Matut ylimielisiä

Siskonpuolesta

Siskoni (70v) oli eilen käynyt polkupyörällä terveyskeskuksessa. Vastaan oli kävellyt 3 nuorta matumiestä. Nämä ylimieliset herrakansalaiset olivat täyttäneet kävelytien, eivätkä olleet antaneet tilaa. Siskoni oli joutunut väistämään niitä nurmikolle.
Miten olisi herrat suhtautuneet, jos siskoni oli kaatunut?
Spr.n porukan tulee valistaa matuja, että puolet kävelytiestä jätettävä vastaantulijoille ja ohittajille.
Vaikka nainen olen niin minä en niitä elättejä väistä!

Itse matut aiheuttavat käytöksellään heihin kohdistuvaa vihaa.

21

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempimieskoskista

      Jos olisin nuori mies, niin keräisin miesporukan ja pukeutuisimme naisiksi ja kävelisimme neljä rinnakkain matuja vastaan.
      Arvatkaapa ketkä väistäisi? Tämän kohtaamisen jälkeen matut antaisivat mummoille tietä!

    • kuvottavaaKatsottavaa

      Naiset ovat pitkälti syyllisiä tähän mustien herrakansan nousuun suomessa, kun näitä elättejä pidetään kuninkaina, ei ne väistä kadulla ja tekevät mitä haluavat muutenkin.
      https://www.youtube.com/watch?v=22WiuqacFVI

      • sadisti.hussein

        jep, GOOGLE : Murkut.org


    • Samanlaisia kokemuksia suomalaisesta naisesta ja hänen lapsestaan pyörätiellä. Yrittivät ajaa tahalteen päälle vaikka ajoin itse pyörällä oikealla puolella tietä. Piti väistää autotielle

    • Potku.perseeseen

      Mulla kävi ihan samanlainen homma, mutta oli vielä enemmän mamuporukkaa koko jalkakäytävän täydeltä. Mulla oli kaksi vaihtoehtoa väistää, joko mennä ajotielle tai nurmikolle, ja valitsin nurmikon. Samalla kun ohitin sen mamulössin niin kauhealla rehvakkaalla äänellä sellainen keski-ikäinen, todennäköisesti irakilainen, ainakin ulkonäkönsä puolesta, alkoi nauraa räkättää. Teki mieli potkaista koko porukkaa ja varsinkin sitä rehvakasta mamuäijää perseeseen....

      • Totuus.vihapuhetta

        Totuuden ja täysin selvän asian sanominen on nykyään leimattu "VIHAPUHEEKSI" :(


    • g-mies

      Muistakaa, että jos ajatte vahingossa jonkun irakilaisen tai somalin päälle, älkää ihmeessä jääkö odottelemaan ambulanssia ja poliisia, vaan poistukaa paikalta! Valkoista suomalaismiestä syytetään aina rasistisesta viharikoksesta, vaikka kyseessä olisi onnettomuus. Tämä on tietenkin vihervasemmistolaisten suvakkien syy, ei matujen.

      • kjhgfghjkjhg

    • matuonröyhkimys

      Jokapuolella Suomea on nähty noiden apinoiden röyhkeys. Joskus kun ollaan oltu kymmenen hengen porukalla liikkeelä ovat paskiaiset kyllä väistäneet. Ja sitten ulistaan ettei muka partioita tarvita. Partio tai ei, mutta porukalla meidän on vallattava katumme meille, joille ne kuuluvatkin. Paras tietty että potkitaan paskat ulos Suomesta öykkäröimään muualle.

      • Vieraat

        Hyvinhän ne on tääll käyttäytynyt


    • posken.kääntäjä

      Kuuluu kylttyyriin, syväitkää, syväitkää! Niillä on kova kurjuus ja hätä! Äpyä!

    • totuus.vaietaan

      Lukekaa ja oppikaa.. GOOGLE : Murkut.org

      • yle.vaikenee.peittelee

        Hyvä sivusto. Tuo asiat suoraan julki, toisin kuin YLE joka vaikenee ja peittelee matujen tekoja..


      • MV.MV.MV.paras
        yle.vaikenee.peittelee kirjoitti:

        Hyvä sivusto. Tuo asiat suoraan julki, toisin kuin YLE joka vaikenee ja peittelee matujen tekoja..

        YLE on mätä. Pelkkää mamutusta ja matujen tekojen vähättelyä ja peittelyä.


    • pelastasuomi

      Kannattaa miettiä tarkkaan ketä äänestää. Moni puolue on ajanut asiat niin pitkälle että jokaisen tulee miettiä onko enää ehdokkaalla väliä, kunhan ehdokas ajaa voimakkaasti politiikkaa joka on viimeinen keino pelastaa yhteiskuntamme https://www.youtube.com/watch?v=Tl5kIoM3CmI

      • Totuus.vihapuhetta

        Hän tulee äitiäsi, tai tytärtäsi vastaan illalla...


    • Matutin

      Kangasalla kans yritti samaa,mutta tuli väärä henkilö vastaan,matutu putos katuun.

    • sihhohlj

      Varmasti totta joka sana tässäkin "keskustelussa"...

    • Oi_sori

      Suurten ikäluokkien röyhkeät peruSedustajat lykkivät ostoskärryjä kaupoissa tuulipuvut yllään ja linttaan atutut tarralenkkarit silsaisissa klabbeissaan päin asiallisia asiakkaita, naama norsunvitulla.

      En väistä huonosti käyttäytyvää höppänää. Lonkkamurtuma on tie sinne parempaan tuonpuoleiseen.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe