Missä Lapualla voi ja kannattaa huollattaa moottipyörää? Ihan vuosihuollolle olis tarvetta. Vai kannattaako mennä esim. Seinäjoelle?
Moottipyörän huolto Lapualla
22
1660
Vastaukset
- pärmäseeen
Pärmäsen korjaamollemolle Pärmäsen korjaamollemolle
- jsdkjdhsjhdkj
siis camoon hei ! mopopojat huoltaa pyörät itse ! mikä helkutin kysymyssarja riivaa tätä yhtä ja samaa hemmoa ja aina vedetään assjoki mukaan
- Hep123
Ei oo mopo, eikä poika. Sori :)
- eöoiwpoieoklöd.x
Hep123 kirjoitti:
pyörä ku pyörä ,mopo yleisnimitys ....jokainen pyörän omistaja tietää huoltohommat ja paikat niille eikä vinku täällä
- Peukalon_sijainti
Hep123 kirjoitti:
Mutta uus-avuton.
- bolaabul
No ei Lapualta mitään löydy. Jossei Seinäjoen kauppalaan halua mennä, niin kyllä Ylistarosta löytyy, esim Jt-laite oy ( http://www.hotmotor.fi ). Ylistarosta löytyy yllättävän paljon kaikkea muutakin yritystä ja liiketoimintaa, mitä esim Lapualta ei löydy, vaikkei kooltaan hääppöinen kirkonkylä olekaan.
- ljsjjuyiuhjs
kerro vaikka 10 yritysalaa mitä ei Lapualta löydy mutta löytyy ylistarosta
- m-pyörä
mun mielestä ritamäellä on liike joka huoltaa m-pyöriä tuurinmäki mika
- bolaabul
ljsjjuyiuhjs kirjoitti:
kerro vaikka 10 yritysalaa mitä ei Lapualta löydy mutta löytyy ylistarosta
No ei ny hernettä pidä heti vetää nenään. Turhaa kinaamista.
- iloataloohin
m-pyörä kirjoitti:
ritamäellä on se yks toinenki "huolto" , saa kuulemma muutaki hoitua samalla ...............buuuaahhh-hhhaaaa,,,,,,,,,,,,,,,,,,tiätysti oon voinu traffiikiista erehtyäkki.........,,,,,,,,,,,
- palstaeioositävarte
m-pyörä kirjoitti:
Täälä ei kuule pirä mainostella.
- 654789654
On se kumma jottei muka itte osaa ketjuja rasvata mopostaan
- bsa1
ookko varma että on vain ketjuen rasvaamista ei ilmene aloittajan kysymyksestä voihan sitä mopos olla muutakin huoltamista
- Hmmmmm
Jep, kyllähän se kunnon moottoripyörän huoltoon kuuluu käyttää sitä ajoittain kunnon huollossa ja pitää huoltokirja kunnossa. Eiköhän tuo ketjujen rasvaus kuitenkin onnistuisi itteltäkin. Tietyn väliajoin vaan pitää huoltaa paljon muutakin!
- 89878987
bsa1 kirjoitti:
ookko varma että on vain ketjuen rasvaamista ei ilmene aloittajan kysymyksestä voihan sitä mopos olla muutakin huoltamista
Niin onki pitää pumputa mopon kummit täytöhön ilimaa
- kattonottapiisaa
kummit nii.
- hp00
On tämä vittu ihme palsta. Aloittaja teki ihan asiallisen kysymyksen ja täällä aletaan jauhaa paskaa. Ihme pellejä olette. Hävettää olla Lapualainen.
- hp00
Millaisen huollon tarpeessa pyöräsi on?
- tiettään
ainahan nuo prätkätyypit on sitä yhtä vailla
- hp00
tiettään kirjoitti:
ainahan nuo prätkätyypit on sitä yhtä vailla
Kysyttiinkö sulta jotain?
- Kaikki_kuntoon
Ihan kaikki sais kattoo, kun kilometrejä on tullu aika palio. Öljyjen vaihto, tietty ne ketjut, jarrut, ja kaikkee muuta kuluvaa osaa pitäs kattoo ja tarvittaes vaihtaa. Et semmosta. Viime vuonna kun jäi se vuosihuolto tekemättä. Ei oo mun alaa toi huolto, niin paree viedä ammattilaiselle. Mä keskityn sit siihen ajamiseen.
- niksi7
"kerro vaikka 10 yritysalaa mitä ei Lapualta löydy mutta löytyy ylistarosta"
Ei nyt toki kymmentä, mutta usiampi kumminkin...
-Uima-allas yritys maahantuonti/valmistus
-No vaikka tää edellämainittu moottoripyöräliike
-Hirsimökkitehdas
-Traktorimyynti & huolto
-Erikoiskalusteliike
-Kehräämö
-Puupellettitehdas
Nojoo, offtopic, mutta vastattiin kun kysyttiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733