Matut ylimielisiä

Siskonpuolesta

Siskoni (70v) oli eilen käynyt polkupyörällä terveyskeskuksessa. Vastaan oli kävellyt 3 nuorta matumiestä. Nämä ylimieliset herrakansalaiset olivat täyttäneet kävelytien, eivätkä olleet antaneet tilaa. Siskoni oli joutunut väistämään niitä nurmikolle.
Miten olisi herrat suhtautuneet, jos siskoni oli kaatunut?
Spr.n porukan tulee valistaa matuja, että puolet kävelytiestä jätettävä vastaantulijoille ja ohittajille.
Vaikka nainen olen niin minä en niitä elättejä väistä!

Itse matut aiheuttavat käytöksellään heihin kohdistuvaa vihaa.

21

795

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempimieskoskista

Jos olisin nuori mies, niin keräisin miesporukan ja pukeutuisimme naisiksi ja kävelisimme neljä rinnakkain matuja vastaan.
      Arvatkaapa ketkä väistäisi? Tämän kohtaamisen jälkeen matut antaisivat mummoille tietä!

• kuvottavaaKatsottavaa

Naiset ovat pitkälti syyllisiä tähän mustien herrakansan nousuun suomessa, kun näitä elättejä pidetään kuninkaina, ei ne väistä kadulla ja tekevät mitä haluavat muutenkin.
      https://www.youtube.com/watch?v=22WiuqacFVI

• sadisti.hussein

jep, GOOGLE : Murkut.org

• Samanlaisia kokemuksia suomalaisesta naisesta ja hänen lapsestaan pyörätiellä. Yrittivät ajaa tahalteen päälle vaikka ajoin itse pyörällä oikealla puolella tietä. Piti väistää autotielle

• Potku.perseeseen

Mulla kävi ihan samanlainen homma, mutta oli vielä enemmän mamuporukkaa koko jalkakäytävän täydeltä. Mulla oli kaksi vaihtoehtoa väistää, joko mennä ajotielle tai nurmikolle, ja valitsin nurmikon. Samalla kun ohitin sen mamulössin niin kauhealla rehvakkaalla äänellä sellainen keski-ikäinen, todennäköisesti irakilainen, ainakin ulkonäkönsä puolesta, alkoi nauraa räkättää. Teki mieli potkaista koko porukkaa ja varsinkin sitä rehvakasta mamuäijää perseeseen....

• Totuus.vihapuhetta

Totuuden ja täysin selvän asian sanominen on nykyään leimattu "VIHAPUHEEKSI" :(

• g-mies

Muistakaa, että jos ajatte vahingossa jonkun irakilaisen tai somalin päälle, älkää ihmeessä jääkö odottelemaan ambulanssia ja poliisia, vaan poistukaa paikalta! Valkoista suomalaismiestä syytetään aina rasistisesta viharikoksesta, vaikka kyseessä olisi onnettomuus. Tämä on tietenkin vihervasemmistolaisten suvakkien syy, ei matujen.

• kjhgfghjkjhg

• matuonröyhkimys

Jokapuolella Suomea on nähty noiden apinoiden röyhkeys. Joskus kun ollaan oltu kymmenen hengen porukalla liikkeelä ovat paskiaiset kyllä väistäneet. Ja sitten ulistaan ettei muka partioita tarvita. Partio tai ei, mutta porukalla meidän on vallattava katumme meille, joille ne kuuluvatkin. Paras tietty että potkitaan paskat ulos Suomesta öykkäröimään muualle.

• Vieraat

Hyvinhän ne on tääll käyttäytynyt

• posken.kääntäjä

Kuuluu kylttyyriin, syväitkää, syväitkää! Niillä on kova kurjuus ja hätä! Äpyä!

• totuus.vaietaan

Lukekaa ja oppikaa.. GOOGLE : Murkut.org

• yle.vaikenee.peittelee

Hyvä sivusto. Tuo asiat suoraan julki, toisin kuin YLE joka vaikenee ja peittelee matujen tekoja..

• MV.MV.MV.paras
        yle.vaikenee.peittelee kirjoitti:

Hyvä sivusto. Tuo asiat suoraan julki, toisin kuin YLE joka vaikenee ja peittelee matujen tekoja..

YLE on mätä. Pelkkää mamutusta ja matujen tekojen vähättelyä ja peittelyä.

• pelastasuomi

Kannattaa miettiä tarkkaan ketä äänestää. Moni puolue on ajanut asiat niin pitkälle että jokaisen tulee miettiä onko enää ehdokkaalla väliä, kunhan ehdokas ajaa voimakkaasti politiikkaa joka on viimeinen keino pelastaa yhteiskuntamme https://www.youtube.com/watch?v=Tl5kIoM3CmI

• Totuus.vihapuhetta

Hän tulee äitiäsi, tai tytärtäsi vastaan illalla...

• Matutin

Kangasalla kans yritti samaa,mutta tuli väärä henkilö vastaan,matutu putos katuun.

• sihhohlj

Varmasti totta joka sana tässäkin "keskustelussa"...

• Oi_sori

Suurten ikäluokkien röyhkeät peruSedustajat lykkivät ostoskärryjä kaupoissa tuulipuvut yllään ja linttaan atutut tarralenkkarit silsaisissa klabbeissaan päin asiallisia asiakkaita, naama norsunvitulla.

En väistä huonosti käyttäytyvää höppänää. Lonkkamurtuma on tie sinne parempaan tuonpuoleiseen.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      139
      845
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      652
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      629
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      485
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      95
      477
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      267
      466
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      411
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      407
    14. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      405
    15. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      35
      403
    16. 21
      402
    17. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    18. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      386
    19. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    20. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    Aihe