Hyrylä, tuo pieni kylä, on saanut taas uuden rahan-ahneen vaikuttajan ja vihanlietsojan.
Apteekin edusta on aina autoja täynnä, samoin talon tausparkit.
Ihmiset ovat onneksi olleet neuvokkaita ja ystävällisiä. Sopu on antanut sijaa.
Auton on voinut jättää siihen, missä tilaa on. Se ei ole ollut keneltäkään pois.
Nyt on paskapate ottanut muutaman ruudun hallintaansa ja pysäköityjen autojen määrä puolittuu, joka tarkoittaa taas tilanpuutettta toisaalla. Asiointi vaikeutuu.
Neuvon boikotoimaan ko. talon yrityksiä ja ilmaisemaan esim. apteekkarille paheksunnan asiasta.
Ahneus on voittanut ja tavallinen tallaaja kärsii ja maksaa laskut.
Näyttäkää myös parkkifirman duunarille inhonne.
Omaan autooni sain "vinoparkeerauksesta" lapun, kuten muutkin rivissä olleet.
Ehdotettua laskua en maksa, koska en ollut kuskina.
Oikeudessa tapellaan asiasta.
Paska-pate valloittaa maan !
1
258
Vastaukset
- PP.häviää
Käy sitä toisinkinpäin.
Muutama taloyhtiö Pellavamäentien varressa on luopunut sikafirman palveluksista.
Oletettavasti asukkaat, jotka maksavat parkkipaikoistaan jonkin suuruista vastinetta, ovat kyllästyneet saamiinsa lappuihin.
Itse olen huolto-alalla ja olen keikoilla lisännyt laskuihin 10e "parkkimaksua", jos aluetta valvoo yksityinen. Muutaman kerran olen jättänyt keikan siltä päivältä tekemättä, kun talon läheltä ei ole parkkia löytynyt.
Kukaan järkevä ei ala kantamaan painavia työäkaluja monen sadan metrin päästä, kun kuitenkin pihassa muuten on päivisin tyhjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408