"Jeesus ei tullut kadottamaan,vaan pelastamaan!"

kerty

"Joka uskoo Jeesukseen, pelastuu!"Uusi Tstamentti
"Jeesus sanoi, että Hänen jälkeensä tulee julmat sudet, jotka eivät laumaa säätä!"

24

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huudetaanavuksi

Totta raatelevia susia ja pilkkaajia . Mutta Jeesus on voittaja . Hän todella tuli pelastamaan eikä tuomitsemaan .

• Todellisuudessa jeesus on myytti. Tämän myytin suuhun pantu lausunto pyytävälle annetaan ja kolkuttavalle avataa, osoittaa selvästi joko jeesuksen valehdelleen tai koko hyypiön olevan myytti. Mulle kelpaa iumpikin vaihtoehto, koska koko kolmiojumala on selvästi epäjumala.

http://www.evilbible.com/evil-bible-home-page/jesus-lied/

• en_usko

Jeesus ei tule!
        Oletko valmis?

• JulmiaSusia

Julmista susista hyvänä esimerkkinä Aa yhdistys kannattajineen. Jeesuksen sanoma unohdettu täysin.

• patrizia

Täsmälleen näin.

• Ikävä kyllä näin tuossa taitaa asianlaita olla.

• kerty

Jeeasus puhui myös niistäkin, jotka tekevät Hänen nimissään väkeviä tejoja, ettei Hän tunne heitä, ja käskee menemään pois tyköään, vaikka sanovat Herra, Herra! Uuden Testamentin mukaan!

• kerty

Jeesus puhui myös sellaisista, jotka tekvät pahaa Hänen omilleen,"että he luulevat tekevänsä palveluksen Jumalalle!"

• kas.siinä.pulma

Mitähän tuo raamatunlause että "jokainen joka uskoo Jeesukseen pelastuu" tarkoittaa kun sekin antaa kolme mahdollisuutta. Yksi on, että uskoo Jeesuksen puheisiin ja tottelee niitä, toinen, että uskoo hänen olleen henkilönä olemassa ja kolmas, että uskoo siihen, mitä jälkeenjääneet hänestä sanoivat?

• monta.mahista

On tietysti neljäskin vaihtoehto: Jeesus oli vain paikallinen radikaali saarnamies joka hallitsi silmänkääntötemput. Tähänhän juutalaiset Israelissa uskovat.

Voi olla vielä muitakin vaihtoehtoja.

• klpop

Uskon kautta Jeesukeen voi päästä autuuteen, sielun pelastukseen, iäiseen elämään, Lue r Uudesta Testamentista!

• klpop

Jeesuksen syntymähistoria kertoo suuremmasta! Tuon voi todeta lukemalla Evankeliumien alkulukuja!

• Mutta MILTÄ Jeesus tuli pelastamaan? Osaatko sanoa?

• voittamisesta

Olisko meiltä itseltämme tarjoamalla omaa vapauttaan. Tämä ilmenevä maailma kun on hyvin petollinen, ja jotta voisi selviytyä voittajana, täytyy sen, mihin turvaa, olla jo oikeasti voittanut.

• Luuk. 4:18
        "Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen,

Jes. 61:1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

Joh. 8:34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
        8:35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
        8:36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.

Käviskö nämä?

• klpop

Jeesus on ylösnoussut kuolleista, ensimäisenä kuolleista ylösnousseena! Jumala herätti Jeesuksen kuolleista!
      Apostolien tekojen tdistus asiasta!
      "18. Ja muutamat Epikurilaiset ja Stoalaiset philosophit riitelivät hänen kanssansa, ja muutamat sanoivat: mitä tämä lipilaari tahtoo sanoa? Mutta muut sanoivat: hän näkyy tahtovan outoja jumalia ilmoittaa: että hän saarnasi heille evankeliumia Jesuksesta ja ylösnousemisen kuolleista.
      19. Ja he ottivat hänen ja veivät oikeuden paikkaan ja sanoivat: emmekö me mahda tietää, mikä uusi opetus tämä on, josta sinä puhut?
      20. Sillä sinä tuotat jotakin outoa meidän korvillemme. Sentähden tahdomme me tietää, mitä ne ovat.
      21. (Mutta kaikki Atenalaiset ja muukalaiset vieraat ei olleet mihinkään muuhun soveliaat kuin jotakin uutta sanomaan ja kuultelemaan.)
      22. Niin Paavali seisoi keskellä oikeuspaikkaa, ja sanoi: Atenan miehet! minä näen teidät kaikissa kappaleissa epäjumalisiksi;
      23. Sillä minä kävelin tässä ympäri ja katselin teidän jumalanpalvelustanne, ja löysin alttarin, jossa oli kirjoitettu: tuntemattomalle Jumalalle. Jota te siis tietämättä palvelette, sen minä teille ilmoitan.
      24. Jumala, joka maailman teki ja kaikki mitä siinä on*, joka on taivaan ja maan Herra, ei hän asu käsillä rakennetuissa templeissä ,
      25. Eikä häntä ihmisten käsillä palvella, niinkuin hän jotakin tarvitsis*; sillä hän itse antaa jokaiselle elämän ja hengen sekä kaikki.
      26. Ja hän on tehnyt kaiken ihmisten sukukunnan yhdestä verestä kaiken maan piirin päälle asumaan, ja määräsi aivotut ajat ja heidän asumisensa rajat:
      27. Että heidän piti Jumalaa etsimän, jos he hänen taitaisivat tuta ja löytää; vaikka ei hän tosin ole kaukana yhdestäkään meistä.
      28. Sillä hänessä me elämme, ja liikumme, ja olemme*: niinkuin muutamat teidän runoilijoistanne sanoneet ovat: sillä me olemme myös hänen sukunsa.
      29. Koska me siis Jumalan sukua olemme, niin ei meidän pidä luuleman, että Jumala on kullan eli hopian eli kiven kaltaisen kuvan kaltainen, joka ihmisen taidon ja ajatuksen jälkeen on kaivettu.
      30. Nämät eksytyksen ajat on tosin Jumala sallinut*, ja ilmoittaa nyt kaikille ihmisille joka paikassa, että he parannuksen tekisivät .
      31. Sillä hän on päivän säätänyt, jona hän on maan piirin tuomitseva vanhurskaudeQssa, sen miehen kautta, jonka hän on säätänyt*, ja jokaiselle ilmoittaa uskon, siinä että hän hänen kuolleista herätti ."

• klpop

Jumala oli Jeesuksess Kristuksessa ja sovitti koko maailman synnit itsensä kanssa ja sovvintosaarnan Evankeliumin säätnyt, joka uskooo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi, saa Pyhän Hengen ja uudestisyntyy Jumalan lapseksi, ja liittyy Jumalan seurakuntaan!
      "Jeeesus Kristus on sovinto meidän synteimme edestä, ei ainoastaam meodän vaan koko maailman edstä!" 1.Johnnekse kirje 2.luku

• löåpå

Kannattaa lukea Johanneksen 1.kirjettä,josta löytyy palj usknasioita kirkastavia totuuksia!

• klpop

Jeesus on uhrautunut syntisten puolesta, jotta pelastuisivat. "Jeesus on sovinto meidän synteimme edestä, ei ainoastaan meidän, vaan koko maailman edestä!" Jotta Jumala voisi pelastaa meidät!

• Jeesus itse ei pitänyt uhrautumistaan pelastuksen edes tärkeimpänä tekijänä vaan oli muita pointteja jotka sen pääsääntöisesti hänen mukaansa ratkaisivat. Vasta jälkipolvet sen keksivät jos nyt kirjoitukset pitävät paikkansa.

• taasko.tätä.samaa
        sage8 kirjoitti:

Jeesus itse ei pitänyt uhrautumistaan pelastuksen edes tärkeimpänä tekijänä vaan oli muita pointteja jotka sen pääsääntöisesti hänen mukaansa ratkaisivat. Vasta jälkipolvet sen keksivät jos nyt kirjoitukset pitävät paikkansa.

Oletko koskaan lukenut mitä Jeesus puhui opetuslapsilleen viimeisellä ehtoollisella ja Getsemanessa.

• taasko.tätä.samaa kirjoitti:

Oletko koskaan lukenut mitä Jeesus puhui opetuslapsilleen viimeisellä ehtoollisella ja Getsemanessa.

Mark. 14:36
        ja sanoi: "Abba, Isä, kaikki on mahdollista sinulle; ota pois minulta tämä malja. Mutta ei, mitä minä tahdon, vaan mitä sinä!"

Joh. 6:38 Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.

Matt. 26:42
        Taas hän meni pois toisen kerran ja rukoili sanoen: "Isäni, jos tämä malja ei voi mennä minun ohitseni, minun sitä juomattani, niin tapahtukoon sinun tahtosi."

• kerty

Evankeliumi eli sanoma pelastuksesta autuuteen on julistettava "rauhassa rauhaa pitäville"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      146
      1100
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1055
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      807
    5. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      788
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      69
      785
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      735
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      720
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      652
    Aihe