pihalla ei mittää tekemistä

tylsistynytpelikirppu

Hei. Oon 13 vuotias tyttö ja mä yleensä päivät pitkät oon koneela ja se alkaa jo itteäni kyllästyttämään. Haluaisisin olla pihalla mut näin kevään aikaan pihalla ei oo mittää tekemistä niin oon jumissa koneeni luonna. Olen kauan halunnutrakentaa puumajan puuhun mut porukat on aina sanonu etnei mä vaa muka tappaisisin itseni tai sen puun. Olen tosi hyvä teknisessä toikkarissa mulla on teknisestä 9. Vaikka olenkin tyttö tykkään silti poikien jutuista

7

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylsistynytpihaan

      Help meee mulla on tylsää!!

    • hdrft

      Laita pimpsukka kiertoon, tulee hupia ja rahaa tylsään elämääsi.

    • Kerrossiivooja

      Hdrft siivoo nyt suunsa hyvän sään aikaan, tai pitääkö tulla itse se tekemään?

      • hdrft

        Kerrossiivooja luuttuapina, imetkö?


    • Tämä Kesäkin jo kääntyy kohta lopuillensa. Anyway kokeillaan jelpata!
      Onkos teidän pihalla tilaa? Onko kellaria tai työtilaa/autotallia rakennella juttuja.
      Väsäät pihalle pari lyhyttä minigolf rataa. Jonkun taideteoksen tai tuulihyrrän. Omia ideoita siis kehiin. Pieni käsivarainen piirustus ja sitten toteutukseen. Omatekoinen polkupyörä. Tai kitara. Robotti. Ei tarvi heti tulla valmiiksi. Naputtelet pikkuhiljaa. Rohkeesti vaan kokeilemaan. Aloitat jostain pienestä ja sitten isompia projekteja kehiin. Kotiporukat hyväksyy helpommin kun aloitat pienestä ja sitten teet aina "isompia" juttuja. Kuvaat juttusi (tai videoit) ja lataat nettiin. Idea tavoite toteutus. Voit kehittää harrastuksestasi vaikka oman jännän "my way" liikeideankin. Teet blogin ? Who knows! Tekniikan alalla (insinöörit yms) naiset pärjää hyvin.

      Tuossa iässä kantsii laittaa ylös listalle vaikka 100 hullua juttua jotka
      voisi tehdä elämänsä aikana. Sitten ruksailee aina yli kun homma on tehty eli bueno. Listaa voi toki päivittää kun maailma muuttuu vauhdilla ja oma pää keksii uutta projektia ja tekemistä. Omaa elämäntaivaltansa kannattaa dokumentoida. Tosiasia on, että elämä on hyvin lyhyt ja keskinkertaisuuteen ei kannata jättäytyä. Ei kenenkään.

      tähän se motivoiva kevennys vielä.
      https://www.youtube.com/watch?v=sBgKUYIKI4M

    • tunnusonjokäytössä123

      tee linnunpönttöjä syksylle talteen aina vaan hienompaa ja parempaa kehiin edellisestä ja viet sitten ne syksyllä puihin metsiin tms. sisälle vähän auringonkukan siemeniä tervetuliaisiksi :)

    • tellustellus

      Hei. Kannattaa harrastaa sitä, mistä tykkää. Ei nykyisin ole poikien ja tyttöjen juttuja erikseen :) . Olisiko vaikka jokin nuorten kurssi lähellä, jos ei muuta tilaa löydy. Olet kyllä jo kirjoittanut keväällä tänne, toivottavasti olet jo löytänyt polun harrastuksesi pariin. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe