pikkarirunkut

onks sulla kaunis tyttöystävä, vaimo tai tytär? Haluaisin runkkaa hänen pikkuhousuille

41

2320

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairasväns

      sairasta hommaa jos tollasta harrastaa

    • nostan

    • käsi-kullilla

      Juurikin näin. Ei ainakaan mulla ole mitään sitä vastaan että joku runkkaa vaimoni pikkareihin, päin vastoin, voisin vetää lastin toisen runkkaaman päälle, tai nuolla vieraat spermat suuhuni, herkkua.

      • Kiihottavaa Mistä noita löytäs ??? Voisin myös .....vaukka mitä


      • Anonyymi

        Jes kyllä niin minäkin haluan teh


    • Pikkareihin

      Vieläkö on kiinnostuneita? Voisin tuoda vaimoni pikkarit runkattavaksi. Voisin katsella tai jättää sovittuun paikkaan esim. levarille tai johonkin rauhalliseen paikkaan. Kävisin myöhemmin hakemassa mällätyt pikkarit pois.

    • Mummopöksyt

      Täällä olisi eräs joka on hulluna likaisiin pöksyihin.Oman vaimon pöksyt tulee aina tilaisuuden tullen nuoltua ja runkattua,täytyy sanoa että välillä ovat niin vitun eritteissä ja tuoksuissa ettei paljoa tarvitse kullia niihin hieroa kun sperma lentää.Minä haluaisin myös vaihdella jonkun toisen pikkareihin näitä oman muijan eriteillä varustettuja.

      • Olen kiinnostunut pikkari vaihdosta. Voitais vais tavata jossain levarilla tms. Pikkarirunkkujen merkeissä...


      • Mummopöksyt
        Pikkareihin kirjoitti:

        Olen kiinnostunut pikkari vaihdosta. Voitais vais tavata jossain levarilla tms. Pikkarirunkkujen merkeissä...

        Missäpäin olisi sopiva paikka??.....Toiseen kysymykseen vastaus 48v. 170/72


      • Turun seudulla esim. tolpontien päässä on rauhallinen kääntöpaikka. Ollut runkkareiden suosiossa piitkään...


    • Minkälaisia miehiä olette? Lähinnä iät kiinnostaa

      • 35v. 190cm 105kg


      • Ok, sulla on vaimoni kanssa vähän kokoeroa. Hän on brunette, 155cm, 54 kg, d75-rinnat ja tosi kiva ja vähän ujohko


      • Haluaisitko että tapaisin vaimosi livenä? Vai kiinnostaisiko että tapaisin hänen pikkarinsa?


    • 66783

      hmm

      • timo.meikalainen

        No mitä?


    • Mahdollisesti tuo pikkari homma, mitä mieltä olet?

      • Joo Kyllä pikkarirunkut kiinnostaa. Jos haluat, tuon vaimoni pikkarit mukaan. Hän on 34V. 175/75 c-cup. urheilullinen, hyväperseinen ja lähes aina kiimassa...


      • Miten onnistuu?


      • Laitoin meiliä sulle.


    • anopin pikkareita aina tilaisuuden tullen haistelen ja nuolen ja tietty runkkaan samalla ollaan saman kokoisia niin välillä puen ne päälle ja runkkaan hulluna peilin edessä...

      • pimpompp

        Joo tuli aikoinaan harrastettua samaa. Oli saatanan kiihottavaa!


    • Jätin vaimoni pikkarit spermattavaksi turkuu tolpontien kääntöpaikan runkkupaikalle. Haen ne huomenna pois. Käykää runkkaamassa niihin haistelemme ja maistelemme niitä huomenna vaimon kanssa. Kiitti jo etukäteen.

    • Vaihtoja?! Mulla eri naisten eritteisiä pikkareita,eri kokoja ! Vaimosi / tyttöystäväsi vastaaviin !???!

    • nostan

    • nostan

    • up up

    • PikLoh

      Jos Lohjalla päin joku liikkuu, niin 31v vaimon pikkareita saa tulla lainaamaan..

    • Juupe2

      Lohjalainen. Missä.. M42

    • PikLoh

      Virkkalan suunnalla..

    • Pikkarifanittaja

      Jos joku haluaa runkata pikkareille niin voin niitä tuoda Turussa Kärsämäen hautuumaan luona olevaan runkkupaikkaan. Olisi tarjolla 45 v avovaimon stringit tai sitten hänen 17 v tyttärensä hipsterit. Kummaltakin löytyy käytettyjä jos se on kriteeri. Viestiä vaan niin ilmestyn paikalle pe aamupäivällä. Niin ja tietysti toive kumpiako haluat.

    • Pikkarifanittaja

      No niin tein sen minkä lupasin siellä olin Kärsämäenhautuumaanluona olevalla runkkupaikalla ja jätin avokin stringit muurin päälle. Varmaan ne ovat nyt vähän märät kun on satanut ja varmaan tuoksutkin on haihtuneet sateen mukana. Joka tapauksessa poimin ne aamulla pyykkikorista joten käytetyt pikkarit löytyy muurin päältä hakekoot pois jos jotain kiinnostaa.

    • telewelli

      Onpa se sellaista touhua? Ihmettelen.

      • telewelli

        Kiihottaa kuitennii kympilla nuo pikkarit!!!


    • Tampereenseudulta pikkarirunkkailuja...?

    • Ukm33

      Mun vaimon pikkarit myös kaipaisi spermausta. Vaimo kaunis brune 170 60 32w. Tku viestiä jos kiinostuinta.


    • Piksurunkkari
    • Anonyymi

      Parhaimman kiiman saa minulle anoppini päällä olleet pikkarit, se tuoksu missä on juuri sopivasti jonkun parfyymin ja kiimaisen pillun tuoksut, kullini sykki aina isona kovana kun niistä nautin salaa anoppini luona ja lopuksi laukean niille, anoppini tietää kuinka vävy tykkää fantasoida sen pikkuhousuja haistellen, tämä on anoppini ja minun yhteinen salaisuus.....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe