Hei! Tyttäreni haluaisivat norsun meille lemmikkieläimeksi ja ajattelin yllättää heidät synttäripäivänä. Norsun hoitaminen voisi opettaa vastuun kantamista tytöille. Meillä on iso takapiha, jonne mahtuu isokin norsu. Olen etsiskellyt paljon tietoa netistä, mutta en hirveästi ole löytänyt. Mistä voisin hankkia norsun?
Elefantti lemmikiksi?
11
1241
Vastaukset
- Elefanttihah
Aika erikoinen lemmikkivalinta tyttärilläsi :D itse en ostaisi sitten millään. Miten norsu Suomen talvessa pärjää???
- Nonnisitte
Minä antaisin tyttärilleni norsun jos rahaa vain riittäisi.. Ihan fiksu ajatus oli tuo että vastuun kantamisen oppisivat ison eläimen hoidossa
- Ryhtiä
No kyllä isi nyt elefantin antaa...... Arvasinko oikein että olet isä etkä äiti? Järki käteen hyvä mies!!!
- fuckyoououo
vitu kukkahattutäti/setä!!!!!1
- Vuosimallia-66
No onpa ihana ajatus! Taidat olla kuitenkin melko nuori vanhempi eikä lapsetkaan varmasti ole edes kouluiässä? Ajan myötä aikuistut sitten oikeasti eikä iso norsu pakkasella joulukuussa kakkoineen kaikkineen ole enää 20-vuotiaille nuorille tai viisastuneelle isälle mukava harrastus. Miettisin kahdesti poikani..
T. Kokenut 50-vuotias - elefanttimarssinäin
oishan se norsu kyllä aika veikee elukka! miettikkää nytte kamujen ilmeitä ku ulkoiluttais elefanttia! siinä menis naapurie koirat iha kalpeiks! saattaa olla kyllä vähän hintaa mut jos on sen väärti ni mikäs siinä!
- teinigurl
lollol must ois iha sika noloo jos mun nolis faija ostais mulle jonkun vitun norsun siis hyi vittu! mun muzi ja fai& on muutenki iha vitun moisii paskoja! vihasin niit vaa lisää jos saisin jonku vitun paskasen elefantin hyi saatana!
- tietämätönisinenkeli
mulla sukulaisen kaiman veljen serkun ottopoika haluaisi valkohain ja kirahvin.
tietääkö kukaan miten noi tulee keskenään toimeen? apua pliiis.
nii ja sitten kun toi hai ei varmaan mahdu meidän kultakalan kans samaan akvaarioon ni voinko laittaa sen takapihalla olevaan lastenaltaaseen? tuleeks se miten toimeen lasten kans nii et onko lapsiystävällinen? pitääks se siruttaa?
tolle kirahville on ajateltu alustavasti meidän mustilta jäänyttä sisähäkkiä ni mahtuuko se siihen? pitäs mahtuu ku se kirahvihan voi laittaa kaulansa sillei söpösti mutkalle? - Kiitossss
Sain hyvät naurut tästä topikista :D piristi päivää
- Anonyymi
Mistään ei lemmikki norsua saa
- Anonyymi
Minkä hintaisia norsut Suomeen on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822