Saako mihinkään kirkkokuntaan kuulumaton virpoa?
VIRPOMINEN
11
326
Vastaukset
- käteenveto
Masturbointia ei taideta oikein suositella missään kirkkokunnassa...
- Anonyymi
Virpojat on kerjäläisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virpojat on kerjäläisiä.
Lapset opetetaan pienestä pitäen kerjäämään.
- Eivirvo
mitä tekemistä virpomisella on kristinuskon kanssa.Virpominen on noitumista.
Noidiksi pukeutuneet virpojat jumalattomia.- ruono.holli
" he-ma ", olet todella huono trolli
- rutin
masTURBOintia ei suositella myöskään ihmisillä. muuten. olisko sittenkin parempi virpoa, vaikka ilman palkkaa, kun puhua selän takana palturia alipalkattuna?
- Jacop
Saako virpoa mihinkään kirkkokuntaan kuulumaton?
Asia kun on näin että juuri kirkkokuntaan kuuluva ei sais virpoa. Mutta EVLUT kirkossa on tapoja jotka on peräisin pakanuuden ajoilta. Esm joulukuusi on alkujansa pakanallinen tapa. Kuusi tuotiin metsästä ja koristeltiin metsän jumala Tapion kunniaksi ja tuomaan hyvää metsästys onnea. Itse asiassa monet joulu tapamme on peräisin pakanuuden ajoilta. Jehova seurakunnassa ei vietetä joulua syystä, ettei jeesus käskenyt pyhittää hänen syntymäänsä. - Lokakkun.4.päivä
Jacop kirjoitti:
Saako virpoa mihinkään kirkkokuntaan kuulumaton?
Asia kun on näin että juuri kirkkokuntaan kuuluva ei sais virpoa. Mutta EVLUT kirkossa on tapoja jotka on peräisin pakanuuden ajoilta. Esm joulukuusi on alkujansa pakanallinen tapa. Kuusi tuotiin metsästä ja koristeltiin metsän jumala Tapion kunniaksi ja tuomaan hyvää metsästys onnea. Itse asiassa monet joulu tapamme on peräisin pakanuuden ajoilta. Jehova seurakunnassa ei vietetä joulua syystä, ettei jeesus käskenyt pyhittää hänen syntymäänsä.Niin ja lisäksi joulu ei ole Jeeuksen syntymä aika.
Jeeesus syntyi n. Lokakuun 4 pv tienoilla.
- Pekko_Pakana
Pitäisi kai saada hassutella ihan uskonnosta riippumatta. Pitääkö lapsilta pilata tuokin ilo? "Virvon varvon tuoreeks terveeks" ei moneen sataan vuoteen ole ollut mikään "pakanallinen loitsu", vaan onnentoivotus!
- kanttoripii
KYLLÄ SAA ,Kataista ja Stubbia voi virpoa mennen tullen Sipilän ohella ja Soininki voi kuohita jos äijän löytää sieltä käännettyjen takkien seasta ja taitaa kalsarisansaki kääntänyt niin monta kertaa ettei ole kuin kuminauha jäljellä. Munansa on jo hävittänyt läskiensä alle
- Niimpäniinniin
Vanhan uskomuksen mukaan noidat, trullit, peikot ja pahat henget juoksentelevat pääsiäisenä vapaasti kiusaamassa ihmisiä ja tekemässä kolttosia. Virpominentaas on kiron omima pakanoiden heelmällisyys ritti mutta nykyää virvottavaa ei vihdota pajuisella oksakimpulla selkää, vanha loitsukin menee "virvon varvon, tuoreeks, terveeks, rikkaaks, rakkaaks, nuoreks, notkeeks, vitsa sulle palka mulle."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772