Olen seurannut sarjaa joskus aikanaan, mutta välissä ollut seuraamattomia vuosia. Nyt sairastellessani olen taas katsellut sarjaa ja jotenkin päässyt selville näistä uusista tyypeistä ja jopa ymmärtänyt että toi yks vanhan näkönen äijä on olevinaan Ridge. Mutta missä ovat nämä otsikossa mainitsemani tyypit? Ja Thomaskin muuten on hukassa... Ja eikös Brookella ollut joku pieni tyyppi vielä, mihin hänet on varastoitu?
Missä ovat Thorne, Taylor ja Nick Marone?
8
1753
Vastaukset
- rihanna78
Thorne ja Taylor on molemmat poistunu pysyvästi ikävä kyllä. R.j on kai jotenkin yhä mukana sarjassa... Nick Marone poistui jo vuonna 2012...
- thornethukassa
Siis onko ne hahmot kuolleet? Ymmärrän jos näyttelijät ovat pysyvästi poistuneet, tarkoittaa että eivät jatka tuotannossa. Mutta ihan hahmojen tarinoista (vaikka tarina aika höttöä tietty onkin) olin kiinnostunut.
- botoksiabotoksia
Kumpa Steffy myös poistuisi.
- ghyuijko
Thornehan on kellarissa, tulee ihmisten ilmoille ehkä kerran vuodessa. Ihme typpi.
- Elsa-Pekka
Myös Jeff Trachta kävi aikoinaan Suomessa.
- hymytanja
Thorne ei ole enää kellarissa, vaan on muuttanut Pariisiin. Thorne on mukana vielä tämän ja ensi kuun sarjan suomalaisissa jaksoissa, mutta Alyn poistumisen jälkeen muuttaa pysyvästi Pariisiin. Nyt tuli ilmi, että Taylor palaa sarjaan jenkeissä kesällä esitettävissä jaksoissa ja tiedossa on useamman kuukauden pesti. Ei ole siis kuollut...
- 1992alkaen
Sarja on fiktiota, mutta onko lait ja moraali todella niin erilaisia. Steffy hokee olevansa Forrester ei ole edes Ridge joka on isänsä. Firman/muotitalon omistus on ollut jo monella yhteen aikaa Brookke omisti siitä 51 % se oli kierokuvio kun Ridge vanhempiensa määräyksestä yritti saa Brooken allekirjoittamaan luovutuskirjaa...
Perimysjärjestys on kanssa todella outo?!Lapset kun perivät vanhempansa..
Forrester Creations on Ericin ja Stephanien perustama muotitalo.
Wikipedia =
"Forrester Creationsin omistajat ovat nykyisin Eric Forrester (12,5 %), Stephanie Forrester (25 %), Ridge Forrester (20 %), Steffy Forrester (25 %), Thomas Forrester (5 %) ja Bill Spencer (12,5 %).
Entä Eric ja Stephanien tyttäret 2 kpl. Tietty noita nyt voi kirjoitelle miten juoneen sopii, mutta jotain rajaa.
Eiköhän tuo menisi Suomen lain mukaan Stephanie 50% hänen lapsilleen kun kuoli...
Eric Forrester elää ja omistaisi 50% Mutta missä Brooken omistus, jonka muistaakseni sai sillä kangas keksinöllään ja alusvaatemallistollaan.
Vaikka kyse on huuhaasta, täysin väärää tietoa perusasioista ei saisi olla. - buubuuhuu
Thorne ja Taylor asuvat Pariisissa, samoin Thomas. Steffykin asui vielä hetki sitten siellä mutta palasi nyt takaisin Losiin. Brooken lapsi RJ on sisäoppilaitoksessa läheisessä kaupungissa. Nickistä ei mitään tietoa. En seurannut silloin kun poistui. Alkuvuodesta katsoin vielä kaunareita, mutta nykyään ei ole enää aikaa. Eikä kyllä haluakaan. Juonikuviot on niin falskeja etten jaksa tätä kuin vähän kerrallaan. :o) Ja kun olen lukenut tulevista juonikuvioista en taida enää katsoakaan, niin ihmeellistä menoa on luvassa.
Katsoin sarjaa silloin aktiivisesti kun sitä alettiin esittää Suomessa 90-luvulla. Silloin sarja oli muutamat vuodet hirmuisen tärkeä, mutta jossain kohtaa aloin saada tarpeekseni. Välillä on mennyt vuosia etten ole katsonut yhtään jaksoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091