helluntailaiset rikkoo muiden uskovien avioliitot

4-12

helluntailaiset käyttivät minua kohtaa täysin samanlaista herjaavaa kieltä. kuin aikaisemmin naapureinamme asuneet saatanan palvojat.

puutuin tähän heti ja otin yhteyttä herjaasjiin. mutta mitään anteeksi pyyntöä ei kuulunut.

Raaamatun mukaan tuollaista herjaamista ei saa edes esiintyä Jeesuksen omien keskuudessa ja jos vahinko pääsee tapahtumaan on asia sovittava ennen auringonlaskua.

Aurinngon laskuja on tullut ja mennyt mutta ei anteeksipyyntöä helluntailaisilta.

helluntailaiset saivat käännytettyä puolisoni minua, vastaan, niin että puolisoni jopa tuki heidän herjaamistaan.

Tähän eivät saatanan palvojat kyenneet.

Helluntailaiset herjasivat useammankin kerran ja kun tähän puutuin sain kuulla olevani herkkä. Kysyi onko se synti ? Ei kuulemma ollut mutta mitään anteeksipyytöä ei tullut nytkään.

Helluntailaiset jatkoivat kiilan lyömistä minun ja puolisoni väliin ja saivat meidät ajettua avioeroon.

Olen vuosia myöhemmin kortilla kysynyt näiltä helluntailaisilta. vieläkö he saavat kiksejä ja vipoja meidän avioliiton rikkomisesta, mutta mitään vastausta ei ole tullut.

hyvin olivat saatana voitelussa helluntailaiset koska osasivat minun kimppuuni hyökätä. jos olisivat hyökänneet puolisoni kimmppuun olisin pitänyt yhteisen Raamattutunnin ja sieltä olisi katsottu miten tässäkin tilanteessa tulee Raamatun miedä ainoan elämän ohjeen mukaan toimia.

16

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "helluntailaiset käyttivät minua kohtaa täysin samanlaista herjaavaa kieltä. kuin aikaisemmin naapureinamme asuneet saatanan palvojat."

      Mahtaa olla vaikeaa teillä päin siellä jossain.

      Mahtoivatko saatananpalvojat ja helluntalaiset asua saman katon alla?

    • jukuuri

      Kyllä niitä avioliittoja rikkoo joku muu kuin helluntalaiset ! Mietippä vähän mitä horiset avioliitto on kahden ihmisen liitto ja jos se menee pieleen niin kyllä syy on niissä ihmisissä eikä jossain seurakunnassa. Helppo syyttää seurakuntaa kun ei nää omia virheitään eikä tunnusta olevansa osallinen avioliiton hajoamiseen,omalta osaltaan.

    • sairaslahko

      Helluntalaisilla ei ole normaali moraalikäsityksiä, helluntalaisuus on ihan oma lahkonsa, mikä on perustettu amerikassa ja he ovat itse korottaneet itsensä tavallisien ihmisten yläpuolelelle. He rikkovat muutakin kuin avioliittoja, särkevät ympärillään hyviä perhesuhteita ja olenpa sivusta seurannut, kuinka helluntalaisäidille on lahko ja siinä pyöriminen monin verroin tärkeämpää kuin omien lasten hoivaaminen.

      Siksi tämä kärsimys helluntalaisten piireissä vaan kertaantuu ja sitä enemmän on taas narsistisimpia helluntalasinuoria, kun oikeat eväät ei riitä, ollaan julmia ja itsekkäitä muille! Pyrkyreitä ja kiipijöitä! Heidän todellisuudentajunsa ei ole missään suhteessa heidän ihmisyyteensä tai lahjoihinsa. Hyvin usein ovat hyvinkin lahjattomia, mutta he hakevat keinoja mitä julmimmin olla muka jotain ja alta paistaa tyhjä, ontto ihmiskuvatus.

    • olaanrehellisiä

      Eiköhän meissä hellareissa ole ainesta joka junaan ja sille kuuluisalle asemallekin on vielä jääviä. Onpa merkillinen sattuma, että olet joutunut noin herjaajien piirittämäksi, jopa niin ettei parisuhde kestänyt. Onko niin että sinua herjattiin niin, ettei puoliso sitä kestänyt. Ensin pirunkätyrit ja sitten uskovaiset. Tuliko lopulla puolison mitta täyteen, yhden ryöpytyksen olisi vielä kestänyt, mutta toinen oli jo liikaa.
      Jospa ajattelisit nyt asiaa laajemmalta näkökannalta, mikä oli syy eroon.
      On outoa, että kiusaajana toimii kaksi noin toisistaan ääripäähän liittyvää tahoa. Miksi sinua alettiin herjata, eivät naapurit yleensä puutu toisensa elämään? Miksi moinen toistuu? Onko käytöksessäsi jotain, mikä provosoi naapureita kiusan tekoon. Oletko jollakin tavoin herkkä reagoimaan hengellisiin ilmiöihin, tuli ne sitten pahalta kuin hyvältä puolelta. Onko elämäntapasi sellainen, että se ärsyttää ja saa närää naapureissa ja lopulla puolisossakin. Miksi miehesi ei jäänyt puolustamaan vaan pakeni. Ihminen saattaa olla sokea omalle itselleen. Syy ja vastuu tapahtuneesta on helppo ulkopuoliselle taholle - tässä tapauksessa naapureille. Olisiko sama voinut sattua jos naapurina olisi ollut sitten vaikka ateisti?

    • asdfh34

      Helluntailaisuus ja saatananpalvojat ovat tosiaan ryhmittymiä, joiden välisiä yhteyksiä olen itsekin miettinyt paljon.

      Kuten eräs kirjoittaja sanoikin, helluntailaisia on moneen junaan, ehkä jopa korostetun kontrastisesti. Ja moni ei ehkä osaa mieltää, että myös saatananpalvojat ja satanistit ovat samanlaisia. Erityisesti joillakin satanisteilla on niin korkea moraali, että se saa useimmat uskovaset näyttämään kaappijuopoilta ja tekopyhiltä höpöttäjiltä. Esimerkiksi jotkut satanistit nauravat niille ihmisille, jotka pettävät puolisoaan, he eivät voi käsittää miten heikko ja tekopyhä sellainen ihminen voi olla.

      Toisaalta sitten on taas näitä jotka vaan vetelee pillereitä ja viinaa ja katkoo toistensa sormia vesurilla.

      Syyllistäminen ei nyt tässä tilanteessa auta. Vihaan sitä mekaanista tekopyhää mielipidettä että "aina kun sormella osoitetaan jotain, kolme sormea osoittaa itseä kohti". Jos ihminen on runkkari ja vandalisoi muiden elämää, tilannetta ei yhtään helpota se että keskitytään omiin vikoihin ja synteihin ja muistutetaan että kukaan ei ole toista parempi kun oikein tarkasti asiaa katsotaan. Se saattaa kuulostaa vanhurskaalta ja pyhältä toiminnalta, mutta tosiasiassa se on usein paskan kuorruttamista sokerilla. Asioista ei puhuta, ne neutralisoidaan, hyssytellään ja ne, jotka kokevat vääryyksien johdosta suurta vihaa, pelotellaan tai nöyryytetään hiljaisiksi.

      • Rfcsssw

        Oletko ihan terve?


      • asdfh34
        Rfcsssw kirjoitti:

        Oletko ihan terve?

        "Terve" on tietysti aika ylimalkainen kysymys. Olen fyysisesti erittäin terve, pieni ylipaino vaivaa. Henkisellä puolella minulla ei ole havaittu vikoja, ainakin työnteko sujuu ja perhe on säilynyt ehjänä. Koulunkäynti on sujunut hyvin ja luen myös harrastuksen vuoksi paljon. Talous on hyvällä tolalla, joten sekään ei mielenterveyttä vaivaa.

        Eli kiitos kysymästä, miten itselläsi nämä terveysasiat ovat sujuneet?


      • poskenkääntö
        asdfh34 kirjoitti:

        "Terve" on tietysti aika ylimalkainen kysymys. Olen fyysisesti erittäin terve, pieni ylipaino vaivaa. Henkisellä puolella minulla ei ole havaittu vikoja, ainakin työnteko sujuu ja perhe on säilynyt ehjänä. Koulunkäynti on sujunut hyvin ja luen myös harrastuksen vuoksi paljon. Talous on hyvällä tolalla, joten sekään ei mielenterveyttä vaivaa.

        Eli kiitos kysymästä, miten itselläsi nämä terveysasiat ovat sujuneet?

        Reps :D Ihana vastaus :)


      • NeidilläMoonikset
        asdfh34 kirjoitti:

        "Terve" on tietysti aika ylimalkainen kysymys. Olen fyysisesti erittäin terve, pieni ylipaino vaivaa. Henkisellä puolella minulla ei ole havaittu vikoja, ainakin työnteko sujuu ja perhe on säilynyt ehjänä. Koulunkäynti on sujunut hyvin ja luen myös harrastuksen vuoksi paljon. Talous on hyvällä tolalla, joten sekään ei mielenterveyttä vaivaa.

        Eli kiitos kysymästä, miten itselläsi nämä terveysasiat ovat sujuneet?

        Neidillä näyttää olevan neidin vaivoja.


    • asdfh34

      Jatkan vielä hiukan: Helluntailaisten taakkana tuntuu olevan, että heidän täytyy perustella itselleen oman seurakuntansa puhtaus: vika on aina vääryyksiä kokeneessa, tai sitten helluntaisuutta teeskentelevän seurakuntalaisen, joka ei ole käytännössä helluntailainen ollenkaan.

      Tämä on hyvin julmaa. Itsekin joskus olisin kaivannut ymmärrystä helluntaitraumoilleni, mutta ainoa psykologia mitä sain oli se, että helluntailaiset yrittivät puhdistaa oman pesänsä: kun he saivat sen jotenkuten tehtyä, minä ja ongelmani eivät enää kiinnostaneet: pääasia oli hoidettu, helluntai oli syytön kaikkeen.

      Jäin yksin kamppailemaan kiusaamiskokemusteni, mielenterveyteni ja uskoni romahtamisen kanssa. Kiitos vaan hellareille.

      Itse olen luterilainen, enkä ymmärrä mitä vaikeaa siinä on tunnustaa, ettei mitään puhdasta seurakuntaa ole yhtään missään. Kirkkokin on täynnä kaikenlaista erikoista ja huonoa, vaikka on siinä ajoittain hyvääkin. Sen verran että jäsen kannattaa olla.

      • aloittajaonkatkera

        Kun ihminen kokee tappion, parisuhde katkeaa, tee konkurssin, omainen kuolee, niin syy pitää löytää ulkopuolelta. Jos puolisoiden suhde on kunnossa, niin ei sitä erota noin vain mikään, ei hellari, ei saatananpalvoja. Jos yritys menee nurin, niin syyt eivät ole välttämättä markkinatilanteessa vaan asioita ei ole osattu hoitaa niin kuin olisi pitänyt. Kun potilas kuolee, niin hän kuolee vaikka olisi ollut taitavan lääkärin käsissä.


      • Uskomatontahömppää
        aloittajaonkatkera kirjoitti:

        Kun ihminen kokee tappion, parisuhde katkeaa, tee konkurssin, omainen kuolee, niin syy pitää löytää ulkopuolelta. Jos puolisoiden suhde on kunnossa, niin ei sitä erota noin vain mikään, ei hellari, ei saatananpalvoja. Jos yritys menee nurin, niin syyt eivät ole välttämättä markkinatilanteessa vaan asioita ei ole osattu hoitaa niin kuin olisi pitänyt. Kun potilas kuolee, niin hän kuolee vaikka olisi ollut taitavan lääkärin käsissä.

        Kirjoitat, että jos suhde on kunnossa, niin sitä ei voi rikkoa ulkopuolinen, nii se ei pidä paikkaansa! Helluntalaiset mainostavat lahkoansa ja suhdettansa Jeesukseen kaiken parantavaksi ja kattavaksi pelastukseksi ja saavat hyvinkin helposti tavallisen ihmisen aivopestyä hömppäänsä. ( ihan sama metodi myös muissa lahkoissa)
        Ja kun se sattuu vähän alakantissa olevan ihmisen kohdalle, niin helposti on saatu mukaan ja sitten revitään kaikki irti tästä uudesta lahkoon horjahtaneesta ja lopulta kun sitä suurta pelastusta ei kuulunutkaan, revitellään, että sinussa on perustavaa laatua oleva vika ja hellurit jatkaa seuraavan uhrin luo ja sama homma uusiksi.

        Yleensä se vanha pelastettava jätetään yksin ongelmineen ja parhaassa tapauksessa he eivät enää edes tervehdi. Näitä tapauksia on lukuisia ja siinä on särjetty avioliitot, perhesuhteet ja ystävyyssuhteet jne. Moni heidän jäljiltään on menettänyt koko elämänsä perusteet näiden lahkossa kieriskelevien myötä ja se hellureiden verkko on ihan oma lukunsa, se on kuin piiri, missä pyöritään ja toistellaan mantraa, missä jumala on saanut aikaiseksi milloin minkin piirteen heissä, pelastanut milloin mistäkin ja miten se helluntaijumala on ilmestynyt kellekin mitä kummallisimmassa merkeissä ja sillä jumalalla on ihan eri lait kuin Kristillisessä kirkossa esitetty Jumala.
        Olen nähnyt tämän sivusta seuranneenna ja ihan kammottavaa jälkeä on tullut heidän toimistaan. Sairasta menoa!


    • asdfh34

      Minun mielestä tuollaisten oman pesän puhdistajien pitäisi vastedeskin pysyä omalla palstallaan- helluntai, vai oliko se HomoBiTrans-palsta. Kysymme sitten neuvoa siellä erikseen jos sitä teiltä tarvitsemme, jooko?

    • mallilollonen

      Mitähän hyvää kirkossa on että pitää pysyä siinä?????? Piispat ryyppää, kirkkoherrat ryyppää, siihen löytyy rahaa, samoin kirkkojen ja kappeleiden rakentamiseen mutta ei köyhien auttamiseen. Työntekijöillä on jatkuva kiire ja naama venähtää jos haluaa keskustelu apua.

      • asdfh34

        Kokemukset lienevät, kuten helluntaiseurakunnankin tapauksessa, hyvin yksilöllisiä. Itse olen löytänyt hyvää keskusteluapua, jopa ilmaista parisuhdeterapiaa silloin kun sitä tarvittiin. Halpoja leirejä lapsille. Mukavia hartaushetkiä, vaikka käytännössä olenkin jo puoliksi ateisti. Kaippa tuon kirkollisveron aika turhaksi kokee jos ei muuta tee kuin kerran vuodessa käy kiusaantuneena suvun kanssa joulukirkossa peläten sitä että muut helluntailaiset näkevät.

        Nämä piispojen ryypiskelyt ja sikailut, en tarkemmin ole saanut asiasta selvää mutta epäilen vahvasti että ne ovat vain iltalehtien provoilua kaljan pöhöttämille, keski-iän ohittaneille, kieliä osaamattomille miehille joita kiinnostaa ainoastaan oman auton kierroslukumittari ja bensan hinta.

        Samanlaista kuin esimerkiksi helluntaipiireissä kulkevat legendat siitä että Paavi on maailman rikkain mies ja jos katolinen kirkko antaisi edes murto-osan pois omaisuudestaan, köyhyys poistuisi maailmasta. Kuitenkin tämä on pelkkää legendaa, jos vaivautuisi lukemaan tieteellisiä julkaisuja, tai edes oikeasti arvostettujen talouslehtien artikkeleita aiheesta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe