Muistaako kukaan? Ja ennen kaikkea, tietääkö joku mistä nämä kyseessä olevat leffat voisi saada hankittua?
Vanhemmillani oli ne joskus VHS:sänä, mutta niihin tuli nauhoitettua päälle jotain Asterix-pätkiä.. :(
Vanhempi leffaversio..
5
604
Vastaukset
- Ketään ei kiinnosta, MITÄ s...
:::::::::::::::::::::::::
- qwd
Ei, kyl siit oli joku oikein leffakin (/kolme leffaa ^^), mut en nyt ole vielä parin päivän googlaamisellakaan löytänyt mitään tietoa..
Kaikki mitä löytyy liittyy noihin uudempiin leffoihin. - On tehty, mut puoliväliin vaan
qwd kirjoitti:
Ei, kyl siit oli joku oikein leffakin (/kolme leffaa ^^), mut en nyt ole vielä parin päivän googlaamisellakaan löytänyt mitään tietoa..
Kaikki mitä löytyy liittyy noihin uudempiin leffoihin.Se on ihan myynnissäkin tietääkseni. Piirretyn ja liven välimalli, kun erikoistehosteita yms ei ollu, ni sit sekotettii piirrettyä ja liveä. Hyvä, jopa parempi ja kirjaa enemmän mukaileja kuin tämä uusin... Tehtiin vain puoliväliin, kun rahat loppu kesken.
- fintelligent
Tarkoitat varmaan niitä leffoja jossa on pääosissa Viggo Mortensen (Aragorn), Orlando Bloom (Legolas) ja John Rhys Davies (Gimli)?
Ja jos haluat ne hankkia, mulla olis ne myynnissä 25- 30€ hintaan.
*HUOM!! Nämä ovat teattereissa esitetyt elokuvat, eivätkä pidennettyjä versioita)*
Jos kiinnostaa, ota yhteyttä [email protected] - joku vaan
Ostin omani muistaakseni Anttilasta. Jos se on lopussa, niin katso www.hintahaku.com tai www.hintahaku.fi. Ainakin www.cdon.com myy sitä. Kyseessä on siis piirretty versio, joka loppuu kesken Helm's deepin taisteluun; eikä kakkososaa tehty ikinä. Ohjaaja on Ralph Bakshi. Kun on nähnyt Peter Jacksonin version, piirretty tuntuu tosi kököltä, jotkut hahmot ovat aika kamalia ja taistelukohtaukset staattisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893382
- 1023056
- 532272
- 211761
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111650Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61568Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384