Siellä on kylän parhaat pizzat.
Delal Kebab Pizza
20
745
Vastaukset
- hahhahhahahahahah
Hyvä vitsi
- Donhuonoa
Oletkos käynyt muissa paikoissa, oliko tämä kannatus viesti omistajilta.
Pitza mauton listalta ja valikoituneilta täytteitä, ranskalaiset pelkät, ei suolaa tai peruna maustetta, kebab normi mautonta, pitää pyytää tulinen mauste.
Koko oli pitsassa ja ranskalaisissa keski vertoa pienempi kuin kilpailijoilla, ( ei koti pitza ) Ei näillä nyt kuuhun mennä, keskitasoa. Kilpailu on kovaa, annos koko saattaa ratkaista ja maku myöskin. Toki yö myöhällä paikoja on vähän auki , joten tähän kannattaa iskeä. Avoinna esim. aamu 6.00 voisi olla hyvä myynti valtti.
Ei paha, eikä liian hyvä, keskikastia. - lakilukes
Pizzeria ei saa lain mukaan olla auki kun klo 02:een yöllä. Laki majoitus- ja ravitsemisliikkeistä 3. pykälä.
- Mmyhdyssanat
Donhuonoa kirjoitti:
Oletkos käynyt muissa paikoissa, oliko tämä kannatus viesti omistajilta.
Pitza mauton listalta ja valikoituneilta täytteitä, ranskalaiset pelkät, ei suolaa tai peruna maustetta, kebab normi mautonta, pitää pyytää tulinen mauste.
Koko oli pitsassa ja ranskalaisissa keski vertoa pienempi kuin kilpailijoilla, ( ei koti pitza ) Ei näillä nyt kuuhun mennä, keskitasoa. Kilpailu on kovaa, annos koko saattaa ratkaista ja maku myöskin. Toki yö myöhällä paikoja on vähän auki , joten tähän kannattaa iskeä. Avoinna esim. aamu 6.00 voisi olla hyvä myynti valtti.
Ei paha, eikä liian hyvä, keskikastia.Paljon kirjoitusvirheitä. Mm. yhdyssanoissa, tuossa kirjoituksessa.
- Ekajavikakerta
Eipä nyt niin erikoinen ollut, että pitäisi toisten mennä.
- Kannatan
kannattaa käydä
- Tyynee
paremmat lätyt kuin egessä ainakin
- EiIkinäEnään
Kyllä uloste lensi seuraavana aamuna täällä käynnin jälkeen. Mahaa väänsi niin saatanasti.
- Ilaha-illa
Allahin tulinen kosto, sulle vääräuskoiselle. Laitetaan noissa paikoissa hyppysistä ripaus kolibakteeria kebabin päälle, niin vääräuskoinen tulee vuorokaudessa aika koviin tunnontuskiin.
Vain Islamin uskonto voi pelastaa. - Michelinkokki
Sekös se pikku yllätys oli ja joka kerta, olen ruvennu käymään Merengissa ja vatsa kestää joka kerta.
Karvakäsien Pita kebabin kun vielä pyöräyttää lattialla ja sylkäsee sekaan nin jo vot kun suoli huutaa... puolet annoksesta on edelliseltä jäänyttää sapuskaa joka kierrätettää, siksi ei mausteitta käytetä, oliko uskottaavaa vai oliko tämä sittenkin joku muu paikka, Hovipiika tai Seurahuone. Selityksiä riittää ja keksin lisää.
- 3455464
Hyvää pizzaa oli ja vielä tyrwäys-tarjouksessa 6.50€ suositella voi. Kebabista en sano mitään.
- Ruikkupaskaa
Vietin viikon sairaalassa syötyäni täällä pitzan. En kyllä suosittele kenellekkää.
- AinoaOikeaRekkaKallu
Mä jouduin kuukaudeksi mielisairaalaan kun söin siellä . Älkää vaan menkö sinne syömään .
- voikauheeta
AinoaOikeaRekkaKallu kirjoitti:
Mä jouduin kuukaudeksi mielisairaalaan kun söin siellä . Älkää vaan menkö sinne syömään .
heh heh heh
- kakkarellu
Heh heh heh, vastasikko ittelles, omaan viestiisi Kallu? Kantsis muutenkin olla menemättä mielisairaalaan syömään jos sen johdosta joutuu sinne? Näin kirjoituksestasi ymmärretään? Älkää siis vaan menkö sinne syömään, ettette joudu sinne!
- kajahtanutkallu
Juuri sitä tarkoitinkin . Kyllä mielisairas aina mielisairasta ymmärtää.
- Nokialtakylässä
Kylän parhaat kebabit siellä on! Aurarulla on mun vakkari. Egessä söin saman joskus ja toiste en mene. Mistä se neste tuli, missä se kebab lillui lautasella. Delaliin on poikettava vaikka olis vaan ohikulkumatkalla.
- kebabpaika
En enan koskan suö kebabpaikoisa!
- Jokujossain.net
Pizza oli iso, muttta ihan uskomattoman mauton.
- allahille-mieleen
Allah ei pitä tulinen ruoka. Allah pita ruoka joka olla kuin pita-leipa, ei mitan makua, ei saa ole yhtan ruokasa makua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478