Tavja Haljosen "märkä uni"

miljimälkä

Gay-järjestöjen sivu kertoo, että Tarja Halonen olisi jäsen IGLA:ssa International Lesbian and Gay Associationissa. http://gaytoday.badpuppy.com/garchive/world/020800wo.htm
Tämä on ongelmallista, sillä IGLA:ssa on ollut 1990-luvun puolivälissä peri järjestöjä, jotka kannattavat avoimesti pedofiliaa. Yksi IGLA:n jäsenjärjestö oli North American Man Boy Love Association (NAMBLA) Vuonna 1985 NAMBLA hyväksyttiin jäseneksi New York's council of Lesbian and Gay Organizationseihin kuin myös International Gay Associationiin –nykyisin International Lesbian and Gay Association (ILGA). 1990-luvun puolivälissä ILGAn yhteydet NAMBLAn ja muiden pedofiliaorganisaatioiden kanssa johti siihen, että yhdistys menetti YK:ssa virallisen asemansa YK:n kansalaisjärjestönä. ILGAn yritys saada takaisin virallinen asemansa YK:n kansalaisjärjestönä hylättiin vuonna 2002, koska järjestö ei toimittanut riittävän tarkkoja jäsenluetteloita, joista olisi selvinnyt, että järjestö on erottanut pedofiliaa kannattavat jäsenjärjestönsä. Tuskin Halonen sentään tahallisesti halunnut tehdä yhteistyötä pedofiliaa kannattavien järjestöjen kanssa, mutta on merkki vakavasta harkitsemattomuudesta ja sinisilmäisyydestä liittyä järjestöön tietämättä mitä muista jäseniä ja millä asialla järjestössä toimii. Pedofilian historiasta homoliikkeessä: http://katsaus.mail15.com/

5

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lesboottoritarja

Halosen puheenjohtaja- aikana SETAn säännöissä oli pykälä, että SETAn puheenjohtajaksi ei voida valita kuin seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva henkilö, siis suomeksi sanottuna joko homoseksuaali tai lesbo.
      Presidenttiehdokas Halonen painosti SETAa muuttamaan säännöksiään jälkikäteen sellaiseksi, että SETAn puheenjohtajaksi voidaan valita myös muukin kuin seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva henkilö. Tämä muutos tehtiinkin Halosen vaatimuksesta SETAN säännöksiin hieman ennen presidentin vaaleja 2000, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että tämä vaatimus oli voimassa vielä 1980-81, jolloin Halonen toimi SETAn

• tarjan_porukka
    • inhottavatarja
    • Darjusga
    • mitätavjasanoo

No -....---.. MAINITKAA HOMOVIHREÄT JA ONTUVAT LIIII-ANTRESOONIT JA TIETENKI SOIAALIDEMUT MITÄ HALUATTE: niinistö on presidentti ja kutsuttiin oikein visrallisesti valkoiseen taloon vierailulle. näihän ei käynyt lesbo-haloselle.....hih hiih hiiiii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe