Poliisi: Kohdatessasi tämän kevätilmiön, älä pysähdy!
Joillakin niistä on ollut kettingit mukana ja ne ovat hakanneet autoilijan pakottaakseen sen pois autostaan ja jättämään sen.
Poliisi:
Lounais-Suomen poliisi varoittaa tutuksi tulleesta kevätilmiöstä, nimittäin teiden varsilla lymyilevistä ulkomaalaisryhmistä.
Poliisi toteaakin:
” Viimepäivien aikana poliisille on tullut lukuisia ilmoituksia ulkomaalaistyhmistä, jotka yrittävät pysäytellä autoja jopa moottoritiellä.
He käyttävät tyypillisesti verukkeena polttoaineen loppumista ja näin saavat kontaktin pahaa aavistamattomiin autoilijoihin, jotka sitten pysähtyvät auttamaan.”
Pysähtyneet autoilijat saavat kuitenkin usein huomata joutuneensa kaupustelun tai rahan anelun kohteeksi.
Toistaiseksi tienvarsiseurueet eivät ole tiedettävästi käyttäytyneet väkivaltaisesti.
Poliisi kehottaa, etteivät autoilijat koskaan pysähtyisi paikoille, joissa ulkomaalaisporukka yrittää selvästi pysäyttää liikennettä.
”Asiasta voi ilmoittaa hätäkeskukseen, jos näyttää siltä, että tilanne on vaaraksi muulle liikenteelle.” – poliisi toteaa.
Lähde: MTV3
Poliisi: Kohdatessasi tämän kevätilmiön, älä pysäh
10
58
Vastaukset
- varo_
Vitsi vitsi vitsi kopioin jutun piruuttani!
- VOI_Ilmoittaa
”Asiasta voi ilmoittaa hätäkeskukseen, jos näyttää siltä, että tilanne on vaaraksi MUULLE liikenteelle.” – poliisi toteaa.
- mersumies-100
Minä painan ulkomaalaisten kohdalla aina kaasua lisää !
- quattroman
Samoin minä!
- VähäpoikaRehvastelee
quattroman kirjoitti:
Samoin minä!
Ei polkupyörässä ole kaasua!
- 24.vaihdetta
VähäpoikaRehvastelee kirjoitti:
Ei polkupyörässä ole kaasua!
Ei olekaan, suvakki joutuu ihan itse polkemaan niillä pedaaleilla joita myöskin polkimiksi kutsutaan.
- KulttuuriHetiRikkaampi
Maantierosvous, rikkaus jota ilman olemme joutuneet pärjäämään toistasataa vuotta, onneksi on globalisaatio ja suvakit, ei muuta kun rajat auki vaan, tätä värikästä etnistä sykettä tarvitaan kipeästi, emmehän halua elää Impivaarassa, emmehän!
- sarjalippu
Suvakkipellet ei tiedä liikenteestä eikä maantierosvoilusta mitään, kun menevät liikennelaitoksen bussilla paikasta toiseen.
- eilippua
sarjalippu kirjoitti:
Suvakkipellet ei tiedä liikenteestä eikä maantierosvoilusta mitään, kun menevät liikennelaitoksen bussilla paikasta toiseen.
pummilla menevät, paskovat vielä housuun tutkimuksen nimissä.
- heimokansaa
Lounas on syöty, kaasu pierut naamalle turautetaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001