Onhan tämä jo aivan selvää.
Ei SSS-hallitus haluakkaan vähentää työttömyyttä Suomessa, vaan päin vastoin lisätä sitä.
Ainoa vaihtoehto tälle kehitykselle on ennen aikaiset eduskuntavaalit.
Työttömyyttä ei saada SSS-toimesta pois
10
<50
Vastaukset
- Työttömyyttä
Ei tulla koskaan saamaan pois, oli hallitus millainen tahansa.
- Reettakin_tajuaa
En usko ihan tähän.
Riippuu ihan hallituksesta. - Reettakin_tajuaa
Reettakin_tajuaa kirjoitti:
En usko ihan tähän.
Riippuu ihan hallituksesta.Nimen omaan on kysymys siintä, että Suomi on väärien päättäjien terrorisoinin vallan uhrina.
Tarvitaan siis:
1- Uusia puolueita
2-Kansan valistusta oikeisto-populismin ehkäisyyn.
- Reettakin_tajuaa
Huomaatteko muuten, kun osutaan oikeaan kohtaan, niin räjähtää viestiketjutkin herääämään.
- VirkaeliittiVipeltää
Ei ole tarkoituksena. Muutenkin eivät valtavipeltäjät tuollaista halua koskaan.
Heillä on virat. Useimmat jäsenkirjalla saatuja. Säätiöhallituspaikkoja, RAY:n rahaa, julkista tukea. Kaikki hyrrää mahtavasti pienellä elitistipiirillä.
Puolueisiin kuuluvat pyrkivät kaikin keinoin kasvattamaan tuota itselleen hyvää takovaa koneistoa. Tehden sen mahdollisemman pitkälle poissa julkisuudelta.
Toki Suomi tuhoutuu. So what. Ketä kiinnostaa?- Reettakin_tajuaa
Tarvitaan siis:
1- Uusia puolueita
2-Kansan valistusta oikeisto-populismin ehkäisyyn. - OhiOn
Reettakin_tajuaa kirjoitti:
Tarvitaan siis:
1- Uusia puolueita
2-Kansan valistusta oikeisto-populismin ehkäisyyn.Ei riitä.
Ei eduskunnalla edes ole oikeasti valtaa. Valta on virkamieseliitillä ja säätiöillä. Molemmat on miehitetty hyvin tukevasti tukemaan ja vahvistamaan piirien valtapositiota. Täysin mahdoton muuttaa. Ei virkamiestä voi edes halutessaan erottaa. Saati virkamiehiä, joilla on suhteita toisiin tärkeisiin virkamiehiin. - Reettakin_tajuu
Olet jäljillä, mutta ei se toimi.
- OhiOn
Mikä ei toimi? Ei toimi eikä ole tarkoiskaan, jos Suomesta puhut.
Aikoinaan virkamiehilläkin oli jopa sympatiaa kansaa kohtaan. Ei ole ollut vuosikymmeniin enää. Työttömyys Suomessa on aina ollut tahallisesti tuotettu. Pieni maa, niin voi miltei nimi nimeltä läpi käydä ministeriöt.
Ihan jonninjoutavia säheltäjiähän poliitikot ja virkamiehet ovat ylipäätään. Muka ollaan talouskasvu tekemässä. Hah, hah. Luikuria laskettelevat kovaa kyytiä.
- miksivalehtelette
Hallitus lupasi 35000 uutta työpaikkaa joten kohta nähdään oliko taas vaan valetta kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181