Ajattelin vaan ihan avoimesti kysyä, että mitähän Mäntsälän kansalaisille hyvää on tehty viime aikoina siellä kunnanvaltuustossa??
Aattelin vaa, kun tuntuu ettei mitään.
Hyvät teot
3
97
Vastaukset
- kysyjällevinkkiä
En minäkään tiedä ja ovetkin monesti tiukasti kiinni.Eikä selkoa mikä millekkin kuuluu.Ehkä olisi syytä järjestää avointen ovien päivä jossa olisi toimintaa tekevä esittelemässä aihe alueitaan.Ja valtuusto/jaostot jne.salissa.Kunnanjohtajaa myöten.Sekä kuntayhtiöiden mikä hyörijä se on niin pomotpaikalle.
- Kadulle
Joku päällikkö kuulemma jäämässä eläkkeelle. Ei ota enää kantaa mihinkään, ilmeisesti motivaatio täydet 0.
Kannattaako veronmaksajien maksaa tälläisille tehopakkauksille tuhansia kuussa? Mahtaa hävettää tilipäivänä? Tosin ei välttämättä tajua edes hävetä.
Kalliiksi tulee julkisen sektorin tyhjäkäynnin ylläpito. - Haimo
Lienee parasta olla äänestämättä ketään sinne, ennen kuin ollaan viisaampia.
Itse ajattelin nousta ehdokkaaksi ja laittaa heti ensi alkuun vanhuksien asiat kuntoon vaikka omasta palkkapussistani.
Jokaiselle niin tahtovalle on saatava myös tyttöystävä, tai vaimo ja myös toisinpäin, eli mies...niin....siis tai mies, miten vain.
Kansanäänestys joka asiasta on suoritettava ja jos ei ole läsnä, niin se hälle suotakoon.
Ulkopuolisia kohdellaan tasavertaisesti ainakin niin kauan, kun viipyvät paikkakunnalla.
Rotusyrjintää ei harrasteta ja esim. jos etelä-suomalainen ajaa ohi, ei heitetä tomaatella yms.
Puhelimessa ei puhuta turhia ja jos puhutaan, niin ei anneta sen haitata työntekoa.
Kirkkohäät maksetaan jokaiselle paikkakunnalle asuvalle ja syötävät juhliin myös.
Vanhuksia ja lapsia autetaan joka päivä ja jokainen ja sairaustapauksissa potilaan hoitaa meidän oma terveysasema/sairaalamme.
Raha-asioissa jokainen myös tarvittaessa auttaa toistaan ja hädässä tietysti myös.
Terveisin, Kunnanjohtajanne Haimo Ranelius
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984