Ahkera runkkari

satinsheetfetishguy

Onko muut viettäny koko pääsiäisen fetissinsä parissa? Ite ainaki puuhaillu varsin hyvällä tahdilla. Yks satiininen pussilakana aivan sperman tahraama, pari muutaki saanu lastit osakseen, satiininen häämekko samaten tahrittu, pari toppatakkia ja makuupussiki saanut omat annoksensa spermaa. Ei mitään hajua monestikko olen lauennut mut pakko kyllä myöntää että penis alkaa olla hieman turtana jo.

15

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikkonen-pieni

      Älä lopeta kesken pyhien, jatka niin kauan kuin pirri kestää, sitä on sitten arkiviikolla mukava hoitaa taas kuntoon.

      • satinsheetfetishguy

        Empä lopettanu, Sperman likaama satiinipussilakana kiilteli niin kutsuvana myttynä makkarin lattialla että pakko oli sen kans taas touhuta ja vielä lisää sitä sotkia, tulipaha vain ajatelleeksi hommailun päätteeksi että monetkoha lastit tommonen pussilakana tarttee että se on täysin koppuraksi spermasta kovettunu? Ois pitäny sillon ku ekat lastit tohon laskin ruveta laskeen niin sit tietäsin joku päivä tuonki.


    • Olen ollut pääsiäisen mökillä kaverin luona. Koko aika on mennyt siihen kun se runkkaa minua. Itse en saa tehdä mitään.

    • leenuskasi

      ASIAA ja IHANAA !!!!!

    • Tulipaha vain tänäänkin hommailtua, nyt sai pitkä pehmeä liukaspintainen ihana naistentalvitakki lisää kuorrutusta, alkaa oleen aika rivon näkönen takki, kauttaaltaan valkoisia sperma läikkiä mustalla pinnalla. On se vaan niin ihanaa touhuta noiden kans.

      • shoeguy

        Oletkos kokeillut hääkenkiä? Mulla sellaiset satiniset hääavokkaat,umpinaiset korkeakorkoiset,harrastan kenkiä. Ne saa spermat sisään ja ulkopuolelle vähintäin jokatoimen päivä,alkaa oleen melkoisen näköiset,kellertävät.Oompa muutamia kertoja niihin pissinytkin...


      • En ole kokeillut mutta pitkä laahuksinen satiininen hääpuku on kyllä ahkerassa käytössä, itsekin toisinaan pissa juttuja noiden kans harrastan.


      • XLdenier
        shoeguy kirjoitti:

        Oletkos kokeillut hääkenkiä? Mulla sellaiset satiniset hääavokkaat,umpinaiset korkeakorkoiset,harrastan kenkiä. Ne saa spermat sisään ja ulkopuolelle vähintäin jokatoimen päivä,alkaa oleen melkoisen näköiset,kellertävät.Oompa muutamia kertoja niihin pissinytkin...

        Mistä olet löytänyt hääkengät isoa kokoa? Olen haeskellut matalia hääballerinoja. Niillä voisi sitten leikitellä erilaisten sukkahousujen kanssa. Kai sopisi parhaiten valkoiset pitsisukkahousut. Tulisi varmaan tyttömäinen olo. Niin kuin nytkin on kun on päällä hame, mokanruskeat sukkahousut ja flip flop ballerinat. Näitä harrastan vähän väliä.


    • Tulipahan köytyä ostoksilla, löyty 3 ihanan tuntusta pehmoista toppatakkia runkku käyttöön, pitäähän sitä välillä varastoja täydentää koska sitten kun esim. takki on aivan koppura spermasta se täytyy tottakai viimeisen session yhteydessä tuhota jotenkin, repiä kappaleiksi, polttaa tms. siitä tulee aivan uskomaton fiilis viimeset lastit siihen heittää

    • Anonyymi

      Itse olen hurahtanut naisten kiiltäviin tiukkoihin keinonahkaleggingseihin, joita on tullut hommattua jo useammat. Kyllä tulee seksikäs fiilis, kun saa ahdettua itsensä sellaisten sisään.

      Kun olen tarpeeksi kiihottunut, riisun leggingsit, ja ruiskutan mällit leggareille. Sitten kun mällit ovat kuivuneet leggingsien kiiltävälle pinnalle, vedän taas leggingsit jalkaani ja lähden ulos.

      • Anonyymi

        Upeaa toimintaa, dude!


      • Anonyymi

        Vain kuusi vuotta meni tuon kehittelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kuusi vuotta meni tuon kehittelyyn.

        Ei oo häpee olla nopee !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo häpee olla nopee !

        Ei ole, hitaus on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kuusi vuotta meni tuon kehittelyyn.

        Hyvä fetissi kehittyy kuin viini. Sitä osaa ottaa enemmän irti fetissistään ja piristää normi seksiäänkin.
        Viimeisen kuuden vuoden aikana esim kiiltävien untuva- ja satiinitakkien tarjonta on kasvanut paljon ja nyt pystyy aidosti kokeilemaan vaihtoehtoja. Vain parhaat jää kokoelmaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe