Elefantti lemmikiksi?

Norsuko

Hei! Tyttäreni haluaisivat norsun meille lemmikkieläimeksi ja ajattelin yllättää heidät synttäripäivänä. Norsun hoitaminen voisi opettaa vastuun kantamista tytöille. Meillä on iso takapiha, jonne mahtuu isokin norsu. Olen etsiskellyt paljon tietoa netistä, mutta en hirveästi ole löytänyt. Mistä voisin hankkia norsun?

11

1342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elefanttihah

Aika erikoinen lemmikkivalinta tyttärilläsi :D itse en ostaisi sitten millään. Miten norsu Suomen talvessa pärjää???

• Nonnisitte

Minä antaisin tyttärilleni norsun jos rahaa vain riittäisi.. Ihan fiksu ajatus oli tuo että vastuun kantamisen oppisivat ison eläimen hoidossa

• Ryhtiä

No kyllä isi nyt elefantin antaa...... Arvasinko oikein että olet isä etkä äiti? Järki käteen hyvä mies!!!

• fuckyoououo

vitu kukkahattutäti/setä!!!!!1

• Vuosimallia-66

No onpa ihana ajatus! Taidat olla kuitenkin melko nuori vanhempi eikä lapsetkaan varmasti ole edes kouluiässä? Ajan myötä aikuistut sitten oikeasti eikä iso norsu pakkasella joulukuussa kakkoineen kaikkineen ole enää 20-vuotiaille nuorille tai viisastuneelle isälle mukava harrastus. Miettisin kahdesti poikani..
      T. Kokenut 50-vuotias

• elefanttimarssinäin

oishan se norsu kyllä aika veikee elukka! miettikkää nytte kamujen ilmeitä ku ulkoiluttais elefanttia! siinä menis naapurie koirat iha kalpeiks! saattaa olla kyllä vähän hintaa mut jos on sen väärti ni mikäs siinä!

• teinigurl

lollol must ois iha sika noloo jos mun nolis faija ostais mulle jonkun vitun norsun siis hyi vittu! mun muzi ja fai& on muutenki iha vitun moisii paskoja! vihasin niit vaa lisää jos saisin jonku vitun paskasen elefantin hyi saatana!

• tietämätönisinenkeli

mulla sukulaisen kaiman veljen serkun ottopoika haluaisi valkohain ja kirahvin.

tietääkö kukaan miten noi tulee keskenään toimeen? apua pliiis.

nii ja sitten kun toi hai ei varmaan mahdu meidän kultakalan kans samaan akvaarioon ni voinko laittaa sen takapihalla olevaan lastenaltaaseen? tuleeks se miten toimeen lasten kans nii et onko lapsiystävällinen? pitääks se siruttaa?

tolle kirahville on ajateltu alustavasti meidän mustilta jäänyttä sisähäkkiä ni mahtuuko se siihen? pitäs mahtuu ku se kirahvihan voi laittaa kaulansa sillei söpösti mutkalle?

• Kiitossss

Sain hyvät naurut tästä topikista :D piristi päivää

• Anonyymi

Mistään ei lemmikki norsua saa

• Anonyymi

Minkä hintaisia norsut Suomeen on?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2732
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      18
      1728
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      269
      1612
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      88
      1048
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe