Oikeesti ihan helvetin inhottavaa

SatuttaaTosissaan

Kun tiedät, että joku/jotkut rakastaa sinua, mutta olet silti yksin, kun kukaan ei oikeasti sitten haluakaan olla sinun kanssasi jakamassa elämää.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyuvrkuy

Totta. Sama tilanne.

Mutta nou can do.

• niinyksin

samma här..yksin saa silti olla

• eioikeestirakastakkaan

Samoin täällä:(

• loppukinkohdataanyksin

Ei mua ainakaan haittaa. Mitä sitä kenenkään kanssa olemaan jos itseään aina ajatellaan. Ei se mitään jakamista ole. Oman kuplan sisällä olemista.

• yksiyksinäinennainen

Minusta vielä ikävämpää on olla yksin samalla tietäen, että kukaan ei rakasta. Kukaan ei ole minulle koskaan niin sanonut tai teoin osoittanut.
      Mutta mistä ei tiedä, ei sitä osaa kaivata.

• Noinko.on

No kun kertoisivat siitä rakkaudestaan, niin osaisin antaa vastarakkautta ja kohdistaa sen oikeaan ihmiseen, siihen ketä voisin rakastaa elämäni loppuun asti.

• Pitkäonperjantai

Niinpä, joskus on päästettävä irti, että saa sen mitä tosiaan haluaa, luovuttava jostain, että saa tilalle sitä mitä todella haluaa ja joustettava sekä osattava tulla sopivissa määrin puolintoisin vastaan, että sitä rakkautta voisi yhdessä jakaa.

• oononnellinen

Onnea ollut että olen tavannut sellasen ihmisen joka todella välittää ja on luottamuksen arvoinen.

• näinsemenee

Sä olet yksin yksinäinen
      Mä olen yksin yksinäinen
      Mä olen onnen kerjäläinen
      Kurjuuden kuningas

• Ryntyntyn

Minäkin tiedän tunteen valitettavasti... ikävä lukea että näinkin monella on sama paska tilanne. Minun henkilöni aiheuttaa lisäksi huonoa oloa ja tuntuu usein siltä että imisi minusta energiaa enkä saisi mitään takaisin!

• omatrajat

Johtuuko se itsestä vai toisesta, joskus alkaa imemään toisten ihmisten negatiivisuutta itseensä ja se vie omat voimat, pitäisi osata vetää raja.Helpommin sanottu kuin tehty joskus:/.

• Pitkäonperjantai

Pistä ne suhteesi hyvät ja huonot puolet puntariin ja mieti, että kannattaako jatkaan suhteessa, joka aiheuttaa tuollaiset tuntemukset. Itse en jatkaisi vaikken niitä hyviä tai huonoja puolia tiedäkään.

• sunvalinta

Halusit uskovaisen hyvän naisen. Juon täällä kaljaa ja haluan sua.

• minuaeikukaankaipaa

minua ei kukaan kaipaa

• blnohr

Ootko varma

• mistätämäkin

Päätelmä on taas revitty?

• halyunnukkua

Mies jota kaipaan ei ota yhteyttä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1377
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      73
      1177
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      79
      835
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      24
      638
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      616
    Aihe