Matuloisten ahdistelu

Pitkäikävä

Alkoi jo sit Nurmijärvellä. Noita partalapsia laitetaan teinityttöjä sekaan?? Ei voi muuta ku ihmetellä noita päättäjiä. Kai tästäkin joku suvakki vääntää rasismia mutta mitäpä jos seuraavaksi uhriksi osuu suvakin tytär?

8

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hsyqiqksg

      Missä tälläistä on nyt tapahtunut?

    • Soitapoliisilleheti

      Jos on tapahtunut ahdistelua kuten aloittaja väittää niin silloinhan aloittaja on velvollinen ilmoittamaan rikoksesta viranomaisille.

      Miksi aloittaja ei ole ilmoittanut poliisille rikoksesta?

      • hörhöjenonni

        Aloittaja kirjoitti vihaa lietsoakseen mv-lehdelle. Nyt on koko maan hörhöt ihan sekaisin taas. He uskovat tuon Jarmo Niemen (kaikki rajat kiinni ja LOkat hänen kavereitaan) jutut kuin asiallisen tiedoituksen. "taas pimitetään, koulu ja poliisi valehtelevat, lapset koululakkoon. "

        Tytöt kertomaan ja jakamaan kännykkäkuvansa todistamaan tuon Niemen puolesta.


    • suvakithoroja

      Voin kuvitella millainen sutina käy koulun vessoissa nyt kun suvaitsevaiseksi opetettavat suomilortot jakavat perspillua välitunnilla suklaasilmäisille kauniille miehille.

      • hävettävää

        Eikö tuollaiset tytöt pitäisi erottaa koulusta. He häiritsevät maahanmuuttajien
        koulunkäyntiä suorastaan. Eivätkö neidot voisi vapaa-aikanaan harrastaa tätä.
        Niin kunnialliset naiset saisivat olla rauhassa.


      • Alleviisiprosehkä

        10% -suklaasilmistä ehkä työllistyy muu notkuu sossun piikkiin, sehän on hauskaa se.


      • säälin
        Alleviisiprosehkä kirjoitti:

        10% -suklaasilmistä ehkä työllistyy muu notkuu sossun piikkiin, sehän on hauskaa se.

        Mitä tytöistä tulee, jotka koulujen vessoissa harrastaa suklaasilmien kanssa sutinaa.
        Kannattaisi tyttöjen ajatella vähän pidemmälle, eipä taida heilläkään ruusuinen
        tulevaisuus olla.Tytöt pitäkäähän moraalinne korkealla myös itsekunnioitusta peliin. Älkää tehkö itsestänne ihan tonttuja.


    • Shdistavatilanne

      Suomalaisnuoret peloiteltu hiljaiseksi. Mistään ikävästä asiasta ei kuulemma saa puhua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe