Ryhmäseksikuvat risteilyltä. Varoitus. K18

Askolle todisteita, että täällä sitä homostellaan oikein urakalla. Laita aurinkolasit päähäsi, ettet kiihotu liikaa ;)

Terkkuja

http://aijaa.com/AkcfK2

36

2885

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äkkiä-nyt

Et homo ole laivalla. Todista olevasi! Ota kuva tuon ko. hytin ikkunan läpi Tukholman satamasta!? Aikaa 10 minuuttia!

• Ei olla vielä satamassa, Asko -kulta. Juuri tulin aamupalalta Bon Vivantista. Hyvää oli. Kohta shoppailemaan kaikkea kivaa. Pitänee ottaa kantaja tavaroille, kun sitä välillä innostuu ;)

• Ohhohhoh-homoa
        h-x kirjoitti:

Ei olla vielä satamassa, Asko -kulta. Juuri tulin aamupalalta Bon Vivantista. Hyvää oli. Kohta shoppailemaan kaikkea kivaa. Pitänee ottaa kantaja tavaroille, kun sitä välillä innostuu ;)

Ohhoh, ostiko hintti Viiniä ja vaahtikarkkeja. Voi voi..

• Imehän-bongia
        h-x kirjoitti:

Ei olla vielä satamassa, Asko -kulta. Juuri tulin aamupalalta Bon Vivantista. Hyvää oli. Kohta shoppailemaan kaikkea kivaa. Pitänee ottaa kantaja tavaroille, kun sitä välillä innostuu ;)

Viinibaarissa aamupalalla?

• Imehän-bongia kirjoitti:

Viinibaarissa aamupalalla?

Sielläpä siellä. Kuuluu hytin hintaan. Erikseen niitä aamupaloja ei myydäkään. Et ole tainnut käydä Siljan laivoilla?

• Kanta-asiakas
        h-x kirjoitti:

Sielläpä siellä. Kuuluu hytin hintaan. Erikseen niitä aamupaloja ei myydäkään. Et ole tainnut käydä Siljan laivoilla?

Aamupala Bon Vivantissa ei kyllä kuulu hytin hintaan!

• Kanta-asiakas kirjoitti:

Aamupala Bon Vivantissa ei kyllä kuulu hytin hintaan!

Kyll se kuuluu.

• hopeataso
        h-x kirjoitti:

Kyll se kuuluu.

ei muuten kuulu!

• hopeataso kirjoitti:

ei muuten kuulu!

Kyll se kuuluu. Hopeatason kannattaa vaihtaa tasoa. Kultataso on se seuraava.

Jauhat samaa paskaa kuin Rfsu-asiassakin. Kun et asioista mitään tiedät, sen kuin vaan jänkkäät. Niinä yli kymmenenä kertana, kun olen Siljan sviitissä tai Commodoressa matkustanut, joka kerta aamupala on kuulunut hytin hintaan. Ja se aamiainen tarjoillaan juuri siinä Bon Vivantissa. Se kuuluu hytin hintaaan, etkä sitä autokannen alapuolella olevalla hyttiluokallasi voisi edes ostaa. Myös Loungen antimet ja "ilmainen" sauna on kuuluu.

Olet sinä kumma kyrpä, kun ei sinuun järkipuhe uppoa. Lue tuosta käyttäjän kokemuksia... Spede.

http://maallamerellajailmassaa.blogspot.fi/2015/03/silja-symphonyn-commodore-hytti-ja.html

• Olet-kyllä-sekopää

Että Commodore- hyttiin kirjoittelemaan kikkelipalstalle? Wow, häxy on päässyt laivalle. Sehän kannattaa laivalla panostaa hyttiin ja möllöttää siellä :) Ei hyvää päivää. Taidat olla joku pyörätuolissa istuva tursas ja et sovi normaaliin hyttiin? Elvisteketkö siellä Bon Vinantissakin aamupalalla Promenadelle huudellen, että menkäähän B-hytin köyhät vittuun? Sun ylimielisen tyyliin kuuluisi! B-hytti maksaa 40€ koko reissu, niin mitä vitun järkeä maksaa joku 300€ ja möllöttää hytissä? Huomaa kyllä miten suhteellisuustajuton ja sairas pää sinulla on. Ota hienoin ja kallein hytti, elä ja nauti, mutta älä paljasta typeryyttäsi leuhkimalla. Ei kaikki arvosta tuollaista egoismiä, vaan ne nauraa. Järkeä mennä laivalle ja istua hytissä, mutta minkäs tuollainen liikuntarajoitteinen muuta voi?

• autokannenaltakysyn

Saako Commodoren kolmella sadalla alku viikosta?

• Kiva-inttää
        Olet-kyllä-sekopää kirjoitti:

Että Commodore- hyttiin kirjoittelemaan kikkelipalstalle? Wow, häxy on päässyt laivalle. Sehän kannattaa laivalla panostaa hyttiin ja möllöttää siellä :) Ei hyvää päivää. Taidat olla joku pyörätuolissa istuva tursas ja et sovi normaaliin hyttiin? Elvisteketkö siellä Bon Vinantissakin aamupalalla Promenadelle huudellen, että menkäähän B-hytin köyhät vittuun? Sun ylimielisen tyyliin kuuluisi! B-hytti maksaa 40€ koko reissu, niin mitä vitun järkeä maksaa joku 300€ ja möllöttää hytissä? Huomaa kyllä miten suhteellisuustajuton ja sairas pää sinulla on. Ota hienoin ja kallein hytti, elä ja nauti, mutta älä paljasta typeryyttäsi leuhkimalla. Ei kaikki arvosta tuollaista egoismiä, vaan ne nauraa. Järkeä mennä laivalle ja istua hytissä, mutta minkäs tuollainen liikuntarajoitteinen muuta voi?

Piti tarkistaa ja on homo oikeassa, Bon Vivantin aamiainen kuuluu hytin hintaan tai sen voi tilata hyttiin, kun muutenkin maksaa hytistä itsensä kipeäksi jotta sopii pyörätuolin kanssa hyttiin paremmin. Tuo hytti vain ei ollut tuolloin häxyn käytössä, koska kuvan hytti on Silja Symphonyn hyttejä. Tai oliko homo sitten Symphonylla eli keskiviikkoristeilyllä? Väitti kyllä olevansa Serenadella ja Tukholman saaristosta kuvia laitteli.

• Hehhehho
        autokannenaltakysyn kirjoitti:

Saako Commodoren kolmella sadalla alku viikosta?

En tiedä. Menen laivalle risteilemään enkä hyttiin nuhjöttämään läppärin kans kikkelipalstalle kirjoittamaan. Veikkaan, että siellä autokannen alla nussitaan eniten! Miten sinne autokannen alle muuten pääsee? Nuorempana sinne pääsi portaita ja siellä kuulkaa nussittuin kovasti naisia. Homot varmaan oli silloinkin Commodoressa pukeutuneena nahkaan ja pinkkiin turkiksiin. En minäkään minään häxyn kaltaisena transuna ilkeäisi muuta kuin hytissä maata.

• Bon-Vivant

Onko se muuten edes Serenade nyt Stokiksessa?

• Taitaa Serenade olla matkalla Tukholmaan. Tiedä vaikka törmätään ;)

• Kiva-inttää
        h-x kirjoitti:

Taitaa Serenade olla matkalla Tukholmaan. Tiedä vaikka törmätään ;)

Mutta kun hytin kuva oli Symphonyltä?

• 256 Askoa on käynyt tsekkaamassa homoiluja tuossa Aijaa- linkissä.

On ne kiimaisia ja uteliaita homohommista kiinnostuneita :D

• asus_vielä_kaapissa

Asko nyt hokee joka välissä sitä "homo homo" -mantraansa. Ja sitten on kaikki muu homosteluun liittyvä "vitsailu" mitä häneltä löytyy. Jostain syystä Asuksella kovasti homoilu vaan mielessä. Mikähän se syy mahtaa olla, sitä voi vaan arvuutella...

• asus_vielä_kaapissa kirjoitti:

Asko nyt hokee joka välissä sitä "homo homo" -mantraansa. Ja sitten on kaikki muu homosteluun liittyvä "vitsailu" mitä häneltä löytyy. Jostain syystä Asuksella kovasti homoilu vaan mielessä. Mikähän se syy mahtaa olla, sitä voi vaan arvuutella...

Se haluaa parrua paksuun perseeseensä, on mun tieto, ei arvaus.

Yhtään postia ei se pysty laittaa ilman homojutskaa. On sen verran miestenvälisistä kiinnostunut kaappi.

• Todista-

Todista?

• Homoohhoo
        asus_vielä_kaapissa kirjoitti:

Ja homo juttelee itsensä kanssa taas rakentavasti :) on se kiva kun sula on vilkas mielikuvitus ja kaveritkin kuviteltuja :)

• Todista- kirjoitti:

Todista?

Mitäs sulle pitäis todistaa? Ja kenen?

• Homoohhoo kirjoitti:

Ja homo juttelee itsensä kanssa taas rakentavasti :) on se kiva kun sula on vilkas mielikuvitus ja kaveritkin kuviteltuja :)

Ei mun tartte kamuja kuvitella. Kuinka on sun laita? Vaikutat yksinäiseltä. Et oo enää niistä lapsistaskaan leperrellyt. Olisiko niin, ettei niitä edes ole?

• Katoppa-kun
        h-x kirjoitti:

Ei mun tartte kamuja kuvitella. Kuinka on sun laita? Vaikutat yksinäiseltä. Et oo enää niistä lapsistaskaan leperrellyt. Olisiko niin, ettei niitä edes ole?

Sun ei tartte kavereita kuvitella, kunnolla niin sekipää, että mielikuvitus tuo ne sun kuvitelmiin ihan automaationa.

• Reissussakin

Ihmetteleekö sun kaverit siellä laivalla kun kirjoittelet pippelipalstalle siellä? Meinasitko kauankin tuhlata elämääsi moiseen aktiviteettiin? Mitä ihmettä oikeesti sun päässä liikkuu??!!

• voivittujenkevät

tuo itseänikin ihmetyttää...laivalle kirjottelemaan kikkelipalstalle...

• voivittujenkevät kirjoitti:

tuo itseänikin ihmetyttää...laivalle kirjottelemaan kikkelipalstalle...

Laivalla voi kirjoitella ihan yhtä hyvin kuin muuallakin. Netti toimi hyvin koko matkan ja jääkaapista sai kylmää juomaa jos janotti.
        Taidatte olla niitä, joille laivalla matkustaminen on jonkinlainen ihme. Tekeekö mielenne pallomereen vai peräti buffettiin ahnehtimaan perunoita ja halpaa kinkkua?
        Yksi kavereista oli muuten tältä palstalta löydetty. Isomulkkuinen nuorukainen jolle ei ollut tarjota kuin a-luokan hytti. Mutta hän vietti paljon aikaa meidän, mun ja bf:n hytissä.

Nyt teitä kusetettuja on jo 410 paikkeilla. Laskuri kertoo homokiimaiset kävijät. Asko on käynyt monta kertaa, kun se vieläkin luulee, ettei kysymyksessä ollut aprillipila. Hän on epeli.

• Hopeataso
        h-x kirjoitti:

Laivalla voi kirjoitella ihan yhtä hyvin kuin muuallakin. Netti toimi hyvin koko matkan ja jääkaapista sai kylmää juomaa jos janotti.
        Taidatte olla niitä, joille laivalla matkustaminen on jonkinlainen ihme. Tekeekö mielenne pallomereen vai peräti buffettiin ahnehtimaan perunoita ja halpaa kinkkua?
        Yksi kavereista oli muuten tältä palstalta löydetty. Isomulkkuinen nuorukainen jolle ei ollut tarjota kuin a-luokan hytti. Mutta hän vietti paljon aikaa meidän, mun ja bf:n hytissä.

Nyt teitä kusetettuja on jo 410 paikkeilla. Laskuri kertoo homokiimaiset kävijät. Asko on käynyt monta kertaa, kun se vieläkin luulee, ettei kysymyksessä ollut aprillipila. Hän on epeli.

No siis kolme risteilyä vuodessa käyn, niin ei se ihme minulle ole. Onko se sinulle ihme, kun pitää oikein kuvia todisteeksi laitella? Kyllä pallomeren äärellä menee aikaa, sitten Atlantis -baarissa ja mikä se on se "pubi" siinä alapuolella? Kylpylässä myöskin. Buffetissä tulee ähky. ja hyvä aamupala siellä on. Kivoja reissuja, mutta ei siellä oikestaan ole muuta kuin lapsille meininkiä. Toki kiva ottaa muutamia olusia. Taxfree sielä ei oikein ole enää mistään kotosiin hintatasonsa eikä tarjonnan puolesta. Mutta joo - en minä ainakan kikkelipalstoille mene laivalle surffaamaan ja kuvia lähettelemään todisteeksi.

• Hopeataso kirjoitti:

No siis kolme risteilyä vuodessa käyn, niin ei se ihme minulle ole. Onko se sinulle ihme, kun pitää oikein kuvia todisteeksi laitella? Kyllä pallomeren äärellä menee aikaa, sitten Atlantis -baarissa ja mikä se on se "pubi" siinä alapuolella? Kylpylässä myöskin. Buffetissä tulee ähky. ja hyvä aamupala siellä on. Kivoja reissuja, mutta ei siellä oikestaan ole muuta kuin lapsille meininkiä. Toki kiva ottaa muutamia olusia. Taxfree sielä ei oikein ole enää mistään kotosiin hintatasonsa eikä tarjonnan puolesta. Mutta joo - en minä ainakan kikkelipalstoille mene laivalle surffaamaan ja kuvia lähettelemään todisteeksi.

Minä voin hyvin kertoa kuulumisia kikkelipalstallekin. En minä buffetissa käy enkä pallomereen kaipaa.

Tuossa aiemmin kerroin asiasta enemmän. Käy sinäkin joskus oikeasti siellä laivalla, niin voit päästä sinne kultatasolle. Hopeatasollasi yrität kehua. Spede.

Nyt teitä homosteluista kiinnostuneita on 455. Varmaan se sinakin harmitti, kun et päässyt sitä ryhmäseksiä näkemään. Oliko pikkuinen kippura jo märkänä kourassa aprilliaamuna?

• Noh-noh
        h-x kirjoitti:

Minä voin hyvin kertoa kuulumisia kikkelipalstallekin. En minä buffetissa käy enkä pallomereen kaipaa.

Tuossa aiemmin kerroin asiasta enemmän. Käy sinäkin joskus oikeasti siellä laivalla, niin voit päästä sinne kultatasolle. Hopeatasollasi yrität kehua. Spede.

Nyt teitä homosteluista kiinnostuneita on 455. Varmaan se sinakin harmitti, kun et päässyt sitä ryhmäseksiä näkemään. Oliko pikkuinen kippura jo märkänä kourassa aprilliaamuna?

Onko joku kehunut hopeatasolla? Eiköhän ne laivat ole aika helpolla nähty ja pari kertaa vuodessa riittää ja b-hytti, kun ihmisiähän sinne mennään kans katsomaan eikä hyttiin möllöttämään ja kikkelipalstalle päivittämään kuvia :D

• Noh-noh kirjoitti:

Onko joku kehunut hopeatasolla? Eiköhän ne laivat ole aika helpolla nähty ja pari kertaa vuodessa riittää ja b-hytti, kun ihmisiähän sinne mennään kans katsomaan eikä hyttiin möllöttämään ja kikkelipalstalle päivittämään kuvia :D

Vaikutat katkeralta. Miksi. En minä estä sinua matkustamasta ö-luokassa. Jos tykkäät, siitä vaan. Itse tykkään tilavasta ja laadukkaasta hytistä. Toisin kuin sinä kuvittelet, myös laadukkaassa hytissä on ovi, josta pääsee halutessaan kaikkiin niihin rientoihin, mihin sinunkin ovesta.

Mutta se on todettava, että sinun ovesta ei pääse hytin hintaan kuuluvaan saunaan tai nauttimaan Loungesta pikkupalasta, jos siltä tuntuu ja maittaa. Sieltä on myös hyvät näköalat suoraan laivan keulan suuntaisesti merelle.
        Ja se Bon Vivantin aamupala on myös aika hyvä tilattavine lämpimine ruokineen.

Käyn risteilyllä korkeintaan kerran, kaksi vuodessa ja silloin en minnekään kerrossänkyyn itseäni asettele.

Hyvästä hytistä joutuu vähän maksamaan, mutta on se sen arvoista. Hytin jääkaapissa voi säilyttää laatujuomia ja se on sellaisilla täytettykin ennen risteilyä. Ja Tukholmassa kävi vielä Commodore-emäntä kysymässä ennen maihinnousua, että mitä juomia saisi kaappiin olla.

Sinä kyselit kuin olisit kiinnostunut, että olenko laivalla. Kun kerroin olevani, aloit mulkuttaa oikein kunnolla. Ja väittelit asiasta josta et mitään tiennyt. Ja silloin kun Symphony on Tukholmassa, on Serenade Helsingissä. Kukaan muu kuin sinä, ei ole puhunut Serenadesta mitään. Spede.

Nyt huomaan, että kateutesi, rakas Asko, ei ole pelkästään mulkkuihin kohdistuvaa. Olet kateellinen näköjään kaikille ja kaiken aikaa ja kaikesta. Senkin epeli.

• Hahhahhihho
        h-x kirjoitti:

Vaikutat katkeralta. Miksi. En minä estä sinua matkustamasta ö-luokassa. Jos tykkäät, siitä vaan. Itse tykkään tilavasta ja laadukkaasta hytistä. Toisin kuin sinä kuvittelet, myös laadukkaassa hytissä on ovi, josta pääsee halutessaan kaikkiin niihin rientoihin, mihin sinunkin ovesta.

Mutta se on todettava, että sinun ovesta ei pääse hytin hintaan kuuluvaan saunaan tai nauttimaan Loungesta pikkupalasta, jos siltä tuntuu ja maittaa. Sieltä on myös hyvät näköalat suoraan laivan keulan suuntaisesti merelle.
        Ja se Bon Vivantin aamupala on myös aika hyvä tilattavine lämpimine ruokineen.

Käyn risteilyllä korkeintaan kerran, kaksi vuodessa ja silloin en minnekään kerrossänkyyn itseäni asettele.

Hyvästä hytistä joutuu vähän maksamaan, mutta on se sen arvoista. Hytin jääkaapissa voi säilyttää laatujuomia ja se on sellaisilla täytettykin ennen risteilyä. Ja Tukholmassa kävi vielä Commodore-emäntä kysymässä ennen maihinnousua, että mitä juomia saisi kaappiin olla.

Sinä kyselit kuin olisit kiinnostunut, että olenko laivalla. Kun kerroin olevani, aloit mulkuttaa oikein kunnolla. Ja väittelit asiasta josta et mitään tiennyt. Ja silloin kun Symphony on Tukholmassa, on Serenade Helsingissä. Kukaan muu kuin sinä, ei ole puhunut Serenadesta mitään. Spede.

Nyt huomaan, että kateutesi, rakas Asko, ei ole pelkästään mulkkuihin kohdistuvaa. Olet kateellinen näköjään kaikille ja kaiken aikaa ja kaikesta. Senkin epeli.

Olit homo väittänyt olevasi Serenadella! Olet voinut joskus käydä olemassa jonkun pervon homohuorana Commodore-hytissä.

Ei sinulle kateellinen kukaan ole, mutta vituttaa tuollainen elvistely maallisilla asioilla. Jokainen turhamainen voi ottaa Connodore-hytin, mutta valtaosa on sen verran terveitä että ottaa sen a - c. Siellä b-hytissä ei tarvi kerrossänkyyn ahtaa, kun siellä on alapetikin kaksin kappalein. Tietty sielä ei mitään sairaita homo-orgioita voi järjestää.

• Hahhahhihho kirjoitti:

Olit homo väittänyt olevasi Serenadella! Olet voinut joskus käydä olemassa jonkun pervon homohuorana Commodore-hytissä.

Ei sinulle kateellinen kukaan ole, mutta vituttaa tuollainen elvistely maallisilla asioilla. Jokainen turhamainen voi ottaa Connodore-hytin, mutta valtaosa on sen verran terveitä että ottaa sen a - c. Siellä b-hytissä ei tarvi kerrossänkyyn ahtaa, kun siellä on alapetikin kaksin kappalein. Tietty sielä ei mitään sairaita homo-orgioita voi järjestää.

Voi sinua pullukka. Laita se minun mainitsema Serenadella olo samaan postiin sen Rfsu:n tutkimuksen kanssa, jossa ne saivat pillin paksuudeksi kymmenen senaa.

Minä kun nimenomaan kielsin olevani Serenadella. Tässä mallia keskustelusta :

-Bon-Vivant
        1.4.2016 15:38

KommentoiIlmiannaJaa
        2 VASTAUSTA:
        h-x
        1.4.2016 20:03

Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        UUSI
        Kiva-inttää
        8.4.2016 9:16
        h-x kirjoitti:

Totta vitussa se kuva on Symphonylta koska Serenade on matkalla Tukholmaan ja minä jo olin Tukholmassa silloin. Tuohon aikaan jo kotimatkalla. Meneekö jakeluun, pöljä?

Joko Rfsu vastasi? Arvaa uskonko, että näytät postin, jos Rfsu ei kerro sinua miellyttävää totuutta?

• Buahahhaaaa
        h-x kirjoitti:

Voi sinua pullukka. Laita se minun mainitsema Serenadella olo samaan postiin sen Rfsu:n tutkimuksen kanssa, jossa ne saivat pillin paksuudeksi kymmenen senaa.

Minä kun nimenomaan kielsin olevani Serenadella. Tässä mallia keskustelusta :

-Bon-Vivant
        1.4.2016 15:38

KommentoiIlmiannaJaa
        2 VASTAUSTA:
        h-x
        1.4.2016 20:03

Kommentoi lainatenIlmiannaJaa
        UUSI
        Kiva-inttää
        8.4.2016 9:16
        h-x kirjoitti:

Totta vitussa se kuva on Symphonylta koska Serenade on matkalla Tukholmaan ja minä jo olin Tukholmassa silloin. Tuohon aikaan jo kotimatkalla. Meneekö jakeluun, pöljä?

Joko Rfsu vastasi? Arvaa uskonko, että näytät postin, jos Rfsu ei kerro sinua miellyttävää totuutta?

ei täsmää. Kerroit lähteväsi reissuun silloin torstaina, eli Serenade lähti silloin. Kirjoitit silloin torstaina aamupäivän aktiivisesti ja illalla "laivan uumenista" eli jostakin potkurin vierestä siivouskomerosta. Oletko homo siivoojana laivalla? Olet niin kiero ylsi puheluja, ettei sinuun luota kukaan.

• Buahahhaaaa kirjoitti:

ei täsmää. Kerroit lähteväsi reissuun silloin torstaina, eli Serenade lähti silloin. Kirjoitit silloin torstaina aamupäivän aktiivisesti ja illalla "laivan uumenista" eli jostakin potkurin vierestä siivouskomerosta. Oletko homo siivoojana laivalla? Olet niin kiero ylsi puheluja, ettei sinuun luota kukaan.

Kyllä Serenade lähti silloin torstaina. Se lähti Tukholmasta. Symphony lähti Hesasta. Olet äärettömän tyhmä :D

Aamupäivällähän (to) mainitsin sinulle, pullukkaiseni, että olen hetken poissa. Ja olinkin, kunnes pääsin laivaan. Laiva lähti Hesasta klo 17.00. Sitten pääsin sinua ilahduttamaan ja kyllä sinä ilahtunut oletkin. Jaksat jauhaa samaa asiaa monen postin voimalla. Jokohan teitä aprillittavia on 600?

Olet äärettömän kateellinen yhdestä laivamatkasta. Älä ole. Se voi alkaa väsyttää sinua, koska piipahtelen aina silloin tällöin laivalla.

• Noin 600 kävijää on käynyt tutustumassa ryhmäseksiimme. Asko on käynyt 58 kertaa. Hän kun kuvittelee aprillipilan muuttuvan ryhmäseksiksi. On se epeli ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe