Siirryin armeijasta sivariin. Jouduin vanhainkotiin laitosapulaiseksi. En tykännyt siitä. Eräänä aamuna vedin liuskan vahvaa lsd:tä. Minulle tuli sellainen olo kuin olisin ollut sisällä akvaariossa. Kaloja ui minua käytävällä vastaan.
No huomattiinhan se että olin sekava ja minut vietiin lääkärin kautta suljetulle muutamaksi päiväksi. En myöntänyt käyttäneeni mitään. Sain myös vapautuksen.
LSD:tä itselle ja muille.
7
177
Vastaukset
- Terpi
Mikäs tässä oli nyt se kysymys?
- leske
Se että ihminen joka ei ole kokeillut LSD:tä kirjoittaa tarinaa miten kuvittelee LSD:n vaikuttavan.
- Jiihkiki
LSD vaikutus ottaa voimakkaasti vaikutteita siitä miten ihminen sen kuvittelee itseensä vaikuttavan. Veden alla olemisen olo ja "kuvan" aaltoilu ovat taas yleisiä vaikutuksia.
- Jhkikiki
Aaltoilu taas johtuu siitä että ihmisen silmissä on sisällä vettä ja aivot eivät korjaa valon taittovirheitä vaikutuksen alla. Kaikenlaiset muutkin tosiasiassa todelliset näkövirheet muuttuvat näkyviksi.
- mikahuume
mulla toimii hyvin lsd.
- rossi12
mistä saa niitä ostaa.
- Itse666
Kannustan huumeidenkäyttöä. Vähemmän kilpailua minulle ja lapsilleni työmarkkinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728