Kun mies panee miestä anaaliin...

Meisseli-setä

On kyseessä homoseksuaalinen akti. Mitä isompi kalu perseeseen työnnetään sitä näyttävämpää on meno. Paska haisee ja tanner tömäjää.

26

3997

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homo tai ei niin hyvältä se tuntuu. Jos pääsee maksamaan matkan tai muun kyseisellä tavalla se on mahtavaa.

      • Tarkoitin lähinnä seuraavaa. Olen mielestäni täysin hetero en edes uneksi miehistä. Viime kesänä minulle tarjoutui mahdollisuus lähteä mukaan eurooppaan matkailuautolla. Aino vaade ja siis maksu minulta oli antaa anukseni muiden miespuolisten matkustajien vapaaseen käyttöön.
        Suistuin ja osallistuin matkaan ja kuittasin kulut oheisella tavalla.
        Mutta en pidä itseäni homona vaikka sain munaa peppuun matkan aikana enemmän kuin moni nainen kokoelämänsä aikana.


      • No miten sen nyt sanoisi. Kyllä sinne on löylyssä moni kauhansa työntänyt vaikkei löylykauhaa.


      • Ihan normaalisti, yllättävää kyllä.
        Joskus kun on oikein kirnuttu niin on kivasti liukasteet ja kokkareet sekaisin.


      • M44-utelias-Tre
        virtasenposti kirjoitti:

        Tarkoitin lähinnä seuraavaa. Olen mielestäni täysin hetero en edes uneksi miehistä. Viime kesänä minulle tarjoutui mahdollisuus lähteä mukaan eurooppaan matkailuautolla. Aino vaade ja siis maksu minulta oli antaa anukseni muiden miespuolisten matkustajien vapaaseen käyttöön.
        Suistuin ja osallistuin matkaan ja kuittasin kulut oheisella tavalla.
        Mutta en pidä itseäni homona vaikka sain munaa peppuun matkan aikana enemmän kuin moni nainen kokoelämänsä aikana.

        Tuohan kuulostaa todella hyvältä ja erittäin kiimaiselta reissulta... ;) Pysähtelittekös aina välistä ihan jollekin levähdyspaikallekin jossa sait munaa peppuusi? Vai oliko nämä naintihetket vasta sitten kun olitte varsinaisesti leiriytyneet? Kuinkas monta eri kyrpää siellä pepussasi matkan aikana kävi eli kuinka monta kaveria teitä oli reissussa?


      • M44-utelias-Tre kirjoitti:

        Tuohan kuulostaa todella hyvältä ja erittäin kiimaiselta reissulta... ;) Pysähtelittekös aina välistä ihan jollekin levähdyspaikallekin jossa sait munaa peppuusi? Vai oliko nämä naintihetket vasta sitten kun olitte varsinaisesti leiriytyneet? Kuinkas monta eri kyrpää siellä pepussasi matkan aikana kävi eli kuinka monta kaveria teitä oli reissussa?

        Ei me erikseen sitä varten pysähdytty. Mutta jos oli hyviä maisemia tai haluttiin katkaista pitempi ajo osuus niin siinä samalla kyllä. Olin kolmen kaverin matkassa. Se jonka vakipano olen ja hänen kaksi kaveria. Sellainen avoinliitto niillä kahdella. Olin odottanut ehkä kiihkeämpää menoa. Alussa kaverini vain nussi minua. Mutta auton pienuuden vuoksi kaverukset olivat läsnä kokoajan. Alkumatkan jälkeen kaverukset tulivat aina liukkaille.


      • M44-utelias-Tre

        Harmillista josko se meno ei sitten ollutkaan ihan niin kiihkeää kuin mitä olit odottanut...
        Annoitko kertaakaan kahdelle yhtä aikaa? Toisen naidessa takaapäin olisit ottanut toisalta samalla suihin?


      • M44-utelias-Tre kirjoitti:

        Harmillista josko se meno ei sitten ollutkaan ihan niin kiihkeää kuin mitä olit odottanut...
        Annoitko kertaakaan kahdelle yhtä aikaa? Toisen naidessa takaapäin olisit ottanut toisalta samalla suihin?

        Ainahan sitä haaveilee ennen matkaa kaikkea kivaa. Todellisuus on vaan sitten eriasia. Jos kaikki ne mistä näin unta olisi ollut totta niin liikenne turvallisuus olisi ollut vaarassa. Enkä halunnut kuolla muna hanurissa saksalaisella moottoritiellä. Ehkä kuolen mieluummin vartaassa kuin vuodeosaltolla mutta en kuitenkaan 100-vuoteen. Onneksi niitä sadepäiviä kuitenkin tuli riittävästi. Voitiin pitää taukoa ja keskittyä olennaiseen. Ehkä arvelutti jos kaverini rupeaa omimaan ja haluaa homma jatkuvan myös palattuamme. Onneksi näin ei käynyt. Vaikka nukuin kaverini kanssa pääsi myös pariskunta tutustumaan asiaan perinpohjin.


    • khghzv

      Olen 110-prosenttinen hetero, mutta nussin miehiä perseeseen ja otan kyrpää omaani aina kun voin. Naisten seura ei kiinnosta, vittu on inhottava, mutta hetero silti olen. Kaikki miehet haluavat vain perseseksiä toisilta miehiltä.

      • peterku

        Kuinka sinä voit määritellä itsesi 110% heteroksi, kun kerran tykkäät antaa ja ottaa kyrpää toisilta miehiltä. Jos taas nainen ja naisen elin ei kiinnosta edes vähääkään, niin eikös se ole selvä homojen ominaisuus. Minä voin luokitella itseni heteroksi, sillä koko ikäni aikana olen nainut vain naisten kanssa. Ainoastaan yhden kerran olen poikennut ruodusta kun yhdyin miehen pyllyyn, mutta hän olikin transvestiitti ja nätti sellainen. En voi moittia, että se olisi ollut huono kokemus, päinvastoin se oli erittäin kiihottavaa. Kuitenkaan en voisi tehdä samaa tavallisen miehisen miehen kanssa.


    • 69anal

      Sama se mikä reikä on vastas. Naiset on vaam tiellä, ku miehet nussii.

      • Hyihelvata

        Ja sen olet näkönen kukkakaali mulukku


    • Kaveruksia4ever

      Hyvän kaverini kanssa ollaan tunnettu noin 35vuotta toisemme. Ollaan jaettu ilot ja surut keskenämme. Molemmat olemme avioliitossa ja rakastamme vaimojamme. Noin 2vuotta sitten saunoessamme sheivasimme muna karvat vaimojemme pyynnöstä. Menimme saunaan ja pesulle ollessamme ajelimme karvojamme. Molemmilla seisoi muna, oli kiihoittavaa katsella kun kaveri ajeli karvojaan ja muna seisoi. Katselin kaveria kun hän sai karvansa ajettua ja mietin mielessäni että kyllä vaimot nyt tykkää kun on siisti karvoitus. Kaveri meni suihkuun ja katsoin kun hän pesi itseään ja hyväili munaansa samalla. Sitten hän otti kysyi, voinko pestä hänen selän pesusienen karkealla puolella. Sanoin, voin. Menin hänen taaksensa ja pesin hänen selkäänsä. Seisova muna osui hänen pakaroilleen, sanoin, oho sori. Kaveri ei sanonut mitään. Jatkoin pesemistä ja taas munani osui hänen pakaroilleen. Sain hänen selän pestyä ja kysyin, pesetkö mun selän. Kaveri sanoi, joo voinhan mä pestä. Tunsin kuinka hänen munansa osui pakaraani ja hetken päästä uudelleen, jostain kumman syystä työnsin peppuani häneen päin. Kaveri ei sanonut mitää, otti suihkusaippuaa kädelleen ja tunsin kun hän laittoi kätensä pepulleni ja sanoi, voin pestä tänkin ja alkoi pesemään pakaroitani. Tuo tuntui niin hyvälle ja kiihoittavalle... Työnsin peppuani kaveria kohden ja sanoin, pese vaan. Hetken aikaa kaverini pesi peppuani välillä sormella hyväillen peppureikääni. Sitten hän lopetti ja sanoi, en pysty enää pidättelemään ja alkoi runkata munaansa. Käännyin ja otin suihkusaippuaa kädelleni ja aloin hyväilemään kaverin peppua samalla runkaten munaani. Hetki meni ja molemmat saimme orkun liki yhtäaikaa. Katselimme toisiamme ja hyväilimme toistemme peppujame ja totesin että tulihan ajeltua karvat nyt vaimot on tyytyväisiä. Kaveri sanoi, niin tuli, ajellaanko joku ilta uudestaan. Vastasin, ajellaan vaan. Siitä lähtien on kerran kuussa sauottua ja touhuttu keskenämme. Ps. Vaimomme myös touhuilevat keskenään, ovat touhunneet jo noin 5vuotta. Kun saimme kuulla vaimoiltamme heidän keskinäisestä seksistä, sanoimme ei se haittaa kunhan muistatte meidätkin. Nyt ollaan siis ns. tasoissa vaimojemme kanssa 😉

      • Roudari

        Aika vastaava kokemus oli itselläni työkaverin kanssa. Kävimme aina saunassa hänen luonaan kun poikkesin siellä kylässä. Olimme varmaan jo tunteneet tuollaiset 25 vuotta kun taas hän kutsui saunomaan. Hänen vaimonsa kävi ensin saunassa. Oma vaimoni oli jäänyt kaupunkiin kun aamulla oli aikainen lähtö töihin.
        Silloin ensimäisen kerran pesin hänen selkänsä ja samalla myös kädet menivät hänen pakaroileen. Hän alkoi liikuuttaa pakaroitaan pyörivällä liikkeellä ja kaluni pamahti seisomaan täyteen pituuteensa. Käteni liukui pitkin hänen pyllyvakoaan kohti reikää. Mihin etusormeni upposi heti liukkaan saippuoinnin myötä. Hän alkoi hiljaa huohottaa ja työnsi pakaroitaan kättäni vasten. Annoin kaiken viiden sormen painua hänen sisäänsä. Paine nivusissani nousi niin suureksi että oli pakko saada kalu sisään heti. hän nojautui saunajakkaran päälle niin että peppureikä oli sykkivänä puoleksi auki valmiina ottamaan kaluni sisään. Aloin hitaasti työntää kalua peppuun. Se liukui yllättävän hyvin saippuoituun sisälle. Kaluni upposi kokonaan hänen tiukkaan peppureikäänsä. Aloin hitaasti työnnellä edestakaisin tiukassa pepussa.Kaveri alkoi huohottaa koko ajan kovemmin ja kovemmin. Ei kestänyt kauaa kun hän sai valtavan orgasmin suoraa huutaen. Samalla hänen peppunsa puristeli kaluni ympärillä, enkä itse kestänyt enenpää vaan nopeasti pari kertaa edestakaisin työntäen laukesin hänen peppunsa syvyyksiin karjuen nautinnosta.


      • Seurusyteluatoistarkotuk

        Treffi seuraa saa soittaa ja lähettää teksti viestiä.
        Olen alkoholisoitunut rapajuoppo,joka kaipaa miehistä seuraa nurmeksen alueelta,mutta käy koko-suomi myös.En ole älykäs ja tyhmyys tuo esiin naiselliset puoleni.Yritän käydä salilla,mutta siitä ei aina tule,mitään,kun mun hauikset on poikki,eikä ne ole,kuin kananmunan kokoiset pumpissa ja treenaan liikkeet päinhelvettiä,siksi turvaudun pulloon ja vedän lärvit ja olen,kuin euroopan omistajat huudan,pullistelen ja tosiassa minusta ei ole mihinkään.Tykkään miehistä ja antaudun mielelläni kiimaisille uroksille orjaksi.Yhteyttä voi ottaa numeroon 0400911385 ja kylään voi tulla mun luo yöksi touhuileen ja pidetään miesten väliset leikit ja luottamus on 100%.Olkoon tämä meidän likainen salaisuus.Tule kylään tai soita vallitie 1 D 10 75500 nurmes ja puh 0400911385


    • aktionpop

      Hienoja fantasioita miehet täällä kertoo. Minäkin haluisin kullia posliiniini.

    • Sitä mä vaan ihmettelen näissä jutuissa miksi jotkut uskaltaa paneskella paljaalla ja päästää liemet sisään.
      Ettekä ole kuulleet HIV tartunnan riskeistä?

      • Sairastaon

        Erään tuttavan vaimo sai sepsiksen eli verenmyrkyryksen kun sitä köyrittiin perseeseen. Pari päivää oli teholla ja henki pois. Levisi bakteeri perse suolesta elimistöön. Että kyllä kannattaa paneskella perseeseen.


      • Älä_sormeile
        Sairastaon kirjoitti:

        Erään tuttavan vaimo sai sepsiksen eli verenmyrkyryksen kun sitä köyrittiin perseeseen. Pari päivää oli teholla ja henki pois. Levisi bakteeri perse suolesta elimistöön. Että kyllä kannattaa paneskella perseeseen.

        Joo, ja serkun vaimon veljen tuttavan kaverin pikkuserkun siskon koiran entisen omistajan vävypojan koulukaverin täti sai klamydian (ei sitä bändiä, vaan sen taudin) lukiessaan Raamattua. Että kyllä kannattaa lukea Raamattua.


      • Tuttujen kesken ilman muiden kanssa kumilla. En tosin täällä aina sitä kumia mainitse. Pojat panivat kumilla. Laukeamisen jälkeen nykäisivät kumin aisan päältä pois. Survoivat sitten suojavälineen anukseeni edellisten seuraksi.
        Seuraava istunto tuotti hauskan kumipaska paketin. Harmitti etten laittanut sitä Kiasmaan.


      • Njähnjhäh

        Etkä työntänyt löylykauhaa perseeseen voi vidu sentään


    • Kgue

      Olis kiva kokea miltä tuntuis saada pientä, ohkasta kullia peppuun.

    • Vois olla jännä saada isoa kalua. Antautuisin mielelläni vieteltäväksi.

    • HannaKreeta

      pitkä solakka on kaunis ja tuntuu hyvältä
      nyyhkin ilosta kun Pena tulee takaoven kautta
      ylkerran etuovikin on tietysti auki

    • vittukeksittyyy

      On naisia olemassa mitä panna!!!!!!! tää menee sairaaks isot miehet.Tai hiirulais homppelia oottekin persereiän kimpussa

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe