Saako mihinkään kirkkokuntaan kuulumaton virpoa?
VIRPOMINEN
11
274
Vastaukset
- käteenveto
Masturbointia ei taideta oikein suositella missään kirkkokunnassa...
- Anonyymi
Virpojat on kerjäläisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virpojat on kerjäläisiä.
Lapset opetetaan pienestä pitäen kerjäämään.
- Eivirvo
mitä tekemistä virpomisella on kristinuskon kanssa.Virpominen on noitumista.
Noidiksi pukeutuneet virpojat jumalattomia.- ruono.holli
" he-ma ", olet todella huono trolli
- rutin
masTURBOintia ei suositella myöskään ihmisillä. muuten. olisko sittenkin parempi virpoa, vaikka ilman palkkaa, kun puhua selän takana palturia alipalkattuna?
- Jacop
Saako virpoa mihinkään kirkkokuntaan kuulumaton?
Asia kun on näin että juuri kirkkokuntaan kuuluva ei sais virpoa. Mutta EVLUT kirkossa on tapoja jotka on peräisin pakanuuden ajoilta. Esm joulukuusi on alkujansa pakanallinen tapa. Kuusi tuotiin metsästä ja koristeltiin metsän jumala Tapion kunniaksi ja tuomaan hyvää metsästys onnea. Itse asiassa monet joulu tapamme on peräisin pakanuuden ajoilta. Jehova seurakunnassa ei vietetä joulua syystä, ettei jeesus käskenyt pyhittää hänen syntymäänsä. - Lokakkun.4.päivä
Jacop kirjoitti:
Saako virpoa mihinkään kirkkokuntaan kuulumaton?
Asia kun on näin että juuri kirkkokuntaan kuuluva ei sais virpoa. Mutta EVLUT kirkossa on tapoja jotka on peräisin pakanuuden ajoilta. Esm joulukuusi on alkujansa pakanallinen tapa. Kuusi tuotiin metsästä ja koristeltiin metsän jumala Tapion kunniaksi ja tuomaan hyvää metsästys onnea. Itse asiassa monet joulu tapamme on peräisin pakanuuden ajoilta. Jehova seurakunnassa ei vietetä joulua syystä, ettei jeesus käskenyt pyhittää hänen syntymäänsä.Niin ja lisäksi joulu ei ole Jeeuksen syntymä aika.
Jeeesus syntyi n. Lokakuun 4 pv tienoilla.
- Pekko_Pakana
Pitäisi kai saada hassutella ihan uskonnosta riippumatta. Pitääkö lapsilta pilata tuokin ilo? "Virvon varvon tuoreeks terveeks" ei moneen sataan vuoteen ole ollut mikään "pakanallinen loitsu", vaan onnentoivotus!
- kanttoripii
KYLLÄ SAA ,Kataista ja Stubbia voi virpoa mennen tullen Sipilän ohella ja Soininki voi kuohita jos äijän löytää sieltä käännettyjen takkien seasta ja taitaa kalsarisansaki kääntänyt niin monta kertaa ettei ole kuin kuminauha jäljellä. Munansa on jo hävittänyt läskiensä alle
- Niimpäniinniin
Vanhan uskomuksen mukaan noidat, trullit, peikot ja pahat henget juoksentelevat pääsiäisenä vapaasti kiusaamassa ihmisiä ja tekemässä kolttosia. Virpominentaas on kiron omima pakanoiden heelmällisyys ritti mutta nykyää virvottavaa ei vihdota pajuisella oksakimpulla selkää, vanha loitsukin menee "virvon varvon, tuoreeks, terveeks, rikkaaks, rakkaaks, nuoreks, notkeeks, vitsa sulle palka mulle."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769