onks sulla kaunis tyttöystävä, vaimo tai tytär? Haluaisin runkkaa hänen pikkuhousuille
pikkarirunkut
41
2437
Vastaukset
- sairasväns
sairasta hommaa jos tollasta harrastaa
nostan
- käsi-kullilla
Juurikin näin. Ei ainakaan mulla ole mitään sitä vastaan että joku runkkaa vaimoni pikkareihin, päin vastoin, voisin vetää lastin toisen runkkaaman päälle, tai nuolla vieraat spermat suuhuni, herkkua.
- Anonyymi
Jes kyllä niin minäkin haluan teh
- Pikkareihin
Vieläkö on kiinnostuneita? Voisin tuoda vaimoni pikkarit runkattavaksi. Voisin katsella tai jättää sovittuun paikkaan esim. levarille tai johonkin rauhalliseen paikkaan. Kävisin myöhemmin hakemassa mällätyt pikkarit pois.
- Mummopöksyt
Täällä olisi eräs joka on hulluna likaisiin pöksyihin.Oman vaimon pöksyt tulee aina tilaisuuden tullen nuoltua ja runkattua,täytyy sanoa että välillä ovat niin vitun eritteissä ja tuoksuissa ettei paljoa tarvitse kullia niihin hieroa kun sperma lentää.Minä haluaisin myös vaihdella jonkun toisen pikkareihin näitä oman muijan eriteillä varustettuja.
Olen kiinnostunut pikkari vaihdosta. Voitais vais tavata jossain levarilla tms. Pikkarirunkkujen merkeissä...
- Mummopöksyt
Pikkareihin kirjoitti:
Olen kiinnostunut pikkari vaihdosta. Voitais vais tavata jossain levarilla tms. Pikkarirunkkujen merkeissä...
Missäpäin olisi sopiva paikka??.....Toiseen kysymykseen vastaus 48v. 170/72
Turun seudulla esim. tolpontien päässä on rauhallinen kääntöpaikka. Ollut runkkareiden suosiossa piitkään...
Minkälaisia miehiä olette? Lähinnä iät kiinnostaa
Ok, sulla on vaimoni kanssa vähän kokoeroa. Hän on brunette, 155cm, 54 kg, d75-rinnat ja tosi kiva ja vähän ujohko
Haluaisitko että tapaisin vaimosi livenä? Vai kiinnostaisiko että tapaisin hänen pikkarinsa?
- 66783
hmm
Mahdollisesti tuo pikkari homma, mitä mieltä olet?
Joo Kyllä pikkarirunkut kiinnostaa. Jos haluat, tuon vaimoni pikkarit mukaan. Hän on 34V. 175/75 c-cup. urheilullinen, hyväperseinen ja lähes aina kiimassa...
anopin pikkareita aina tilaisuuden tullen haistelen ja nuolen ja tietty runkkaan samalla ollaan saman kokoisia niin välillä puen ne päälle ja runkkaan hulluna peilin edessä...
- pimpompp
Joo tuli aikoinaan harrastettua samaa. Oli saatanan kiihottavaa!
Jätin vaimoni pikkarit spermattavaksi turkuu tolpontien kääntöpaikan runkkupaikalle. Haen ne huomenna pois. Käykää runkkaamassa niihin haistelemme ja maistelemme niitä huomenna vaimon kanssa. Kiitti jo etukäteen.
Vaihtoja?! Mulla eri naisten eritteisiä pikkareita,eri kokoja ! Vaimosi / tyttöystäväsi vastaaviin !???!
nostan
nostan
up up
- PikLoh
Jos Lohjalla päin joku liikkuu, niin 31v vaimon pikkareita saa tulla lainaamaan..
- Juupe2
Lohjalainen. Missä.. M42
- PikLoh
Virkkalan suunnalla..
- Pikkarifanittaja
Jos joku haluaa runkata pikkareille niin voin niitä tuoda Turussa Kärsämäen hautuumaan luona olevaan runkkupaikkaan. Olisi tarjolla 45 v avovaimon stringit tai sitten hänen 17 v tyttärensä hipsterit. Kummaltakin löytyy käytettyjä jos se on kriteeri. Viestiä vaan niin ilmestyn paikalle pe aamupäivällä. Niin ja tietysti toive kumpiako haluat.
- Pikkarifanittaja
No niin tein sen minkä lupasin siellä olin Kärsämäenhautuumaanluona olevalla runkkupaikalla ja jätin avokin stringit muurin päälle. Varmaan ne ovat nyt vähän märät kun on satanut ja varmaan tuoksutkin on haihtuneet sateen mukana. Joka tapauksessa poimin ne aamulla pyykkikorista joten käytetyt pikkarit löytyy muurin päältä hakekoot pois jos jotain kiinnostaa.
- telewelli
Onpa se sellaista touhua? Ihmettelen.
- telewelli
Kiihottaa kuitennii kympilla nuo pikkarit!!!
Tampereenseudulta pikkarirunkkailuja...?
- Ukm33
Mun vaimon pikkarit myös kaipaisi spermausta. Vaimo kaunis brune 170 60 32w. Tku viestiä jos kiinostuinta.
- Piksurunkkari
Pikkareita Myyrmäki-Riksu välillä? Laita meiliä [email protected]
- Anonyymi
Parhaimman kiiman saa minulle anoppini päällä olleet pikkarit, se tuoksu missä on juuri sopivasti jonkun parfyymin ja kiimaisen pillun tuoksut, kullini sykki aina isona kovana kun niistä nautin salaa anoppini luona ja lopuksi laukean niille, anoppini tietää kuinka vävy tykkää fantasoida sen pikkuhousuja haistellen, tämä on anoppini ja minun yhteinen salaisuus.....
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe487436Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4383817Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?243547Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944663329Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu183008Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1542848- 1522741
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt1142604Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.872009- 471917