Kun tiedät, että joku/jotkut rakastaa sinua, mutta olet silti yksin, kun kukaan ei oikeasti sitten haluakaan olla sinun kanssasi jakamassa elämää.
Oikeesti ihan helvetin inhottavaa
17
<50
Vastaukset
- jyuvrkuy
Totta. Sama tilanne.
Mutta nou can do. - niinyksin
samma här..yksin saa silti olla
- eioikeestirakastakkaan
Samoin täällä:(
- loppukinkohdataanyksin
Ei mua ainakaan haittaa. Mitä sitä kenenkään kanssa olemaan jos itseään aina ajatellaan. Ei se mitään jakamista ole. Oman kuplan sisällä olemista.
- yksiyksinäinennainen
Minusta vielä ikävämpää on olla yksin samalla tietäen, että kukaan ei rakasta. Kukaan ei ole minulle koskaan niin sanonut tai teoin osoittanut.
Mutta mistä ei tiedä, ei sitä osaa kaivata. - Noinko.on
No kun kertoisivat siitä rakkaudestaan, niin osaisin antaa vastarakkautta ja kohdistaa sen oikeaan ihmiseen, siihen ketä voisin rakastaa elämäni loppuun asti.
- Pitkäonperjantai
Niinpä, joskus on päästettävä irti, että saa sen mitä tosiaan haluaa, luovuttava jostain, että saa tilalle sitä mitä todella haluaa ja joustettava sekä osattava tulla sopivissa määrin puolintoisin vastaan, että sitä rakkautta voisi yhdessä jakaa.
- oononnellinen
Onnea ollut että olen tavannut sellasen ihmisen joka todella välittää ja on luottamuksen arvoinen.
- näinsemenee
Sä olet yksin yksinäinen
Mä olen yksin yksinäinen
Mä olen onnen kerjäläinen
Kurjuuden kuningas - Ryntyntyn
Minäkin tiedän tunteen valitettavasti... ikävä lukea että näinkin monella on sama paska tilanne. Minun henkilöni aiheuttaa lisäksi huonoa oloa ja tuntuu usein siltä että imisi minusta energiaa enkä saisi mitään takaisin!
- omatrajat
Johtuuko se itsestä vai toisesta, joskus alkaa imemään toisten ihmisten negatiivisuutta itseensä ja se vie omat voimat, pitäisi osata vetää raja.Helpommin sanottu kuin tehty joskus:/.
- Pitkäonperjantai
Pistä ne suhteesi hyvät ja huonot puolet puntariin ja mieti, että kannattaako jatkaan suhteessa, joka aiheuttaa tuollaiset tuntemukset. Itse en jatkaisi vaikken niitä hyviä tai huonoja puolia tiedäkään.
- sunvalinta
Halusit uskovaisen hyvän naisen. Juon täällä kaljaa ja haluan sua.
- minuaeikukaankaipaa
minua ei kukaan kaipaa
- blnohr
Ootko varma
- mistätämäkin
Päätelmä on taas revitty?
- halyunnukkua
Mies jota kaipaan ei ota yhteyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616