Nyt olen 63 vuotias ja muistan vielä tämän jehovien kirjan
Kadoteusta paratiisista ennallistettuun paratiisiin.
http://www.quotes-watchtower.co.uk/armageddon_art.html
Ilmeisesti järkytti ja piti uskossa lujana, koska vieläkin kuvitusta.
Luulenpa, ettei näitä kuvia enää julkaista jehovien propaganda julkaisuissa.
Ovat jo niin paljon saaneet kyseenalaista mainetta lahkonsa toimista, joten ehkä
osaavat vältää törkeyksiään.
Lapsena katselin näitä kuvia
11
<50
Vastaukset
- LapsetOnPiilotettu
Ovatpa pahansuopa ja väkivaltainen lahko! Hyi!
Iljettävää!
Jäikö mielikuvitusjumala kuitenkin pään sisälle?
Kertovat lahkojen uhrit, että kokonaan siitä on hankala päästämeroon ja se tunkee hankalissa paikoissa taas takaisin.- Nytonnellinen
Miksi tämä kaikki kaaos ja inhottavuus, kun Jumala voi poistaa pahat ihmiset vain sormia napsauttamalla , siis pelkkää pelottelua ,mutta myönnän että, näitä kuvia lapsena katselin ja pelkäsin kun tulin todistajaksi tulivat painajaiset kun erosin jäi vain rakkaus Jumalaan ja siihen ei tarvita seurakuntia eikä peloittavia kuvia ja puheita. Suosittelen muillekin.
- kaksinaismoraalia
Sitten jt:t paasaavat aina kuinka rakkauden Jumala voisi olla niin paha, että laittaisi ihmisiä helvettiin ikuiseen kidutukseen. Sama asiahan se on harmagedonissa kuinka rakkauden Jumala voisi olla niin paha, että haluaa miljardien ihmisten kuolevan kituen ja tuskaa tuntien?
- bumerangi_
kaksinaismoraalia kirjoitti:
Sitten jt:t paasaavat aina kuinka rakkauden Jumala voisi olla niin paha, että laittaisi ihmisiä helvettiin ikuiseen kidutukseen. Sama asiahan se on harmagedonissa kuinka rakkauden Jumala voisi olla niin paha, että haluaa miljardien ihmisten kuolevan kituen ja tuskaa tuntien?
Mieluummin kertalaakista kuolema kuin ikuinen, nikealahkon kolmiyhteisen Jumalan demoni-rakaudellinen piinahelvetti.
Mutta eihän tuo olisi edes ensimmäinen kerta, sillä kertomuksen mukaan Jumala jo kertaalleen hukuttamalla tukehtumiseen tappoi kaikki ihmiset ja jopa eläimetkin globaalin tulvan alle, muutamia lukuunottamatta.
Sodoma ja Gomorrakin sai tulta ja tulikiveä niskaansa, sekä muuan kansan kaikki esikoiset tapettiin Jumalan tahtona, aivan pienokaisetkin. Mitä pahaa nuo pienokaiset olivat tehneet?
Sunnilleen jo ensi sanoikseen hän 'rakkaudellisesti' uhkasi kuvakseen luomaansa ensiparia kuolemalla.
Moneenko kertaan tuon 'rakkaudellisen' Jumalan pitää listiä kuvakseen luomansa ihmiset sen vuoksi, että itse missasi luomistyönsä ja alkaessaan vielä leikitellä heidän uskollisuudellaan oikein itse Perkele S.aatanankin avustamana ja tämä jo ennekuin olivat edes ehtineet hankkia elämänkokemusta ja hankkia jälkeläisiä, jotka sitten omalta kohdaltaan olilisivat tehneet omat valintansa.
Hän myös vaati tappamisen uhalla sokeaa robotimaista uskollisuutta edes antamatta mahdollisuutta tietoiselle valinnalle, sillä hän pimitti heiltä tiedon hyvästä ja pahasta, joista itse on vastuullinen.
Näin vaika hän itse oli luonut ihmisiin uteliaisuuden, asioiden kiistämisen kyvyn ja tarpeen ja tarpeen tietoisiin punnittuihin valintoihin. Jumala siis vaati ensiparia toimimaan tavalla joka oli jo heihin luomiaan perusomnaisuuksia vastaan.
Poikkeusellisen 'rakkaudellista' ensimmäistä paria ja heidän jälkeisiään, koko ihmiskuntaa kohtaa.
Abrahamille ja Isakillekin hän varasi oikein 'rakkaudellisen ja inhimillisen' uskonkoetuksen, vaikka sydämetkin kykenee lukemaan.
Lisäksi Abrahamin piti Jumalan henkis-sadistisen tahdon tehdäkseen valehdella pojalleen ja palvelusväelleen usean päivän ajan vuoriretken todellisista osallisista ja sen tarkoituksesta
Nykyisin vastaavia ääniä ja hirmu-käskyjä kuuleva laitettaisiin pikaisesti rauhoittavien saattamana suljetulle osastolle ja sittemmin mahdolliseen psykoterapiaan.
Tulee myös muistaa, että Jumala itse on sekä hyvän että pahan alkujuuri, kaiken alullepanija.
#
"He tulevat kaukaisesta maasta, taivaan ääristä, Herra ja hänen vihansa aseet, hävittämään kaiken maan. Valittakaa, sillä Herran päivä on lähellä, se tulee kuin hävitys Kaikkivaltiaalta. - - Kuka ikinä tavataan, se lävistetään, kuka kiinni joutuu, se miekkaan kaatuu."
"Heidän pienet lapsensa murskataan heidän silmäinsä edessä, heidän talonsa ryöstetään, ja ____ heidän vaimonsa raiskataan." - Jesasa 13:5, 6, 15, 16
"Niin surmatkaa siis kaikki poikalapset ja surmatkaa myös jokainen vaimo, joka on yhtynyt mieheen. Mutta jokainen tyttö, joka ei ole yhtynyt mieheen, jättäkää itsellenne henkiin." - 4. Moos. 31:17, 18
Vertaa:
”Hyökkääjät ampuivat ilmaan, ja kun pelästyneet ihmiset tulivat ulos kodeistaan, hyökkääjät alkoivat silpoa heitä viidakkoveitsillä ja sytyttivät heidän talonsa palamaan. Paikalla käyneet toimittajat kertoivat uhrien joukossa olevan pikkuvauvoja, lapsia, naisia ja vanhuksia, jotka eivät päässeet pakoon hyökkääjiltä.” (Helsingin sanomat 9. maaliskuuta 2010 sivu B2)
###
"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maaan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan."
"Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan; ja ihmisten vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'."
"Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias. "(Matt. 10:34-38)
- Rahatta
Miksi todistajat haluavat näyttää Jehovan pahana. Oikeudenmukainen pitää olla muttei julma
Oikeudenmukainen jumala? Ei ainakaan kristittyjen jumala
http://www.evilbible.com/evil-bible-home-page/ritual-human-sacrifice/
- EVL.esimerkki
Mun nimenomaan ___ luterilaisessa____ lapsuuskodissani oli
kuvitettu Raamattu jossa oli kamalia ja pelottavia kuvia
Kuvat ihmishahmoisista enkeleistä ja ennen kaikkea
helvetin tuskissa kieriskelevistä ihmisistä
ovat sieltä syöpyneet pienen lapsen mieleen.
Mahtipontiset ** uskon kuvat** oli piirtänyt
ranskalainen Gustave Doré (1832–1883).
kamala Raamattu, siitä on moni saanut pahat traumat. - Kuva.kuin.tuhat.sanaa
Tuosta nähdään, että uskovaiset eivät varjele lapsiaan pelolta ja ahdistukselta, vaan suorastaan aiheuttavat tarkoituksella voidakseen sitten upottaa omaa uskoaan ja pelastustaan hätääntyneeseen mieleen.
Ei Doreen Raamattu ole tarkoitettu pikkulasten katselukirjaksi. Se on taiteilijan näkemys ja tulkinta Raamatusta. Olisit katsellut Jallusta ja Cocktailista pillun kuvia, niin sinustakin olisi tullut normaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833805
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322669Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201657Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261478- 281461
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251451Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71434Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731408Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284