Hallitus lupasi työpaikkoja. Taisi olla sanahelinää!. Tällähetkellä ainakin ihmisiä saa vain kenkää, viime viikollakin 200 hlöä nansolta ja fiskarsilta yhteensä. Vieläkö seko hallitus puhuu kilpailukyvystä kun kaikilla ihmisillä ei ole töitäkään. Ei ole miljoonalla ihmisellä töitä niin ei ole ostovoimaakaan.
Missä ovat 35000 uutta työpaikkaa
12
80
Vastaukset
- tunnusta_tosiasiat
Ne työpaikat ovat vain siinä hallitusohjelmassa. Tällä hallitusohjelmalla ei ole mitään yhteyttä reaalitalouteen.
Teoreettinen hallitusohjelma ja reaalitalous elävät kumpikin ihan omaa elämäänsä toisistaan riippumatta. - perusta
Ei ole vielä saatu sitä yhteiskunta sopimusta . Se pitäisi palauttaa alkuperäiseen muotoon että vuosityö aikaa pidennetään 100 h. Siinä vaan palattaisiin -80 luvun alkuun kun ei vielä ollut työajan lyhennystä vaan viikkotyöaika oli 40 h. Joku tietysti teki silloinkin lyhyempää päivää, mutta vastaavasti pienemmällä palkalla, kun jäi tunteja puuttumaan.
- Hompänpömppää
Vai kasvusopimusta? Kupla koko homma. Milloin on työntekoa enemmän samaallaporukalla teettämällä saatu lisää?
Ettei kävisi vaan niin ,että hyöty ja tuotot menee teettäjien taskuun ja työttömät työtätarvitsevat lakaistaan ns. matonalle erilaisiin toimenpiteisiin,jotka ovat ns. työllisyyttä näennäisesti edistäviä toimenpiteitä ja tilanne on sillä hyvä.Puolenmiljoonan ihmisen kohtalo on ratkaistu.
Juuri muunlaiseen tulokseen en usko tämän hallituksen kykenevän ja tuonsuuntaiset tulokset joilla ratsastetaan työtätekevien kustnuksella ja työttömillä pöytää pyyhkien ovat kaikkea muuta kuin tyydyttäviä.
- Fenno_absordicus
On se kumma kun tuo hallitus on niin tyhmä ettei tajua yksinkertaista asiaa: kun pakkoruotsi poistetaan niin Suomessa on vähintään 500 000 uutta työpaikkaa ja elinatso nousee kohisten kaikilla.
- Lex_Luritus
Poistetaan vielä pakkomatematiikkakin, kun ei sillä valtionvarainministeriä myöten ole käyttöä. Siitä 500 000 lisätyöpaikkaa päälle
- MikäMukaPielessä
Ei hallitukset ole ennenkään pitäneet lupauksiaan. Luopiolutkuilla on oikeasti ihan eri asiat mielessä.
- Sarvikuonojen_maa
On se vaan kumma, että kaikki järissään olevat valtiot valitsevat parhaan mahdollisen hallituksen.
Suomessa täysin poikkeavasti tuhotaan maan kansantaloutta oikein hartiavoimin jopa hallituksenkin toimesta. - huh-huh
Ei kai hallitus ole vielä kerennyt niitä työpaikkoja hommaamaan, aikaa on vielä kolme vuotta.
Eka vuosi on menossa ja vauhtia on riittänyt asiassa jos toisessa.
Eihän mikään tapahdu "nyt ja heti", etenkään kun oppositio ja ay-liikkeet työntävät kapuloita rattaisiin koko ajan, ettei vaan hallitus onnistuisi missään.
Nykyajan lapsille pitäisi päivään tapahtua kaikki, pitkäjänteisyys puuttuu. - valheellalyhyetjäljet
Eikä hallitus kerkiä muuta tehdä kuin täyttää omia taskuja rahalla sekä rikkaille eliittiin kuuluville. Sinne sitä oikein lapioidaan sitten huudetaan ettei ole rahaa.
- Uuno_Pönttö
Hallikaisen hupakkotyttö oli päässy isoon taloon kanapiiaksi. Siitä se työllistymiskehitys alakaa ...
- Otetaan_kumminkin
Ennen vanhaan sanottiin, että otetaan sen kunniaksi, kun sisko pääsi sahalle töihin.
Nyt otetaan ryyppy murheeseen, kun kellään ei ole työtä.
- Somertime
Varmaan hallitus ei panisi pahakseen jos joku keksisi tuottavia työpaikkoja. Muutakin kuin
lätkä, korispallo, näytteleminen, kauneuskirurgia ja muita samanlaisia työpaikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203