Hyrylä, tuo pieni kylä, on saanut taas uuden rahan-ahneen vaikuttajan ja vihanlietsojan.
Apteekin edusta on aina autoja täynnä, samoin talon tausparkit.
Ihmiset ovat onneksi olleet neuvokkaita ja ystävällisiä. Sopu on antanut sijaa.
Auton on voinut jättää siihen, missä tilaa on. Se ei ole ollut keneltäkään pois.
Nyt on paskapate ottanut muutaman ruudun hallintaansa ja pysäköityjen autojen määrä puolittuu, joka tarkoittaa taas tilanpuutettta toisaalla. Asiointi vaikeutuu.
Neuvon boikotoimaan ko. talon yrityksiä ja ilmaisemaan esim. apteekkarille paheksunnan asiasta.
Ahneus on voittanut ja tavallinen tallaaja kärsii ja maksaa laskut.
Näyttäkää myös parkkifirman duunarille inhonne.
Omaan autooni sain "vinoparkeerauksesta" lapun, kuten muutkin rivissä olleet.
Ehdotettua laskua en maksa, koska en ollut kuskina.
Oikeudessa tapellaan asiasta.
Paska-pate valloittaa maan !
1
292
Vastaukset
- PP.häviää
Käy sitä toisinkinpäin.
Muutama taloyhtiö Pellavamäentien varressa on luopunut sikafirman palveluksista.
Oletettavasti asukkaat, jotka maksavat parkkipaikoistaan jonkin suuruista vastinetta, ovat kyllästyneet saamiinsa lappuihin.
Itse olen huolto-alalla ja olen keikoilla lisännyt laskuihin 10e "parkkimaksua", jos aluetta valvoo yksityinen. Muutaman kerran olen jättänyt keikan siltä päivältä tekemättä, kun talon läheltä ei ole parkkia löytynyt.
Kukaan järkevä ei ala kantamaan painavia työäkaluja monen sadan metrin päästä, kun kuitenkin pihassa muuten on päivisin tyhjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191642En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321555- 731543
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252