Kahvio Marjatassi Nurmes Talo
ti 29.3.2016 Klo 16. 30
Paavo Väyrynen puhuu Nurmeksessa
23
99
Vastaukset
- politrukki
Väyrynen voisi ruveta päätoimisesti hoitamaan omia bisneksiään,kun niitäkin olisi jo ihan riittävästi. 70v alkaa olla mittarissa,niin oman viininsä kauppaamisessa ja mainostamisessa mukineen voisi olla kokopäiväinen työ.
- PekkaVSärkinen
Mistä Sinä tiedät mitä Väyrynen puhuu Nurmes talolla? Tuskin omaa viiniään mainostaa.
- Maksaja
PekkaVSärkinen kirjoitti:
Mistä Sinä tiedät mitä Väyrynen puhuu Nurmes talolla? Tuskin omaa viiniään mainostaa.
Väyrysen tuntien puhuu pelkkää paskaa.
- Ryssänlaulujalaulaa
Paavo puhuu sen mitä venäläiset on käskenyt Paavon puhua. Mies on täysin Venäläisten talutusnuorassa.
- PaavoPuhuu
Osta Ylä-Karjala lehti Nurmeksen R-Kioskista ja lue ja olet ajan tasalla Nurmeksen tapahtumista.
- ITEPPÄ
Paavo se mainostaa omaa paavokiljua.Tuleepi hyvä humala ja lepposa rapula.Mu7ista kannatta Paavoa, vaikka ei olisi kannatusta VIELÄ!
- paskatsiitä
Paavo puhhuu itesttään.Eiu niitä mukija oo kun heinälaossa tai jossain hinkaloessa.Mitäs evakkojen jäläkeläeset arvelette jos teillehhiin loppu tullleepi?
- evoluutiotieteen.prof
Mielestäni Paavo näyttää hieman normaalia enemmän sammakolta. Uskonkin, että Paavo on oikeasti sammakko!
- Petenurmes
Tervemenoa kuuntelemmaan!
Tänä aamuna uutisoidun gallupin mukaan Paavon vielä perustamaton puolue saisi noin 6% äänisaaliin.... Kova on luu :) - puhettapiisaa
Vieläkö se kirkkoherran virka on Nurmeksessa vapaana,siinähän olisi Paavolle työpaikka.
- ekoporo
Se on jo loppunimitystä vaille niitattu paljon tukevammalle miehelle!
Syönöönkö vai juonnoonko liikkoo , mutta ei kovin liikunnallinen voi olla, kuten Paavo on! - torejakiertämään
Vanhanen vei presidenttiehdokkaan paikan Paavolta kepussa,niin pitää perustaa uusi puolue,niin pääsee taas ehdokkaaksi. Taitaa olla pahemman kerran sukset ristissä kepun kanssa.
- jurppix
Paavo on paras!!
- PaavoKehuuPuhuu
Paavo Väyrynen saapuu Nurmekseen 29.3 Klo 16.30 Nurmes -Talo
- mukitolkulla
Hyvä on että käypi,mutta ohi on.
- ekoporo
Paavo/Paavo tulossa on/aivan silta natisee...
- paavi.hyvärilään
Vaan näyttäs olevan Paavikin tulossa!
- ekoporo
Ja paikalla oli väkeä demareista kokoomukseen
- SuomenKommunisti
Oliko myös Kommunisteja kuulemassa Paavon sanomaa?
- PaavoPuhuu
Nurmeksen kaupungin valtuutettuja Keskustasta Perussuomalaisiin Paavoa kuuntelemassa.
- ekoporo
Myös Persuista ja Kokoomuksesta.
- PaavoPihiVäyrynen
Paavo Väyrynen tarjosi käntty kahvit Eu:n tukirahoilla.
- bisnesbisnes
On varmaan vielä niitä Helsingistä jalasmökille saatuja matkakorvauksia,jotka olleet korkoa kasvamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203