http://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2016/03/19/uusi-aika-vaatii-uudet-tavat-toimia/
"Vapaa-ajattelijoilla on ollut tapana vähän turhan paljon käyttää resursseja oman väen vakuuttamiseen tavoitteista ja päämääristä. Näin unohdetaan, että varsinainen kohderyhmä ovat ne suomalaiset, jotka eivät ole kuulleet tavoitteista tai eivät ole mahdollisesti ymmärtäneet niitä."
Olen tästä samaa mieltä, mutta en siitä, etteikö myös yhteys viranomaisiin ja lainsäätäjiin olisi tärkeä. Julkisuus ja yleinen mielipide ovat tärkeitä, mutta sopivasti toimien saamme sen näkymään myös valtion toiminnassa aiemmin kuin muutoin saisimme.
Karisma: uudet tavat toimia
5
<50
Vastaukset
- anti-piispa
Enemmän näkyvyyttä paikallisesti ja valtakunnallisesti ja samalla tavoitteiden tunnetuksi tekemistä/nykytilan kritisointia ei olisi pahitteeksi. Harkintaa toki millaisia avauksia tehdään, jotta on valmiudet myös osallistua jatkokeskusteluun. Samalla tarvitaan esiintymistaitoisia ihmisiä, tarvittaessa koulutettava lisää, vaikka se vaatiikin aikaa,
Tavoitteita vain on vaikeahko saada julkisuuteen. Uutinen menee kyllä läpi, niin-ja-niin-monta kirkosta eronnutta. Jonkin verran menee yksittäisiä tavoitteita, viimeksi "pitäisiköhän pääsiäinen kiinnittää" -juttu. Mutta perustavanlaatuisempaa juttua tavoitteista on vaikea saada läpi.
Toki tämä ei ole yksi va-liikkeen ongelma, vaan koskee muitakin aatteita.
Esiintymistaidon opettelu ei tosiaan ole pahitteeksi. Eipä tuo itseltäkään kovin luonnikkaasti suju.
- FUCKIFUUU
Puheenjohtajan vaihdos voisi olla hyvä. Puolueisiin sitoutumaton ja todellakin henkilö jolla esiintymistaitoa edes hieman. Ettei näytä suksisauvan nielleeltä demarilta.
Uusi johtaja tulee valita suuresta kaupungista ei kuitenkaan pääkaupunkiseudulta, siellä on liikaa henkilöitä joita ei kiinnosta kuin oma napa.Vuonna 2017 on taas liittokokous. Ajattelitko ilmoittautua puheenjohtajakisaan ehdokkaaksi? Eihän sitä tiedä kenet valitaan liiton johtoon kaudella 2017-2020.
rainbowshy kirjoitti:
Vuonna 2017 on taas liittokokous. Ajattelitko ilmoittautua puheenjohtajakisaan ehdokkaaksi? Eihän sitä tiedä kenet valitaan liiton johtoon kaudella 2017-2020.
Selviäisikö silloin mikä on Fuckifuun puoluekanta? Se on tullut selväksi, ettei se ole demarit, eikä SDP eikä hän kannata sosiaalidemokratiaa (mainitsinko jo, ettei ole demari?), mutta vähän on jäänyt auki mitä puolueita hän voisi kannattaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637