Olkapäilläni kuulema istuu kaksi pöllöä

Kysyvä38

En tiedä mikä se sisälläni oleva voimaeläin olisi. Kun en muista mitä kyseinen henkilö siitä sanoi. Mutta sen jälkeen kun tämä kanavoitsijana itseään pitävä ´tuttuni asiakseen minulle soitti ja kertoi tuon asian. Olen nähnyt merkkejä puissa, paidoissa ym. Aina toistuu pöllö, kala, ja pata (kortin merkki). Viikon ajan sen jälkeen tapahtui noin. Mitä nämä asiat tarkoittavat ? Ja miksi rupesin näkemään noita merkkejä ? Itse olen ajatellut että siksi että rupeaisin ottamaan selvää noista asioista. Vaikka ei minua niin kiinnosta uskoa yliluonnolliseen. eräs tuttuni säikähti kun kerroin näistä. Kuulemma kalaa ja pöllöä. Sanoi että eikö voisi nähdä joitakin hyviä eläimiä. Mitä pahaa noissa nyt sitten on ? En halua edes uskoa näihin juttuihin ja jotenkin hölmöltä tuntuu tuo voimaeläinjuttu. Mutta olen nähnyt niin paljon merkkejä tuon puhelun jälkeen että ei voi olla kokonaan miettimättä. Kuulemma tammi on minulle pystytetty, ja valoisaa aikaa tulossa. Matkani kävisi kohti maaenkeliä. Tällaista sain kuulla. En oikeastaan halua edes uskoa mihinkään yliluonnolliseen mutta ihmettelen noita jatkuvia merkkejä. Miksi niitä tulee vastaan koko ajan. Pata (korttimerkki) , pöllö, ja kala. näitä näkyy nyt joka paikassa. Elämäni on ollut tähän asti kaikkea muuta kuin helppoa. Ja enpä usko että paremmaksi olisi muuttumassa.

4

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyvä38

      Kuulemma myös taika ympäröi minua. Mikä ihme on tuo taika ? En löydä siitä mitään tietoa.

    • reali

      tAIDATLIIKAA MIETTIÄ JOUTAVIA,KUULOSTAA HÖPÖNHÖPÖLTÄ,sori isot kirjaimet....mutta hupsuja näkyjä,harrasta jotain älä liikaa ole kiinni huuhaassa

    • Unijukka15

      No, pöllö on yöeläin ja merkki "selvänäöstä" tm., voisi olettaa sen olevan tässä merkki siitä, että olet kiinnostunut ja yhä enemmän kiinnostumassa näistä asioista, siis "yön" ja alisen, eli alitajunnan asioista.
      Kala on puhdistuminen ja pata menetys.
      Nuo kolme (en nyt mene tammeen yms., koska ne taitavat liittyä aivan toisiin asioihin, tai eivät ainakaan täysin samoihin tilanteisiin.) siis voisivat merkitä: kiinnostus alitajuisiin asioihin, ja "merkkeihin" tulee puhdistamaan sinua, mutta joudut myöskin sen vuoksi menettämään jotakin (menneestä itsestäsi) kun ihmisenä näin kasvat !

    • merkis

      Kannattaa oikeesti siltikin elää jalat maassa ,kysyjä on innostunut asioista mutta ei tiedä niistä mitään ja alkaa ajatteelemaan liikaa huuhaata.Unijukalle senverran että sun näkemiset ovat ihan tuulesta temmattuja,et ole mihinkään kysymyksiini nähnyt mitään ihan höpöhöpöä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe