Mamu aina syyllinen

kärrynvartia

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ps-natsinannaa-2016

      "Persujen pääsiäisen jälkeiseen krapulaankin mamut ovat syyllisiä. Kuka muu muka?"

      Isä Timo

    • mamu.aina.syyllinen

      Mutta näin nämä asiat koetaan.

      • ps-natsinannaa-2016

        Totta, rasistit kokevat asiat juuri noin. Nuo Hitlerin opetuslapset.


    • mamu_teki_jytkyn

      Kun persu paskoo housuihinsa niin aamulla se kokee maahanmuuttajan tehneen koko homman.

    • Hallaahonäänestäjä45
    • Sellasta se persuilu on. Syy on _aina_ jossain muussa, kun itsessä. Persustokin alkaa pikkuhiljaa revetä sisäisiin riitoihinsa. Kuten kävi SMP:lle.

    • Hallaahonäänestäjä45

      MATUJEN SISÄÄNOTTOA PERUSTELLAAN SUOMEN NÄENNÄISELLÄ RIKKAUDELLA ELI KANSANTULOLLA

      NYT on muutoksen aika

      Suomen rikkautta ilmeisesti ajatellen kansantuloa, JOO KANSANTULO NOUSEE KUN JOKAISELLE MATULLE KEKSITÄÄN LEIKKITYÖ ESIM. KÄSKETÄÄN PELATA MAKSULLISESTI TIETOKONETTA TAI TEHDÄ AFROKAMPAUKSIA

      mutta maa menee konkurssiin jos näitä ei voida myydä kenellekään ulkomaalaiselle eikä voida

      kansantulo kuvaa aktiivisuutta jne. mutta kun tavaratuotantoa ei enää ole eivät 5-kymppiset suomalaiset eikä yksikään matu saa enää PALKKATYÖTÄ joka on eri asia kuin työ, työtä löytyy risusavottaa ja vanhusten työntämistä pihalla mutta

      jos se maksetaan palkalla niin rahat on lainattava ja koska ei ole mitään myytävää lainat voidaan maksaa vain VEROJEN KOROTUKSILLA JA SOSSUN ALASAJOLLA

      ja se tapahtuu nyt

      KIINTEISTÖVEROJA NOSTETAAN ENERGIAVEROJA NOSTETAAN ALV-VEROA NOSTETAAN ainoa jonka matu maksaa sossuavustuksestaan kun ei tee työtä

      ja sairasvakuutuskorvauksia lasketaan lapsilisät poistetaan vanhukset jätetään heitteille jne.

      matut majoitetaan slummialueille suurimpiin kaupunkeihin joihin ei voi valkoinen mennä päivälläkään jne.

      kyllä tästä selvitään MUTTA JOKAISEN EX-PERUSSUOMALAISEN KANNATTA PITÄÄ HUOLTA OMISTA FINANSEISTAAN, NYT ON KIINTEISTÖSIJOITUSTEN AIKA KUN PÖRSSI VALUU ALAS JA KOROT OVAT NOLLAN PINNASSA jne

      • Timokkio

        Menisit töihin. Vitun loinen.


      • ÅÅÅÅÅÅÅSS

        Pakkoruotsikin mamujen syytä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe