Kehä I ruuhkat

ruuhkassaonkivaa

Haluaisin kokea kehä 1:n ruuhkat. En asu Helsingissä enkä käy Helsingissä muulla kuin junalla. Kiinnostaisi tietää, mihin aikoihin kannattaa ajaa mitä reittiä jos haluu kokea ruuhkan? Lähtöpaikkana Järvenpää.

20

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheSquirrel

      Lahdentietä kehä1:lle klo 7:30, päämääränä länsiväylän kautta Foorumin parkkihalliin.

      • PäivätkinVaihtelee

        Mieluiten ti, ke tai to aamuina. Ip. sitten perjantaina klo 16 touko- ja elokuussa vastakkaiseen suuntaan. Mieluiten vielä hieman sadetta.


    • hoitoon.vajakit

      Ei reitillä niin väliä, kunhan autossasi on nastarenkaat alla. Ilman niitä ei pärjää stadin talvessa.

      • NastavouhottajaIskiTaas

        Ei sellaista keskustelua tällä palstalla nykyään voi syntyä ilman etteikö nastarenkailla päänsä sekoittanut nastarengasvouhottaja sotkisi keskusteluun nastarenkaita. Käsittämätön ääliö!


      • hoitoon.vajakit
        NastavouhottajaIskiTaas kirjoitti:

        Ei sellaista keskustelua tällä palstalla nykyään voi syntyä ilman etteikö nastarenkailla päänsä sekoittanut nastarengasvouhottaja sotkisi keskusteluun nastarenkaita. Käsittämätön ääliö!

        Oletpas sinä sekaisin. Mitä vouhotusta se on, jos ystävällisesti varoitan kaveria pääkaupunkiseudun ankarasta talvesta. Otahan lääkkeesi.


      • VittuMikäVajakkiOlet
        hoitoon.vajakit kirjoitti:

        Oletpas sinä sekaisin. Mitä vouhotusta se on, jos ystävällisesti varoitan kaveria pääkaupunkiseudun ankarasta talvesta. Otahan lääkkeesi.

        Jos keskustelun aiheena on pääkaupunkiseudun ruuhkat niin miksi helvetissä sinä alat jauhamaan nastarenkaista ja talvesta??? Eikö se riitä että joka helvetun viikko sinä jauhat ja aloitat uusia keskuteluja nastarenkaista ja vieläpä LIIIKENNE - palstalla???? Kenenkähän sitä lääkiäettä pitäisu ottaa??


      • hoitoon.vajakit
        VittuMikäVajakkiOlet kirjoitti:

        Jos keskustelun aiheena on pääkaupunkiseudun ruuhkat niin miksi helvetissä sinä alat jauhamaan nastarenkaista ja talvesta??? Eikö se riitä että joka helvetun viikko sinä jauhat ja aloitat uusia keskuteluja nastarenkaista ja vieläpä LIIIKENNE - palstalla???? Kenenkähän sitä lääkiäettä pitäisu ottaa??

        Yritähän niillä putkiaivoillasi katsoa aloittajan kysymystä vähän laajemmin. Hän kirjoittaa, ettei ole käynyt Helsingissä muulla kuin junalla. Silloin hän ei voi tietää stadin seudun armottomista talvikeleistä, joita autolla liikkuva kohtaa. Esimerkiksi ensi yöksi on luvattu pakkasta, ja sehän tarkoittaa sitä, että vain nastarenkailla voi pärjätä täällä. Ja kyllä, myös nastarenkaat kuuluvat, ikävä kyllä, liikenteeseen eli myös LIIKENNE-palstalle.


      • Awohoidot

        Aiheessakin pitäsi pysyä, eikä sekoilla joka paikkaan omaa mieltymystään.


    • klput

      Alko aukee yheksältä. Sinne vaan.

    • kysynpähän

      Jos et käy Helsingissä muulla, kuin junalla, niin miten sinä kehä 1 ruuhkan koet?

    • räjähtääköPÄÄpian

      Jos tulevaisuudessa käyn autolla Helsingissä, niin teen sen taatusti nastarenkailla ja vaikka olisi heinäkuu, niin vaihdan nastat alle. Ihan vaan nastaneurootikon kiusaksi.

      • kokemäkeen

        Urpåja on moneen junaan, juhannuksen pyhinä on kauhiat sumat, teretulloo!


      • Uusillekuskeille
        kokemäkeen kirjoitti:

        Urpåja on moneen junaan, juhannuksen pyhinä on kauhiat sumat, teretulloo!

        Juhannuksena on hyvä opetella stadin tiestöä, kun liikennettä on vähän ja näkyvyys vähintään kohtuullinen (se suomen suvi).


      • IlmanNastojaPelottaa
        Uusillekuskeille kirjoitti:

        Juhannuksena on hyvä opetella stadin tiestöä, kun liikennettä on vähän ja näkyvyys vähintään kohtuullinen (se suomen suvi).

        Ja jos hyvin käy niin silloin uskaltaa jo ajaa kesärenkailla.


      • Pienetonympyräsi
        IlmanNastojaPelottaa kirjoitti:

        Ja jos hyvin käy niin silloin uskaltaa jo ajaa kesärenkailla.

        Huhtikuullahan se vaihtohetki on muualla eteläsuomessa ajavilla, kun aamulla ei ole enää liukasta, ainakaan kovin todennäköisesti. Maalla asuvilla hieman myöhemmin.
        Onhan tuota lunta tullut joskus toukokuun alkupuolellakin vielä 10 cm.

        Vain Kehä-1sen tienoilla ajelevat kun ei tiedä mitään koko eteläisen suomen ajokeleistä, päivän mittaan kun ajelee muutama sata kilometriä sekalaisella tiestöllä, niin tulee kaikenlaista keliä vastaan kun aamulla aikaisin lähtee ja alkuillasta kotiin palaa. Renkaat kun pitää olla kuitenkin sen huonoimman kelin mukaiset, eikä sitä varten että näyttää yhden korttelin pillurallissa plingpling hyvälle.


      • pakkohoitoon.vajakit
        Pienetonympyräsi kirjoitti:

        Huhtikuullahan se vaihtohetki on muualla eteläsuomessa ajavilla, kun aamulla ei ole enää liukasta, ainakaan kovin todennäköisesti. Maalla asuvilla hieman myöhemmin.
        Onhan tuota lunta tullut joskus toukokuun alkupuolellakin vielä 10 cm.

        Vain Kehä-1sen tienoilla ajelevat kun ei tiedä mitään koko eteläisen suomen ajokeleistä, päivän mittaan kun ajelee muutama sata kilometriä sekalaisella tiestöllä, niin tulee kaikenlaista keliä vastaan kun aamulla aikaisin lähtee ja alkuillasta kotiin palaa. Renkaat kun pitää olla kuitenkin sen huonoimman kelin mukaiset, eikä sitä varten että näyttää yhden korttelin pillurallissa plingpling hyvälle.

        Näinhän se on. Minäkin pidän pyöräilykypärää päässä kun nukun. Eihän sitä ikinä tiedä milloin kaatuu.


      • Kireäpotta

        Pyöräilykypärä on helppo laittaa kun lähtee fillarilla, auton renkaita ei kukaan viitsi vaihdella kelin mukaan edestakaisin.


    • PaskaKapunni

      Ihan sama mihin aikaan tulet, täällä odotamme. Tulkaa vaan kaikki tänne niitä ruuhkia katsomaan.

      • Kehityskehittyy

        Kehä-1sen remontit ruuhkauttaa nyt myös ei ruuhka-aikaan.
        Remontteja tehdään palasina siellä täällä vuodesta toiseen, lopputulema on että liikenne ei suju koskaan. Eikö voisi tehdä kerralla, menisi samoilla jonottamisilla.


    • usein.nähnyt

      Uudellamaalla kun tulee yksikin pisara vettä niin liikenne on seis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe