Mikä näistä seisoo tykimmin 150-vuotiaan kunnan kunniaksi ?
a)pyhäjärvisten järki
b) osakeyhtiöiden kehitys
c)tanssifestarien osallistumaan haastettu yleisö
d)kaupungin hallinto
e)vanha vesitorni
f)volvo pysäköintipaikalla
g)mersu pysäköintiruudussa
h)makasiinitorin esiintymislava
i)liikenne ollintiellä kihuilla
j)vaalikarja uurnalla
k)valtuutetun silmät vastuusta kysyttäessä
l)pääkirkko
m)kaisvostorni, se vanhempi
N) sherwoodin sankarimiehet-ja naiset
Mikä näistä seisoo tykimmin Pyhäjärvellä?
27
380
Vastaukset
- jaa.joo.linna
No, nyt pistit pahan? Voittaako oikealla vastauksella miljoonan?
- seisoooooo
Aloittajan järki (mikä järki?)
- Maineentekijät
ei ole vaihtoehto, ei hyväksytä.
- make...vaan
vaalikarja uurnilla
- 150-180-221
- runstykki
Määrittele tuo tykimmin, ennen en voi ottaa lopullista kantaa asiaan.
- käytinoljenkorren
ja kysyin yleisöltä, kyllä se on " k)valtuutetun silmät vastuusta kysyttäessä"
- make...vaan
Minä kerron simolle saatana!
- Maineentekijät
Aloittaja ei kun selventää ; Mikä näistä seisoo tykimmin Pyhäjärvellä?
Tykimmin -sana = tönkkönä, tönkkösuolattu, suolapatsas, jäykkä, jäätynyt, jähmettynyt, jämähtänyt, kuin tikku paskassa, peräsuoli jäykkänä, jämäkkänä jne... - lamaantunutta
No sitten, kysymykseen vastaan aasta ännään, selviä tykkiä kaikki.
- onmuitakin
vastaan K) valtuutetun silmät vastuuta kysyttäessä.
- runstykki
Sulla on kaikki 14 oikein; eiku lotto vetämään! Oli vuojen paras aloitus. Toivotttavasti panee muutkin ajattelemaan paikkakuntamme asioita syvällisemmin.
- en.taija.voittaa
mun mielestä pitäs vielä lisätä tuulimyllyt, ne ne vasta seisookin, ihan kuin niijen puolesta äänestäneidenkin valtuutettujen silmät, järki ja tukipyhäjärvisten järki.
- Viuhina
Eihän ne tuulimyllyt seiso tykimmin. Ekös täällä jossakin keskustelussa ole sanottu että ne pyörii niin että jyminä kuuluu ainakin 20 km päähän ja lepakko ei ennätä siipiä väistää ku vauhti on niin kova.
- miljuunamokailijat
Aloitus on niin justiinsa Pyhäjärven näivetystaudin kuvaus; 150 vuotta ja aloittaja on koonnut sen, mihin on mihin on päästy monilla mittareilla.
- pääläri-erkki
Kohta pääsöö puolukkaan toverit!
- stanan.runkku
mee jyystään lehmääsi.
- kasvatusontärkee
Vastaan J vaalikarja uurnilla. Kuten jo ikiaikaisesti aikaisemminkin isä/äiti ovat tehneet. Pakottivat myös lapsensa. " Yksisilmäiseksi kepulaiseksi" Äänestuys kopissa. Muu on epäisänmaallista. Tuho tulee..
- öitäTeille
Voi hevon pershe! Pyhäjärvi on vanhoillisten kepujen(todellisuudessa vasemmiston) hallussa. Todelliset isänmaalliset keskusta-ajattelijat ja tekijät puuttuvat keskuudestamme. On vain näitä vehkeilijöitä ja pelureita ajatuksin Kuka voittaa, ketä vastaan taistellaan.
En ole Pro Pyhäjärven edustaja. Olen seurannut ihmeissäni, miten valta- Keskusta ajaa vain yhtä asiaa. Saada Pro Pyhäjärvi nujerrettua tavalla tai toisella. En ymmärrä. Jos enemmistönä toimiva keskusta ja tukenaan vasemmisto ja demarit hoitaisivat kaupunkilaisten asioita oikein ja oikeamielisesti, eikä uhmalla jotain ryhmää vastaan ja jotain ryhmää hävittän, voisi olla jotain saavutettavissakin.
Oikein hyvä esimerkki on valtuuston 21.3.2016 Pro Pyhäjärvi valtuustoryhmän esitys siitä, että valtuusto yksimielisesti päättää antaa määräaikaisen kaupunginjohtajapestin valtiotieteenlisensiaati Veikko Tikkasen hoidettavaksi Tita Rinnevaaran palkallisen virkavapauden ajaksi, eli ajalle 4.1.2016 - 31.7.2016. Mutta näettehän Jukka Tikanmäki on moottori kaikkeen tähän eripuraan. Hän vastusti tätä hyvää ja oikeaa esitystä.
Tässä olemme. Nouskaa nyt hyvät keskustalaiset jo barrikaadeille tuota Tikanmäkeä vastaan. Pyhäjärvi menee todellakin perikatoon. , Te Nuoret valtuutetut, ellette ota asiaa itsellenne.
Tässä yhteydessä ihmeteltävää on, että Rillankivi Oy:lle velvoitetaan ostamaan pieni (n. 50 neliömetriä) oleva asunto-osake Toripihaan rakennettavasta kiinteistöstä lääkärivajeen poistamiseksi.
Luuleeko arvoisa kaupunginhallitus, että velkainen Rillankivi Oy pelastaa Pyhäjärven lääkäripulan tuolla 2 huonetta , keittiön ja saunan asunnon ostolla. Ei, kyllä nyt ovat vellit ja puurot sekaisin.
Tietääkseni Rillankivi Oy:llä on asuntoja vapaina. Samoin Oikotie.fi ilmoittaa myytävänä olevia taloja/asuntoja useita kymmeniä. Ei hyvänen aika, jotenkin ovat asiat menneet uskomattomalla tavalla ???
Miksi näin menetellään??, kysyypi kaupunkilainen?? - vainvolmari
Ostakoon kaupunginhallitus itse tuon osakkeen vaikka porukalla / per henki.
Rillankivi on niin velkanen ja siellä on pilvinpimein asuntoja. Osa asunnoista pienennetty teippauksin. Kuvitelkaa!
Ja nyt hallitus konsernivalvojan roolissa lisää velkaa. On aikoihin eletty. Meinaattekos pistää koko kaupungin alas.
Eikö riitä että pistitte lakipalveluihin turhaa rahaa, kahdelle johtajalle kovat palkat, Nämä viimeiset vielä kaipaavat maksajan etsintää.
Voi kuinka koko kaupunki on ulkoistettu ja harrastuksiin näyttää riittävän rahaa mutta mites se työllisyyden hoito?
Kuulehan Asko onko nyt asiat kuten vaalilupaustasi teit?
Entäs Kimmo ootko nyt tyytyväinen? - kun.ei.omilla.tartte
Joo, kyllä se on niin että alleviivaten tykimmin pönöttää
a)pyhäjärvisten järki
Perseaukinen Rillankivi oy pannaan ostamaan rahakryndariltä osake. - onajatusta
Minusta on oikean suuntainen ajatus, että torin reunalle saadaan yksityislääkärin vastaan otto. Ehkä eka kerros olisi ollut vielä parempi mutta hyvä näinkin.
- tohtori.tollisko
Siinä kerroksia tartte, siihen vaan torin laijalle tohtori seisoa torottamaan tetoskooppisa kansa ja toinen käsivalamiina ojosa.
- passoomulle
Ehkä kuitenkin reseptinkirijootuspöytä voi olla hyvä. Niin kyllä noinkin suurimman osan vaivat selviisi :)
- rahanjakoyhtiö
Pyhäjärvellä seisoo aidot kehitystoimenpiteet.
Ei ole kehittämistä semmoinen, että kehitys oy rakennutti/rahoittaa metsänhoitoyhdistykselle toimiston, ja piilobulvaa Ruotoistenmäen rakennushankkeita kaupunkilaisten verovaroilla, ja jatkossa kaupunki ostatti Rillankivellä, omalla yhtiöllään, osakkeen rahoittamastaan kiinteistöstä.
Mikä tässä on niin kuin se kehitystoimenpide?
Ruotoistenmäki talosteli veronmaksajien kustannuksella, ja tollot valtuutetut luulevat tehneensä kaupunkilaisille "hvyää".
Kuka ottaa voittoeurot?
Toivottavasti osakkeet eivät jää kaikki kaupungin pakkolunastukseen.- äiteenpoeka
Teillähän on touhu kuten niillä 3 peräkamarin pojalla, joiden äitiltä utelias kyseli, että millä ne nuo pojat elää ku eivät käy töissäkään. Äitee vastas, että ne pelaa keskenään rahazta korttia ja vuoronperrään voittavat...
- luonnons
Taitaa vanha kaivostorni seistä Pyhäjärvellä kaikkein tykimmin. Sen jälkeen taitaa seistä Pyhäjärvisten järki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181