Brysselin rinnalla on muistettava rasismi, jota tapahtuu joka päivä. Etsitään yhdessä #ratkaisujarasismiin #kokoomus
https://twitter.com/kokoomus/status/712214708233891840
Ei he*vetti tätä touhua
4
164
Vastaukset 4
- londonleatherboys
Terveisiä Lontoosta. Sekoomus rulettaa.... uskomattomia tweetteja
- ewrgeryqwed
Kokoomus munasi itsensä täydellisesti.
- Alfred_Nucci
'39/'40 tunkeutujat ammuttiin rajalla, mutta nyt niille tarjotaan kuumaa mehua ja kuljetetaan lämpimässä bussissa Kaivopuiston vastaanottokeskukseen. Sitten niille aletaan katsomaan asuntoja Kalasatamasta ja aloitetaan sopeutumiskoulutus, iäkkäämpiä naisia ei saa porukalla raiskata. Ja kun pankkitilille on talletettu Suomen valtion korvamerkitsemät 4.000 € ja vihollisarmejan 20.000€, niin sisit saavat aloittaa rauhassa kotoutumisen (=järjestäytymisen). Tuo on nyt vain ajan kysymys, koska paukkuu. Näinhän se on mennyt Pariisissa ja Bryselissäkin.
EHDOTUS - Helsinki olisi evakoitava kanta-suomalaisista ja Helsingille olisi tehtävä alueluovutus. Tai rahaahan kyllä Lähi-idässä öljyn myötä on kerääntynyt sitten vuoden 1960, jolloin öljykartelli perustettiin Bagdadissa. Tässä voisi harkita alueen myyntiä, se olisi helpompi vaihtoehto nykyisessä taloudellisessa tilanteessa.
KANNATUS - Jos olet näiden minun talous-/turvallisuuspoliittisten ajatusten takana, niin sinulla on mahdollisuus äänestää minua seuraavissa presitentin vaaleissa 28.1.2018.
#69 - Alfred Nucci/Kokoomus - laivat27
Se on tappohimo mikä johtaa terroritekoihin, ei mikään muu. Syyksi riittää, että on olemassa ja on helppo kohde, kuten Eurooppa on. Nykypäivän lait ja säännöt ei sovi enää aikaan, jossa eletään. Kaikki pitäisi laittaa uusiksi myös sinisilmäinen asennoituminen. Pitäisi myös tajuta, mikä ajaa rikollista tekoihin. Sairas mielentila. Itseasiassa uhrin kiltteys, suvaitsevaisuus, auttamisen halu ym. kiihottaa entisestään rikollista, koska hän ei usko ihmisen hyvyyteen, se on kadonnut tai ei ole ollut olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5861413Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432