Oikein hyvää ja rauhaisaa Pääsiäistä, ite kullekkin !
Hyvää Pääsiäistä
13
<50
Vastaukset
- MunakarvaJombenHyväJohto
Haista itse mr munankarva, viestistäsi on tehty ilmoitus ylläpidolle
- Köyhä.jarrumies
OikeistoSosDem kirjoitti:
Hauskaa Pääsiäistä!!!!
Mikä siinä nyt niin hauskaa on?
Suomi koittaa, Ay SAK SDP punikkien jarrua koittaa löysätä.
- Res.pankkomajuri
Hyvää pääsiäistä. Ei siitä enempää. En jatka tästä pitempään. Se on siinä. Nyt tekemään 500 mottia klapeja jonka jälkeen tupaan kiillottamaan puukokardini ja sitten saunaan.
- Onneksi-olkoot
OikeistoSosDem saanut majurin ylennyksen ryssä-ernestolta.
Onneksi-olkoot kirjoitti:
OikeistoSosDem saanut majurin ylennyksen ryssä-ernestolta.
Ei sitä nyt Reservin Luutnanttia joka olen ilman omaa syytäni ja ansiotta suoraan Majuriksi ylennetä. Eivät nuo kuviot paljon napanneet. Se siitä. Armeijan johtamisopeilla ei paljon tekoa siviilissä ole.
- No.totta.maar
Ei sitä nyt Reservin Luutnanttia joka olen ilman omaa syytäni ja ansiotta suoraan Majuriksi ylennetä. Eivät nuo kuviot paljon napanneet. Se siitä. Armeijan johtamisopeilla ei paljon tekoa siviilissä ole.
Kommarin silmissä olet majuri.Lienetko edes armeijaa käynyt,mutta majuri kuitenkin.Vasemmistohan haluaisi ylentää armeijassakin,ilman koulun käyntejä.
Kuten esim.kapi.
Kun demarit ajatelleet,että upseerejakin pitää olla ilman kadettikoulua.
Kirvesmiehestä majuri. No.totta.maar kirjoitti:
Kommarin silmissä olet majuri.Lienetko edes armeijaa käynyt,mutta majuri kuitenkin.Vasemmistohan haluaisi ylentää armeijassakin,ilman koulun käyntejä.
Kuten esim.kapi.
Kirvesmiehestä majuri.Olen meritoitunut siviilipuolella vaativissa ja vastuullisissa johtotehtävissä. Mottoni alaisilleni oli. Me emme ano vaan vaadimme. Tätä pitäisi Suomalaisten opetella.
- TotuusPunikeista
No.totta.maar kirjoitti:
Kuten esim.kapi.
Kirvesmiehestä majuri.Punakaartissa upseeriksi ylennettiin huutoäänestyksellä, 70 luvulla demarit saivat juntattua aliupseereille upseerinarvot. Molemmissa tapauksissa upseereiksi päätyi kovin kelvotonta ainesta.
- OikeaMiesMllä
Olen meritoitunut siviilipuolella vaativissa ja vastuullisissa johtotehtävissä. Mottoni alaisilleni oli. Me emme ano vaan vaadimme. Tätä pitäisi Suomalaisten opetella.
Vaativiin ja vastuullisiin johtotehtäviin ei demareita, ei edes oikeistodemareita pääse. Se on luonnonlaki.
Vaativiin ja vastuullisiin johtotehtäviin tarvitaan sellaisia ominaisuuksia joita yhdelläkään demarilla ei ole. Johtamistaitoa, osaamista, laaja-alaisuutta. Jossain virkamieshommassa olet saattanut pomona olla, mutta silloin ei puhuta enää vaativista saati vastuullisista tehtävistä. Siviilipuolella (sii syksityisellä) et ole kuunaan ollut johtajana. - Stumppaaja
OikeaMiesMllä kirjoitti:
Vaativiin ja vastuullisiin johtotehtäviin ei demareita, ei edes oikeistodemareita pääse. Se on luonnonlaki.
Vaativiin ja vastuullisiin johtotehtäviin tarvitaan sellaisia ominaisuuksia joita yhdelläkään demarilla ei ole. Johtamistaitoa, osaamista, laaja-alaisuutta. Jossain virkamieshommassa olet saattanut pomona olla, mutta silloin ei puhuta enää vaativista saati vastuullisista tehtävistä. Siviilipuolella (sii syksityisellä) et ole kuunaan ollut johtajana.Oletko Ossi saanut tuhkiksen jo myytyä?
OikeaMiesMllä kirjoitti:
Vaativiin ja vastuullisiin johtotehtäviin tarvitaan sellaisia ominaisuuksia joita yhdelläkään demarilla ei ole. Johtamistaitoa, osaamista, laaja-alaisuutta. Jossain virkamieshommassa olet saattanut pomona olla, mutta silloin ei puhuta enää vaativista saati vastuullisista tehtävistä. Siviilipuolella (sii syksityisellä) et ole kuunaan ollut johtajana.Minulla on kaikkia näitä. Lisäksi omaan Suomalaisilta johtajilta usein puuttuvan kyvyn lukea alaisiani. Vaistota milloin on parempi pysyä taustalla ja milloin johtaa edestä luunkovalla otteella. Liian usein Suomalaiset johtajat myös syytävät pääkonttorista saamansa shitin alaistensa niskaan.
Joten voin hyvällä omallatunnolla sanoa. Vittu että olen hyvä! Sekös Kepulaisia rassaa. Ja sivutotteena vaikka se ei minulle sinänsä merkitsekään tätäkin on riittänyt.
https://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0
Maailman merkittävin Pop-Yhtye. Kyllä Ruotsalaiset osaavat. Samaan aikaan täällä veisattiin jostain elämän valttikorteista teryleenit päällä.- Sosdemi.naurattaa
Minulla on kaikkia näitä. Lisäksi omaan Suomalaisilta johtajilta usein puuttuvan kyvyn lukea alaisiani. Vaistota milloin on parempi pysyä taustalla ja milloin johtaa edestä luunkovalla otteella. Liian usein Suomalaiset johtajat myös syytävät pääkonttorista saamansa shitin alaistensa niskaan.
Joten voin hyvällä omallatunnolla sanoa. Vittu että olen hyvä! Sekös Kepulaisia rassaa. Ja sivutotteena vaikka se ei minulle sinänsä merkitsekään tätäkin on riittänyt.
https://www.youtube.com/watch?v=ETxmCCsMoD0
Maailman merkittävin Pop-Yhtye. Kyllä Ruotsalaiset osaavat. Samaan aikaan täällä veisattiin jostain elämän valttikorteista teryleenit päällä.Taidat olla vain niitä poppari demareita, niitähän siinä puljussa riittää.
Alkaa puheesi kuullostaa siltä. Johtaja ja alaisia..heh..hehe..
Ei noilla eväillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668