Tuutko kahville? ;) Mitäköhän äiskä tuumais? ;D
Mun pitäis leipoa pääsiäiskakku
17
<50
Vastaukset
- kaljalletuun
Käy ostaa kaupasta ja pistä se uuniin että oot muka ite väsänny.
- mangojuustokakku
Eiku tää on semmonen erikoinen kakku mitä ei pistetä uuniin ollenkaan, sellanen jäädyke/hyydyke stydeemi. :) muuten ihan hyvä idea ;DD
- jospäätätulla
Onhan täällä tuota kaljaakin ;)
- kakkukestit
jospäätätulla kirjoitti:
Onhan täällä tuota kaljaakin ;)
Vedetään lärvit ennen ku sun mutsi tulee. Kännissä leipominen käy rennoin ottein.
- siinäpäseongelma
kakkukestit kirjoitti:
Vedetään lärvit ennen ku sun mutsi tulee. Kännissä leipominen käy rennoin ottein.
Ainoo vaan että se on täällä jo ja iskä myös, Ku oon nimittäin täällä porukoilla käymässä ;) Ja millanenkohan siitä kakusta tulisi jos kännissä sen tekasisin ;DD
- dippidappi
siinäpäseongelma kirjoitti:
Ainoo vaan että se on täällä jo ja iskä myös, Ku oon nimittäin täällä porukoilla käymässä ;) Ja millanenkohan siitä kakusta tulisi jos kännissä sen tekasisin ;DD
Varmaan tulis aika taiteellinen kakku.
- tsemmiävaan
Tosta äidistä en tiiä, mut toi pääsiäiskakku ei oo mikään 'piis of kake'-juttu, vaan todellinen taidonnäyte, siis onnistuneena : )
- taieihänsitätiedä
olen tehnyt sen aika monta kertaa ennekin eli eiköhän tuo onnistu :)
- tsemmiävaan
Kadehdittavaa, olet tehnyt sen ennenkin, ja vielä saat tehdä : )
- Kiitostavaan
tsemmiävaan kirjoitti:
Kadehdittavaa, olet tehnyt sen ennenkin, ja vielä saat tehdä : )
Saan/Joudun ;) :)
- rähmäpulla7
Wau!!!!!!!!Tuo kertoo jotain luottamuksesta : )
- hauskamielikuva
Mietin vaan että kun olet kuitenkin muuttunut ulkoisesti jonkin verran ja siitä ku näki sinut on jo aika kauan aikaa kulunut niin mahtaisiko ees tunnistaa ;DD
- laardilaa
Kyllähän sitä kakkua on tullut syötyä aika lailla. 40kg kakkua vyötäisillä.
- moihöpö
En tule. Leivo vaan.
- Leivon.Nainen
Oisin suakin vähä "leiponut"...
- moihöpö
Leivon.Nainen kirjoitti:
Oisin suakin vähä "leiponut"...
Joo ei kiitos!
- litteäsekäkova
Kerro sit kuinka pääsiäiskakku onnistu. Itse söin juuri piirakkaa. makeaa, joka oli vähintäänkin kummallista : (
Hyvän leipomon huonoin tuote mitä oon maistanu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636