Kolmas viikko meneillään ja mitään ei kuulu, onko kenelläkään kokemusta miten jatkot.
Taitaa olla ruuhkaa selvittelyssä, autoilijoilla on kevättä jo kaasujalassa heh heh,,,,,,
Välähti autokamera, koska jatkoja ?
13
183
Vastaukset
Riippuu ylityyksestä!
Jos oli pieni ylitys niin ei tule mitään
Itsellänikin kamera välähtänyt elämäni aikana kymmeniä kertoja ja kaksi kertaa yritetty sakottaa- KuolkaaPois
Kevättä ääliöiden korvien välissä, hehheh!
- Ajavallesattuu
eikä täällä ole ketään joka on käynyt prosessin läpi, voiko kolmen viikon jälkeen huokaista helpotuksesta ?
- aikuinen_mies_61
Keskenkasvuiset luuserit ja Saksasta uitetuilla ikälopuilla isokoneisilla Bemareilla kaahaavat vähäjärkiset vellihousut eivät ymmärrä edes sitä, että nopeusrajoitukset ovat tarkoitetutnoudatettaviksi eivätkä rikottaviksi. Minulla ei todellakaan ole minkäänlaisia sympatioita tuollaisia ääliöitä kohtaan.
- Tojotalaminä
edelleen hakusessa tieto jatkoista, luin jostakin että kuukausikin voi mennä..
- Homonakki
Pissa kakka perse paska pippeli.
- autokamera.ei.välähdä
Autokamera, milloin se välähtää, joku vika siinä silloin on. Minun autokamera ei ole koskaan välähtänyt, tasaista videota vaan tallentaa.
- Ruiseri
Voi siinä mennä useita kuukausiakin, ruuhkaa.
Minulle on välähtänyt pari kolme kertaa, koskaan ei ole tullut postia. Kolmannes kuvista on jo lähtökohtaisesti sellaisia ettei niitä voi käyttää oikeudessa (kuski ei tunnistettava, sumua ja rekkari ei näy jne).Nimenomaan!
Ainut on että 2 viikon kuluessä voidaan sakko lähettää postitse.
Toki vaikka 3 viikon tai kuukausienkin päästä voi tulla kutsu asemalle noutamaan sakko. Ja kutsuthan kannattaa heittää roskiin, hyvällä tuurilla pääsee sitten koko juttu vanhemenaan ennenkuin sakko saadaan tietoksiannettua
- tuleejatulee
Seuraavalla viikolla tulee, jos tullakseen.. 170€ vähintään.
- vituttaa_vieläkin
Minulle tuli alle kahdessa viikossa, 170€ sakko.
- ehkä_sitten_kaahaaja
Minulla mennyt nyt kaksi viikkoa ja jännittää, kun en tiedä, ajoinko ylinopeutta vai meneekö huomautuksella.
Oli vahinko, kämmäsin kaasupolkimen kanssa hetkellisesti.
Jonossa mentiin, pienitehoinen autoni hidasteli ylämäessä ja nopeus tippui 75:een ja välimatka edelläni olleeseen kasvoi... Painoin siis hieman kaasupoljinta syvemmälle, mutta nousun jälkeen en muistanut löysätä ihan heti ja kamera olikin siellä alamäessä ja välähti... TÄH... Mittarissa oli ihan varmasti 1-2 sekunnin ajan ainakin 90 km/h.
Kameran jälkeen jatkettiin jonossa tasaisin väliajoin ihan samaa vauhtia kuin ennen sitä eli rajoituksen mukaista 80 km/h...
Juu juu, varmaankin kaahasin yhdeksääkymppiä jonossa, jossa muut ajoivat kahdeksaakymppiä... enkä ohittanut (tai edes voinut ohittaa) ketään koko matkan aikana... :-(- ehkä_sitten_kaahaaja
Korjaan yhtä kappaletta "Kameran jälkeen jatkettiin jonossa tasaisin väliajoin ihan samaa vauhtia kuin ennen sitä eli rajoituksen mukaista 80 km/h... "
"... välimatkoin..." tietenkin. :)
Pelolla odottelen mahdollisia ensimmäisiä sakkojani. Kamera ei koskaan aiemmin ollut välähtänyt kohdallani eikä poliisikaan ole pysäyttänyt ja sakottanut yli kolmenakymmenä vuotena, jona olen ajanut, koska ajan nopeusrajoituksien mukaan ( mittarivirhe) ja seuraan liikennettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658