Kauhea vaahtoaminen Onecoinin ympärillä ainakin tällä palstalla.
Oletteko muuten seuranneet paljonko on tutkintaa, tuomioita jne. Uber:iin kohdistettu? Todella paljon, eli kun joku toimija tekee jotain uutta, niin lyöjiä riittää...
Uber:iin verrattuna Onecoin:ia on kohdeltu silkkihansikkain :-)
Onecoin vahvassa kasvussa
14
54
Vastaukset
- 444t4g5g
Miten Über liittyy Onecoiniin?
Onecoinhan on rikollinen ponzihuijaus jonka kosahtaminen on päivä päivältä lähempänä.
Ja miksi puhut "vaahtoamisesta"? Sehän on vaan hyvä että ihmiset tietävät missä mennään ja että mahdollisimman harva lankeaa teidän huijaukseenne.- kaivattu_kukka
Se on pyramidihuijaukseen kuuluvaa sumutusta, että yritetään kiinnittää huomio muualle itse huijauksesta, johonkin "kohuun" (jonka ovat itse synnyttäneet) tai "vastustajiin"...
- kiroscoin
Vai että Onecoin on rikollinen ja ponzi... Missäs tällainen virallinen linjaus on tehty? Vai että vain teidän mielikuvituksissa, no voi voi vaan....
Kyllä se KRP sitten ilmoittaa, eli ei tämän murotarhan tarvitse asialla rasittaa avoihoi..eja. :-)- 44f4f44
Jos "me" käsitteenä tarkoittaa fiksuja ihmisiä niin ihan meidän kesken se on tehty.
Mutta nyt täytyy piirtää rasti seinään koska Onecoinhuijari PUHUI TOTTA: KRP todellakin ilmoittaa asiasta kun aika on kypsä!
Oikeuskäsittelyn jälkeen -eli joskus 2019-2020 jaetaan sitten lopulliset tuomiot teille.
Sitten meneekin ponzista tienatut rahat valtiolle. Se on voi voi jos ne on tuhlattu leveään elämään.
Toivon todella (heh -todella....) että kukaan ei tee itsemurhaa kuten Wincapitan uhreille tapahtui. - murosuoni_sykkii
Mikä "murotarha"? Kuulostaa winkapitaalistilta, joka yrittää nyt uudella pyramidilla.
- PonziJustice
ÖÖ? Onecoin tais just kosahtaa. Myötähäpeän rahansa menettäneitä! Voit kysyä asiaa Mastercardilta, taikka Ruotsin rikospoliisilta. Krp herää aikanaan. Jos olet "sponsori" hanki lakiapua. Tulet kohta tarvitsemaan sitä. Ei mulla muuta.
- Karavaanikulkee
Älä PELLE unta nää, sillä OneCoin kulkee voitosta voittoon.
Karavaani kulkee ja paviaanit kirkuvat. ;) - man-driller
Ahaa, onecoin siis jatkaa matkaa johonkin paviaanien maahan, jossa onecoinhuijausta ei vielä tunneta, vaan se otetaan riemusta kirkuen vastaan.
- naurattaja10
Yle juttu niin täynnä virheitä, että en haluaisi olla ko. toimittajan asemassa tule ien kuukausien aikana kun totuus alkaa selviämään.
- Kalparules
Hiton hyvä vitsi tai sitten olet helvetin tyhmä.
- serveriveskassa
Selvitä meille se totuus nyt heti jos tiedät. Mutta ilman sanoja: Nokia, Apple, Steve Jobbs, Bitcoin, Uber ja muut jotka eivät kuulu mitenkään tähän. Miksei servereitä saa nähdä?
- Pavlet
Ei kai sellaista saa/voi nähdä, mitä ei ole olemassa... Ainoa serveri on se, jossa pyörii toisaalta pöllitty louhinta-animaatio. .mp4-tiedosto ei tiettävästi itse louhi mitään. Sama pätee jäsenlaskureihin, jotka kasvavat itsestään...
- hihihi
Toivottavasti päästään nauraan jailkkuun rahansamenettäneitä,lis joain huskaa sekin muut Paavot vielä siihe päälle.Heh näin aluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823260Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3021396Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki361305- 1121239
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071