mitä tahdot tietää etukäteen, tietyllainen toiminta on saattanut luoda kasan vääriä olettamuksia, fiksuna tietysti pystyt asioita käsittää ja kriittisesti ymmärtää
Jos se olet edes sinä, todettu on että soppaa saattaa hämmentää joku muukin, ehkä olen maistanut... tai sitten en..
Joku kyllästyminen on ollut ilmassa
tahtomattaan jotain mitä automaatisesti halunut, tai ei tiennyt paljon siitä seu´raa ryppäitä odottamattomia havaintoja
Jos kaikki olisi vielä mahdollista+
7
<50
Vastaukset
- HahahaHAHAhaHA
HahahaHAHAhaHAHahahaHAHAhaHAHahahaHAHAhaHAHahahaHAHAhaHAHahahaHAHAhaHAHahahaHAHAhaHA miten Satumaista Satuilua Satusedältä
- egosi.suuri
En ollut akka mä. Narsku lopeta egosbuustis
Kaikki vaihtoehdot käyty päässä läpi.
Joskus ehkä juteltais... Tiedät että osaan jutella.
Sitten joskus kun rohkaistut.
Minä pysyn enkä muutu vaikka luulisit mitä.- säälinsatua
joo joo fazer sitä zazer tätä, voi sitä satu parkaa millaisen skitson on peräänsä saanut.
- JosKaikkiOlisi
En osaa sanoa onko vai ei. Miten on asia omasta mielestäsi?
- joskomulle
Niin kauan kun on elämää on toivoa. Olishan se kiva tietää, oletko vapaa ja olenko jotain muutakin kuin pilan kohde. Kyllästynyt, joo tähän palstaan, käyn satunnaisesti esim. nyt kun olen sängyn pohjalla. Hyvää Pääsiäistä!
- Voi.hyvät
hyssykät. Kenelle lienee noin koskettava ajatusten tyhjentäminen?
Kerro edes vähän enemmän, tuosta kukaan ota selvää.
Oletko muuten mies vai nainen, sitäkään en saanut selville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2392729- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 41837
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825- 129814