Arkki-piispa Gustaf Johanssonin mielestä kaikki Jumalan kieltäjät pitäisi tappaa
Kovaa kritiikkiä arki-piispalta
6
<50
Vastaukset
Kuoli vuonna 1930...
Kirjoitusvihreitä ja puuttuva linkki. Onko kyse tästä herrasta, joka toimi Turun arkkipiispana vuosina 1899–1930?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Gustaf_Johansson- fda
Mikäpä siinä oli siihen aikaan ihmeellistä. Usko on pakolla tähän maahan tuotu ja sillä ylläpidetty. Nyt kun on pakko poistunut, näkyy seuraukset.
- fda
Lutherin antisemitistisen kirjan "Juutalaisista ja heidän valheistaan" esipuheessa kääntäjä TT Karanko kirjoitti 1939 Helsingissä seuraavasti
"Kansankirk-
komme edesmennyt, suuresti kunnioitettu ylipaimen,
arkkipiispa Gustaf Johansson tunsi juutalaiset, ja hänellä oli
heistä jokseenkin samanlainen käsitys kuin Lutherilla. Hän
lausuukin heistä: »Juutalaiset odottavat Messiasta, joka tuo
heille maailman vallan. Messias on tullut, mutta hän ei ollut
semmoinen kuin juutalaiset toivoivat. He kokoavat nyt
rahoja ja koettavat kaikin keinoin heikentää muita kansoja,
jotta Messiaalla tullessaan olisi helpompi päästä valtaan.
Tämä väärä messiastoivo kannattaa juutalaisten pyrintöjä,
mutta se pettää, sillä lupaus Messiaan maailmanhallinnosta
toteutuu tulevassa maailmanajassa. Sionismi on luopunut
isien uskosta ja uskonnosta.-» (Herättäjä, n:o 1, 3/1. 1925).
Voimme siis täydellä luottamuksella tutustua siihen
tuomioon, jonka suuri uskonpuhdistajamme ja oppi-isämme
Luther juutalaisista ja juutalaisuudesta langettaa, ja samalla
voimme olla vakuutetut siitä, että tämä tuomio on
oikeudenmukainen ja kaikkialla toteuttamisen arvoinen."
Vapaiden suuntien kristityt ovat varmasti innoissaan tuosta maailmanhallinnostakin ja nykykristityt yleisestikin tuosta juutalaisvastaisuudesta.
- TutkikaaKirjoituksia
Jeesus oli ja on edelleen juutalaisten, kuin muunkin maailman kansojen Kuningas. Ja kun Hän tulee Jerusalemiin kaikessa loistossaan kun Juutalaiset sanovat Siunattu olkoon Hän, joka tulee Herran nimeen.
Tämän jälkeen Hän sanoo tuokaa minun eteeni kaikki ne jotka eivät halunneet minua kuninkaakseen ja teloittakaa ne minun edessäni. Näin suunnilleen on kirjoitettu Luukkaan evankeliumissa.
Huom! tulloin Jeesus on jälleen Jerusalemissa. "Arkki-piispa Gustaf Johanssonin mielestä kaikki Jumalan kieltäjät pitäisi tappaa"
Vanhan testamentin mukaan pyhänä työtä tekevät tulee tappaa, jotta aloitetaanko piispoista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747134Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583133- 332335
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto241900- 201898
- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181559
- 101559
- 521558