Oon 38v sinkku mies, mua kiihottaa kokeilla erillaisia naisten alusvaatteita.
Naisten alusvaatteet
28
303
Vastaukset
- baltsu
Aika monen miehen harrastus. Itsekin tykkään mm. sukkahousuista. Ja aina se on yhtä ihanaa vaihtaa välillä feminiinisempään asuun. Olen harrastellut jo pitkään.
- Btm79
Minä käytän lähinnä pikkareita ja rintsikoita
- baltsu
No sukkahousujen alle kuuluu pikkarit. Rintsikatkin on tuttuja. Kyllä ne pikkarit tuntee yllään vaikka niiden päällä on sukkahousut ja hame. Sama juttu rintsikoiden kanssa vaikka päällä on esim. joku neule.
- sukkissääret
Kyllä hame ja sukkahousut kiihottaa ! Nyt päällä musta ylipolven hame ja mustat 15 den norlynit ... ja aamuteeveestä ihailen sannan sukkissääriä ! !
- ruskeat
Tänään sannalla ihanan ruskeat sukkikset
- ksksks
ruskeat kirjoitti:
Tänään sannalla ihanan ruskeat sukkikset
Siis kuka on tuo Sanna? Kun en aamu-TV:tä seuraile. Ihana varmaan, niinkuin ruskeat sukkahousutkin. Onko Sannalla perus ruskeat vai tummemmat. No molemmat käy.
- Btm79
Olen ollu molempien sukupuolten kans alusvaatteet päällä, myös naiset tykkää.
Muutama mies on jopa ostanut minulle alusvaattteita ja halunnut katsoa kun puen päälleni.
Tykkään eniten kun on päälläni rintsikat, pikkarit, sukkanauhaliivit ja sukat. - jazzzzka
Mä 41v ja eniten mua kiihottaa kun laitan pikkarit ja stayupit, erityisesti noi stayupit tuntuu tosi kiihottavalta ja sen jälkeen ei enää pikkareiden alle mahdukkaan...
- Btm79
Joo, stay upit on kiihottavat, mulla aika monet ja eri värisiä. Käytän vähä tilanteen mukaan.
- have.xperience
Se on aina huvittava näky kun on naisten pikkuiset venyvät ja satiiniset pikkarit jalassa ja muna kovana pystyssä niin että venyttää pikkarit irti kropan pinnasta, pikkarit peittää enää vähän munan päätä ja takana pikkarit uppoaa persvakoon :D
- jazzzzka
mulla nyt siniset pitsireunaset stayupit ja mä ihan kiimasena... Millaset sulla btm79?
- Btm79
Mulla nyt valkeat pitsireunaiset, 15den
- xxx58
Btm79 kirjoitti:
Mulla nyt valkeat pitsireunaiset, 15den
Millaiset pikkarit.
- Btm79
Valkeat pitsiset tanga mallin pikkarit.
- xxx58
Btm79 kirjoitti:
Valkeat pitsiset tanga mallin pikkarit.
Kyllä kuumottaa jo.
- Btm79
Jos löytys asiallista seuraa naisesta tai miehestä pohjois-savosta ni ois kivaa.
- Btm79
Kumpi oot ?
- Kuvitelmaa-vain
Btm79 kirjoitti:
Kumpi oot ?
Et sitte kysy suoraan. Särkiskö se mentaalisen olotilan?
- jazzzzka
Mä top, btm79 haluisin hyväillä sua...
- Btm79
Se ois ihanaa !
- BiHalukasMies
Mahtaiskos Tampereen seudulta löytyä nuorempaa "tyttöä" 41-v. suomalaiselle topille...?! Vakiystävyys olis kiva löytää...
- jazzzzka
Mä taas ihan kiimasena tyttöasut päällä, Btm 79, haluisin sua!
- Btm79
Kävin liikenteessä yhden nuoren pariskunnan luona, nainen ihasteli mun alusvaatteita ja mies pani mua, lähtiessä nainen vinkkas vessan ovelta et tuu käymään täällä, no menin sinne ja nainen antoi käteeni libressen yösiteitä 2 kpl ja sanoi et voi olla tarvetta kotimatkalla.
Ihana pariskunta ja ei ollut eka kerta kun vierailin heidän luona. - jazzzzka
oliko ihana pano? Nautitko? Haluaisin hyväillä sua !
- Btm79
Oli oikein hyvä sessio, paljaalla pani ja otin spermat sisään.
Mies pani aika reippaalla tahdilla, alotti takaapäin ja loopussa ratsastin.
Moi.on kyllä todella kiihottavaa olla asut päällä ja ratsastaa dildolla.
- Tv09
Moi, minä vuosia harrastanut korsetteja, nailoneita ym ihania asuja.Pidän miehistä asuissa.
Korsetti cd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376