Luonnon suojelemiseksi tuotteiden käyttöikä pitää olla pitkä.
Vihreät eivät kapinoi lyhytikäisiä tuotteita vastaan. Siitä olisi varmaan vihreille vahinkoa - tällaisesta luonnonsuojelusta.
Kertakäyttötuotteet / Vihreät
6
<50
Vastaukset
- soininveli
Oletko ehtinyt jokaisen vihreän kulutuskäyttäytymisen jo seurata?
- 66667777
Joko olet skitso käynny puhumassa terroristeille rauhasta????Saatanan suvakki paskat teidän takia kuolee syyttömiä ihmisiä, hyysäätte vielä näitä terroristeja!!! SUVAKKI PASKAT MAKSAA VIELÄ ELÄMISEN TÄÄLLÄ EUROOPASSA. PAINUKAA VITTU SINNE LÄHI-ITÄÄN JA AFRIKKAAN HYYSÄÄMÄN NÄITÄ TERRORISTEJA.
- soininveli
66667777 kirjoitti:
Joko olet skitso käynny puhumassa terroristeille rauhasta????Saatanan suvakki paskat teidän takia kuolee syyttömiä ihmisiä, hyysäätte vielä näitä terroristeja!!! SUVAKKI PASKAT MAKSAA VIELÄ ELÄMISEN TÄÄLLÄ EUROOPASSA. PAINUKAA VITTU SINNE LÄHI-ITÄÄN JA AFRIKKAAN HYYSÄÄMÄN NÄITÄ TERRORISTEJA.
Onko paha mieli? En ole käynyt, töissä kävin. Saadaan sinunkin sosiaaliturvasi maksettua joten ole hyvä. Tuliko parempi mieli.
- 66667777
Voi voi skitso, sinä et koskaan tule maksamaan minun sosiaaliturvaani olen jo työni tehnyt ja nyt nautin työeläkkeestäni ja käyn samalla myös osaaikaisena duunarina kunnes siihen paikkaan löytyy nuorempi duuhari. Eipä noita skitson tapaisia vihervasuri apinoita työt kiinnosta, joteen teen duunia 90 v jos ei tilalle duunaria löydy, joten lutkuta sinä vain sitä mustaa kyrpääsi apina.
- soininveli
66667777 kirjoitti:
Voi voi skitso, sinä et koskaan tule maksamaan minun sosiaaliturvaani olen jo työni tehnyt ja nyt nautin työeläkkeestäni ja käyn samalla myös osaaikaisena duunarina kunnes siihen paikkaan löytyy nuorempi duuhari. Eipä noita skitson tapaisia vihervasuri apinoita työt kiinnosta, joteen teen duunia 90 v jos ei tilalle duunaria löydy, joten lutkuta sinä vain sitä mustaa kyrpääsi apina.
Kyllä sinun sairaseläkkeesi minä maksan.Olit muuten joskus palomies ja osaaikainen politiikko!! Nyt sitten kuuppasi takia sairaseläkkeellä ja käyt kahvia keittämässä suojeluskuntakerhossa. Hyvin menee, äidillesi jaksamista!
- Kais_likko
Duunarit ja firmat pistäis vastaan pitkäikäisten tuotteiden kannattajille. Jäis vihreät kolmanneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3282737Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782475SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552222Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251692
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1401492
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731338Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.891172Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134