Hilvo + Jantunen rukoilivat hyvää hintaa asunnolle

TV7onSyntiäTäynnä

TV7:ta tuli pari päivää sitten rukousohjelma, jossa rukoiltiin esirukouspyyntöjen puolesta. Jollakin oli ollut kaksi vuotta asunto myymättä. Hän pyysi esirukousta, että asunto menisi kaupaksi.

Heikki Hilvo innostui yhdessa Mika Jantusen kanssa. He rukolivat ääntä korottaen, että asunto menisi kaupaksi ja myös HYVÄÄN HINTAAN.

Jos tämä ei ole menestysteolgiaa, niin mikä sitten??

Jaak. 4: 3 Ja vaikka pyydätte, te ette saa, koska pyydätte väärässä tarkoituksessa, kuluttaaksenne kaiken mielihaluissanne. 4 Te uskottomat! Ettekö tiedä, että rakkaus maailmaan on vihaa Jumalaa kohtaan? Joka tahtoo olla maailman ystävä, asettuu Jumalan viholliseksi.

TV7:n synnit ovat läpinäkyviä.

4

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi.voi.voi

      Näyttää siltä, että TV7 esirukousohjelmista on tullut viihdettä. Pastorit haluavat esiintyä muille. Aito esirukoilu ei hae tällaista julista huomiota.

    • Kiitollinen

      Kyllä on ikävä Maarit ja Ralf Lindströmin rukousohjelmia!
      Jumala siunatkoon Maaritia ja omaisia, ja lohduttakoon heitä!
      Kiitos ajasta, jonka saimme jakaa heidän kanssaan!

    • ettäsellaistarukousta

      Satuin katsomaan hetken tuota samaista rukousohjelmaa ja pahaa teki. Kolme narsistipelleä nautti päästessään esille.

    • Pirkanmaalainen

      Näyttäkää mulle julistaja joka ei pyri saamaan itse itselleen kunniaa ja pyrkii nöyrästi olemaan Jumalan Sanan julistaja ja pyhien asioiden esilletuoja. Joka on niin nöyrä että voi joskus sanoa myös "en tiedä" sen sijaan että lataa valmiin vastauksen (kovalla äänellä) jokaikisessä tilanteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe