole mitään seksiä vailla sitä saan kotonakin eikä tarvi pelätä tauteja- Z.x.c
Muijallas on vaan hyvät penisiliinit
- oiuiou
Hienoja paikkoja. Kokeilin vaahtokylpyä.koko huone oli vaahtoa täynnä. Nainen pesi alahaharjalla kaiken, huh ihmeissäni olin, ja puhdas, fres olo..kurikan paikkaa en tunne...
- hynjun
Kyllä hieronta oli ammattitaitoista. Ilmoitin heti alussa ei seksiä. Hyvin suomea hallitseva. On kuukauden ja maksaa vuokraa 500 €. Käykää !
- kuyjuing
Ruma, puhui puhelimeen hieronnan aikana ja pyysi tippejä. En suosittele
- 3456787654567
yleensä joka pohjanmaan paikas noi taikut..kuvat huiput..meet sinne vastaan tulee hieltä haiseva läski joka pyytää runkkauksesta 150e..suuhoidosta 200e...hyi vittu
- varttina
Sain sinulta kupan, valitti kauhajokelainen mies Kurikan thaihierojalle. - Sinähän ostit sen, naureskeli hieroja.
- Anonyymi
Hyvin taas näkyy kateus kurikkalaasis!
- PattaYan
Thaimaalaisilla on sitä vaarallista hyppykuppaakin joka voi tartua monen metrin päästäkin. Siinä sitä sitten riittää kotona selittämistä kun vain häveli bordellin ohi.
- Anonyymi
Voi juma mitä pönttöjen kommentteja. Junteilta joita naiset ei koskisi pihdeilläkään edes kaukaa. Ootte omasta mielestänne hirveen humoristisia. Yksinkertaisia ootte. Hyvästi!
- Anonyymi
ahaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784