Lidl kasvatti markkinaosuuttaan
Ja
Minun markkinaosuuttaan saisi kasvatettua , jos Lidlistä saisi oikeaa kotimaista luomumaitoa .
Tämän takia ostan lähes kaiken Prismasta !
Luomumaitoa ei homogenoida.
Eläinkokeiden perusteella on epäilty, että maidon homogenointi aiheuttaisi allergiaoireita.
Minulla on kokemusperäistä havaintoa omasta lapsestani , hän voi paremmin luomumaidolla.
~ En halua kuitenkaan ostaa Lidin "luomumaitoa" , koska sen on homonogoitu ja Pastöroitu maito. Olisi sama käyttää sitä tavallista maitoa.
Lisäksi tuotu Saksasta , joka sotii kovasti luomu tuotteen ostajan ajatusmaailmaa vastaan. ~
Lidl / ostopaikan valinta
3
203
Vastaukset
- järkikäteenja
Eli yksi ainoa "maito" on syy ettet käy Liitelissä? Oman kokemukseni perusteella siellä myytävät tuotteet ovat 95% halvempia kuin kilpailijoilla ja monet saksalaiset tuotteet kuten esimerkiksi leikkeleet/makkarat ovat maukkaampia ja parempia kuin kotimaiset.
- Maitokahvi-
Ensin menen yleensä Litukkaan ja sitten loppu tarvikkeet , kuten Luomumaito haetaan prismasta . Aika usein tulee oikaistua , ja kaikki ostetaan prismasta, syynä on tämä maito.
Maito on niin tärkeä ja välttämätön ruokatarvike. - Suolasaippua
Lidl on hyvä peruskauppa , ihan kaikkea ei sieltä aina saa.
Voi kun kauppias tietäisikin / ymmärtäisikin , mitkä vaikuttavat ostopaikan valintaan.
Minullekin on merkitystä alkuperä, eettisyys, ja tutkin elintarvikkeiden ainesosaluetteloa.
Kyllä Lidlissä on paras hevi -osasto, mutta esim. Pesuaineet , luomumaidon joudun hankkiman muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898