Syön Panacodia kroonisiin kipuihin ja olen syönyt jo useamman vuoden, välillä ollut jaksoja jolloin en ole käyttänyt. Nyt mulla on mennyt kolmessa päivässä n.80 kpl.
Maksavaurio on siis varma? Pari viikkoa sitten otetut labrat olivat hyvät ja mitään poikkeavaa ei ollut. Mutta nyt olen sen tainnut lopullisesti tuhota...
Kyllä pelottaa
4
251
Vastaukset 4
- HirveäHuoli
Auttakaa oikeasti!
- Terpi
80 kpl 3 päivässä? Hullua.
- HilariusHentomielinen
Tosiaan kodeiini on koukuttava aine, eikä sitä voi kenellekään suositella. Mutta Panacodin päihdekäytössä akuutin vaaran aiheuttaa parasetamoli. Kylmävesierottelulla pidennät elämääsi useilla vuosilla/vuosikymmenillä, mutta kyllä tuohon kannattaa silti apua hakea.
Mene lääkäriin ja esitä asiasi rehellisesti. Ja tosiaan lääkäriin tulee mennä, sillä sisäelinvaurioissa kestää muutama päivä kehittyä.
Jos oot jo erotellut parasetamolin pois, niin kyllä sitä kannattaa silti apua hakea. En tosiaan osaa sanoa millaista apua on saatavilla, mutta riippuvuudestakin on mahdollista päästä eroon.
Tsemppiä sulle! - surullista
Viestin kirjoittaja haudattiin tänään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398