Brexitin kannatus nousee – Trump: Ehkä on EU-eron aika.
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2016/03/24/brexitin-kannatus-nousee-trump-ehka-on-eu-eron-aika/20163310/12
Brexitin kannatus nousee- oletko valmistautunut?
4
<50
Vastaukset
- Brexit_tulee_kohta
Britanniassa järjestetään kansanäänestys EU-jäsenyyden jatkamisesta 23. kesäkuuta.
- Brexit_tulee_kohta
EU:n kannatus on selvässä laskusuunnassa, vaikka porvarit paniikissa yrittävät valheellisten kalluppiensa avulla väittää ihan jotain muuta.
- Tervemenoa
Voisihan tuota EU eroa kokeilla, kaikkein köyhimmät varmasti kärsisivät ostovoiman romahtaessa ja verotuksen tarpeen lisääntyessä.
Pahin ongelma varmasti Suomen ja sen kansalaisten velat, kun korko nousisi pilviin. Uuden lainan saanti vaikeutuisi, saattaisi velkakello pysähtyä pienen harppauksen jälkeen melko tehokkaasti.
Maailmassa on lukemattomia ei EU maita, joissa palkkataso muutaman sata €uroa kuussa ja rahaliiton ulkopuolisia kuten Ruotsi jossa laina-aikaa rajoitettiin sataan viiteen vuoteen.
Suomen kannalta sinänsä noloa, ensin ollaan saajia ja sitten kun itse ryssitään oman maan talous, niin syytellään muita ja pyritään lähtemään livohkaan.
60 prosenttia bruttokansantuotteesta julkiseen sektoriin, kuin Venäjällä ja sitten ihmetellään velkaantumista. Oikeastaan Suomalainen on täysi idiootti, lisäksi itsepäinenkin. - Tosi_on_näin
Väitätkö siis, että esim. Norjassakin on mukamas surkeammat palkat, kuin meidän iki-ihanassa lintukoto Suomessamme?
Norjassakin on kaikki asiat paljon paremmin kuin meillä ja ilman EU:n turmelevaa vaikutusta tietenkin.
Ensin eroon eurosta ja heti perään EU:takin, niin saadaan Suomi väkisin nousuun porvarien siihen ajamasta suosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243