Matuloisten ahdistelu

Pitkäikävä

Alkoi jo sit Nurmijärvellä. Noita partalapsia laitetaan teinityttöjä sekaan?? Ei voi muuta ku ihmetellä noita päättäjiä. Kai tästäkin joku suvakki vääntää rasismia mutta mitäpä jos seuraavaksi uhriksi osuu suvakin tytär?

8

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hsyqiqksg

      Missä tälläistä on nyt tapahtunut?

    • Soitapoliisilleheti

      Jos on tapahtunut ahdistelua kuten aloittaja väittää niin silloinhan aloittaja on velvollinen ilmoittamaan rikoksesta viranomaisille.

      Miksi aloittaja ei ole ilmoittanut poliisille rikoksesta?

      • hörhöjenonni

        Aloittaja kirjoitti vihaa lietsoakseen mv-lehdelle. Nyt on koko maan hörhöt ihan sekaisin taas. He uskovat tuon Jarmo Niemen (kaikki rajat kiinni ja LOkat hänen kavereitaan) jutut kuin asiallisen tiedoituksen. "taas pimitetään, koulu ja poliisi valehtelevat, lapset koululakkoon. "

        Tytöt kertomaan ja jakamaan kännykkäkuvansa todistamaan tuon Niemen puolesta.


    • suvakithoroja

      Voin kuvitella millainen sutina käy koulun vessoissa nyt kun suvaitsevaiseksi opetettavat suomilortot jakavat perspillua välitunnilla suklaasilmäisille kauniille miehille.

      • hävettävää

        Eikö tuollaiset tytöt pitäisi erottaa koulusta. He häiritsevät maahanmuuttajien
        koulunkäyntiä suorastaan. Eivätkö neidot voisi vapaa-aikanaan harrastaa tätä.
        Niin kunnialliset naiset saisivat olla rauhassa.


      • Alleviisiprosehkä

        10% -suklaasilmistä ehkä työllistyy muu notkuu sossun piikkiin, sehän on hauskaa se.


      • säälin
        Alleviisiprosehkä kirjoitti:

        10% -suklaasilmistä ehkä työllistyy muu notkuu sossun piikkiin, sehän on hauskaa se.

        Mitä tytöistä tulee, jotka koulujen vessoissa harrastaa suklaasilmien kanssa sutinaa.
        Kannattaisi tyttöjen ajatella vähän pidemmälle, eipä taida heilläkään ruusuinen
        tulevaisuus olla.Tytöt pitäkäähän moraalinne korkealla myös itsekunnioitusta peliin. Älkää tehkö itsestänne ihan tonttuja.


    • Shdistavatilanne

      Suomalaisnuoret peloiteltu hiljaiseksi. Mistään ikävästä asiasta ei kuulemma saa puhua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe