Silmäasema verkkokauppa

viikkiin

Varokaa koko kauppaa, älkää menkö halpaan 40% alennus huumassa. Tilasin lasit ja ne olivat rikki, linsseissä oli valuvirhe tai vastaava. Kävin näyttämässä Silmäaseman liikkeessä jossa vika todettiin. Sanoivat että eivät voi tehdä mitään, ota yhteyttä verkkokauppaan. Verkkokaupasta ei löydy palautus ohjeita vaan ne piti anoa sähköpostin välityksellä. Vastaus tuli että eivät voi ottaa takaisin koska pakkaus on avattu !! Sanoivat kuitenkin että voi lähettää takaisin mutta vähentävät jopa 90% hinnasta jos niitä ei voi myydä eteenpäin jollekin toiselle asiakkaalle. Palautus ohje oli että mene postiin ja sano että lähetetään Silmäaseman verkkokauppaan. Postissa sanottiin ettei ole sopimusta Silmäaseman kanssa !! Silmäaseman verkkokauppa on avattu tänä vuonna, olen kanta asiakas, nyttemmin entinen sellainen. Otin kuluttajaneuvontaan yhteyttä josta sanottiin että on jutelleet Silmäaseman kanssa ja on riidatonta että lasit olivat myytäessä rikki mutta nyt tullaan uskomattomaan asiaan. Silmäasemalla on oikeus vähentää tai olla maksamatta mitään rikkinäisistä laseista koska heille on tullut kuluja kun asiakas on ostanut ne. Tämä on totta. Suomen laki kuulemma sanoo näin kun kyse on verkkokaupasta. Katsotaan mitä tapahtuu. Kuluttajaneuvoja sanoi että asia siirretään Kuluttajariitalautakuntaan. On ihan raiskattu/huijattu olo. Niin se liike missä kävin oli Viikin Silmäasema. Tuttuni katseli Ray-Ban laseja ja huomasi että verkkokaupan lasit eivät vastaa muiden liikkeiden laseja, Silmäasemalla on ihan eri laseja. Ihmettelen asiaa koska minun mielestäni Ray-Ban on luotettava merkki ja mallit aina samoja, ei fiksailtuja. Esim Ray-Ban 3498 on ihan eri malli Silmäasemalla kuin muilla, miksi näin ?

3

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saitkorillit

Painu pelle hiiteen HEI mä laskin jo viiteen.

• Hyväliike

Silmäasemalta on (melkein) aina saanut huippu
      palvelua!

• AivanAivan

Paska liike. Rahastuksen makua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5821
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      57
      3165
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2685
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      11
      2482
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2189
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      29
      2141
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1856
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      15
      1518
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1369
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      263
      1215
    Aihe