Kun Haglund, Vapaavuori ja nyt Rinne sanovat ukosta
mitä ajattelevat.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032621327570_uu.shtml
Stubbin lähtölaskenta alkanut?
8
<50
Vastaukset
- 0909095
Ihmekös tuo, että on alkanut. Porukka väsyy siihen.
Tuntuu, että mies ei ole läsnä tässä todellisuudessa vaan muualla. - peliä
Kovaa settiä on Stuppia vastaan.
- ViimeinenEsiintyminen
Stubidon viimeinen esiintyminen A-Talkissa 24.3.16 oli aivan järkyttävää sairaan narsistin ylimielistä lässytystä. Stubido vain toisteli niitä muutaama avoin yhteiskunta, EU:n peruspilarit.... fraasiaan äärettömän ylimielisesti.
Ei jatkoon!- vastenmielistä
stybb puhui hienoja sanoja ylimielisellä (=teille tyhmille kansalaisille pitää kaikki rautalangasta vääntää), narisevalla äänellään,
- StubbPois22
Stubb on ylimielinen, patologinen narsisti ja röyhkeä valehtelija.
- Klkjhf
Pakkoliikkeiset kasvot, hullun kiilto silmissä,kuola valuu suupielet
Kokoomuksen siirrettävä stubbi heti syrjään. - paikkaaukijo
Rysselin kabinettiin!
- Maksaja
Kuka hänet sinne palkkaisi. Ei sinne vain ilmoittauduta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49750
- 68737
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610