SCF Ajoneuvohallinto Limited ??

mikästääon

SCF Ajoneuvohallinto Limited Mikä ihme tämä on? Kun olen ostamassa autoa ja selvitin reksiteritietoja. Viiden eri auton reksiterit olen selvittänyt niin jo kolmessa on jossain vaiheessa ollut omistajana tämä SCF Ajoneuvohallinto Limited. tai Santander Consumer Finance Oy

40

43416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokke77777

      Se on kuule rahoitusyhtiö...ei sen kummempaa

      • nyttajusin

        AA. Nyt mä tajusin jokut on hannkinut autoon rahoituksen tuolta ja auto on silloin SCF Ajoneuvohallinto Limited nimissä. Eikö näin?


    • jokke77777

      Heureka

    • Autoliikkeessätöissä

      SCF eli Santander Consumer Finance. Toisin sanoen rahoitusyhtiö

    • RikasMaksaaHeti

      Autot ostetaan käteisellä tai suoraan tilinsiirrolla.
      Rahoitukset on köyhää kansanosaa ja tuhlareita varten.
      Yleensä samat rahoitusautolla ajavat siittävät perheeseen monta lasta ja tulot eivät kuitenkaan riitä perheen elättämiseen. Nämä yksilöt tunnistaa helposti.

      • Omatrahat

        Minä olen havainnut aivan päinvastaista. Köyhä ostaa omalla rahalla ja varakas ostaa toisen rahalla. Ihan loogista siihenkin nähden, että alunperinkin se vauraus on revitty köyhän työläisen työstä, jau sein myös yhteiskunnan varoista.


      • Anonyymi

        Paitsi että nämä jotka ostavat rahoituksella auton ovat joko maahanmuuttajia, tuhkamunia tai rahamiehiä ja naisia joita ei kiinnosta laittaa kaikkia rahojaan autoon


      • Anonyymi

        Itse olen huomannut että näillä SCF-autoilla ajavat jo väljemmänpuoleiset 70-luvun betonilähiöissä kämppäävät tatuoidut yh-äidit joille on useampi mies siittänyt apukoulua käyviä erityislapsia. Näin gold digger-nainen saa hankittua SCF:ltä itselleen jonkinlaisen kärryn. Tilisiirrot ja autolainat on akkojen ja sellaisten akkamaisten aisurimiesten hommia kun ajellaan vuositolkulla jollain perhefarkulla Citymarketin parkkihalliin lauantaiostoksille. Tosimies ostaa autonsa ja naisensa käteisellä.


      • Anonyymi

        Sekä lisäksi niillä on pihassa saatana suuri kenneli (pentutehdas) ja toistakymmentä koiraa..


      • Anonyymi

        Just noista kommenteista teidät tunnistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen huomannut että näillä SCF-autoilla ajavat jo väljemmänpuoleiset 70-luvun betonilähiöissä kämppäävät tatuoidut yh-äidit joille on useampi mies siittänyt apukoulua käyviä erityislapsia. Näin gold digger-nainen saa hankittua SCF:ltä itselleen jonkinlaisen kärryn. Tilisiirrot ja autolainat on akkojen ja sellaisten akkamaisten aisurimiesten hommia kun ajellaan vuositolkulla jollain perhefarkulla Citymarketin parkkihalliin lauantaiostoksille. Tosimies ostaa autonsa ja naisensa käteisellä.

        Sä et olekkaan tosimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä lisäksi niillä on pihassa saatana suuri kenneli (pentutehdas) ja toistakymmentä koiraa..

        Muhos


    • Velkarahakauppiaat

      SCF omistaa yllättävän monen autoliikkeenkin myynnissä olevat autot.

      • VelkaaMyösAsiakkaalta

        Jep.
        Moni on "kasvanu" isoksi liikkeeksi santanderin velkarahalla; rahoitusyhtiön juoksupoikia, joilla hallit ja pihat kiiltelee hienoa kalustoa... omaa ei vaan ole yhtäkään.
        Pääsääntöisesti samat liikkeet haalivat myös "tilimyyntiautoja", eli asiakkaat omistaa autot, liike ottaa tonnin pari välityspalkkiota ja mainostaa tätä myyntiin tuojalle vieläpä edulliseksi tavaksi myydä auto. Noh, kukin tavallaan; toiset omilla rahoillaan kalustonsa omistaen, toiset velkavetoisesti ja asiakkaittensa rahoilla autokauppaa harjoitellen.


    • J.Toimela

      SCF:n autolla ajelevat ovat ihan persaukisia puliveivareita. Monet vähä-älyisiäkin, kun eivät osaa laskea, mika on kannattavaa. Lisäksi ne yhdistää runsas suunsoitto ja voimakas elehtiminen sekä tekonauru. Ei rahoitusyhtiöitä kannata elättää. Tulee paljon halvemmaksi ostaa omalla rahalla.

      • duunarieitajua

        Sinunkin kannattaa muistaa, kun ajelet sillä 4200€ maksaneella, käteisellä ostamallasi 14 vuotta vanhalla avensiksella, että minä, ostaessani velaksi 2017vm audi sq7 (48kk soppari), maksoin käsirahaa 42 000€ ja joka kuukausi reilut 2000€ lyhennystä, minkään muun elämisen osa-alueen siitä kärsimättä ja erittäin todennäköisesti vielä vaihdankin tämän uudempaan, ennemmin kuin sinä avensiksesi, että kumpikohan meistä on se perseaukinen puliveivari...

        Ja vielä, korkokulu n. 100 000€ velasta on koko rahoitusjaksolta n.5000€, eli 1250€/v, sijoittamalla sen 100 000€ vaikkapa maltillisella 2% vuosituotolla, tienaan 2000€ per vuosi eli jää 750€/vuosi voitolle. Siis näin, mikäli pitäisi autoa koko rahoituskauden, mutta pointti varmaan normiälyiselle selvisi.

        ps. muista pistää avensis piuhaan, että lähtee aamulla käyntiin.


      • J.Toimela
        duunarieitajua kirjoitti:

        Sinunkin kannattaa muistaa, kun ajelet sillä 4200€ maksaneella, käteisellä ostamallasi 14 vuotta vanhalla avensiksella, että minä, ostaessani velaksi 2017vm audi sq7 (48kk soppari), maksoin käsirahaa 42 000€ ja joka kuukausi reilut 2000€ lyhennystä, minkään muun elämisen osa-alueen siitä kärsimättä ja erittäin todennäköisesti vielä vaihdankin tämän uudempaan, ennemmin kuin sinä avensiksesi, että kumpikohan meistä on se perseaukinen puliveivari...

        Ja vielä, korkokulu n. 100 000€ velasta on koko rahoitusjaksolta n.5000€, eli 1250€/v, sijoittamalla sen 100 000€ vaikkapa maltillisella 2% vuosituotolla, tienaan 2000€ per vuosi eli jää 750€/vuosi voitolle. Siis näin, mikäli pitäisi autoa koko rahoituskauden, mutta pointti varmaan normiälyiselle selvisi.

        ps. muista pistää avensis piuhaan, että lähtee aamulla käyntiin.

        Nimimerkki duunarieitajua kirjoitti:
        "Sinunkin kannattaa muistaa, kun ajelet sillä 4200€ maksaneella, käteisellä ostamallasi 14 vuotta "
        Mistä päättelet, että Toyotalla ajelisin. Minulla vaan sattuukin olemaan tämän vuoden mallia oleva Mercedes-Benz. En elätä Sandantereita eikä rahat virtaa millekään amerikkalaiselle rahoitusyhtiölle. Kuten nimimerkistäsi voi päätellä, et sinä tajua.


      • Anton.L
        duunarieitajua kirjoitti:

        Sinunkin kannattaa muistaa, kun ajelet sillä 4200€ maksaneella, käteisellä ostamallasi 14 vuotta vanhalla avensiksella, että minä, ostaessani velaksi 2017vm audi sq7 (48kk soppari), maksoin käsirahaa 42 000€ ja joka kuukausi reilut 2000€ lyhennystä, minkään muun elämisen osa-alueen siitä kärsimättä ja erittäin todennäköisesti vielä vaihdankin tämän uudempaan, ennemmin kuin sinä avensiksesi, että kumpikohan meistä on se perseaukinen puliveivari...

        Ja vielä, korkokulu n. 100 000€ velasta on koko rahoitusjaksolta n.5000€, eli 1250€/v, sijoittamalla sen 100 000€ vaikkapa maltillisella 2% vuosituotolla, tienaan 2000€ per vuosi eli jää 750€/vuosi voitolle. Siis näin, mikäli pitäisi autoa koko rahoituskauden, mutta pointti varmaan normiälyiselle selvisi.

        ps. muista pistää avensis piuhaan, että lähtee aamulla käyntiin.

        " ostaessani velaksi 2017vm audi sq7 (48kk soppari), maksoin käsirahaa 42 000€ ja joka kuukausi reilut 2000€ lyhennystä,"
        Ei kannata sinunkaan esittää rikkaampaa kuin tosiasiassa olet. Säästä ensin auton hinta, niin ei tarvitse elättää ulkomaisia rahoituslaitoksia.


      • Anonyymi
        duunarieitajua kirjoitti:

        Sinunkin kannattaa muistaa, kun ajelet sillä 4200€ maksaneella, käteisellä ostamallasi 14 vuotta vanhalla avensiksella, että minä, ostaessani velaksi 2017vm audi sq7 (48kk soppari), maksoin käsirahaa 42 000€ ja joka kuukausi reilut 2000€ lyhennystä, minkään muun elämisen osa-alueen siitä kärsimättä ja erittäin todennäköisesti vielä vaihdankin tämän uudempaan, ennemmin kuin sinä avensiksesi, että kumpikohan meistä on se perseaukinen puliveivari...

        Ja vielä, korkokulu n. 100 000€ velasta on koko rahoitusjaksolta n.5000€, eli 1250€/v, sijoittamalla sen 100 000€ vaikkapa maltillisella 2% vuosituotolla, tienaan 2000€ per vuosi eli jää 750€/vuosi voitolle. Siis näin, mikäli pitäisi autoa koko rahoituskauden, mutta pointti varmaan normiälyiselle selvisi.

        ps. muista pistää avensis piuhaan, että lähtee aamulla käyntiin.

        3750 vuosi voitolle ja pääomakulut rinkelipusissa 4 vuoden ajalla 50.000. Joten kannattaa ostaa velaksi ja varsinkin laittaa rahat autoon (siis audiin :-) ).


      • Anonyymi
        J.Toimela kirjoitti:

        Nimimerkki duunarieitajua kirjoitti:
        "Sinunkin kannattaa muistaa, kun ajelet sillä 4200€ maksaneella, käteisellä ostamallasi 14 vuotta "
        Mistä päättelet, että Toyotalla ajelisin. Minulla vaan sattuukin olemaan tämän vuoden mallia oleva Mercedes-Benz. En elätä Sandantereita eikä rahat virtaa millekään amerikkalaiselle rahoitusyhtiölle. Kuten nimimerkistäsi voi päätellä, et sinä tajua.

        Olen ajellut leasingilla jo vuosia. En hakkaa rahojani autoihin. Ostan mielummin osakkeen ja otan vuokratulot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajellut leasingilla jo vuosia. En hakkaa rahojani autoihin. Ostan mielummin osakkeen ja otan vuokratulot.

        niin Kela maksaa sinun tuotot, vuokratuki hölmöintä mitä valtio maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajellut leasingilla jo vuosia. En hakkaa rahojani autoihin. Ostan mielummin osakkeen ja otan vuokratulot.

        Leasingilla nyhdetään vielä suuremmat rahat auton käyttäjältä kuin sen ostaisi osamaksulla ja autofirma myisi sopimuksen rahoitusyhtiölle.

        Leasingauto tulee maksetuksi sopimusaikana, mutta käyttäjä ei saa pitää autoa (joskus voi kyllä ostaa sen vähän halvemmalla itselleen sopimuksen päättyessä). Sitten auto pistetään myyntiin jolloin leasingsopimuksesta ja myynnistä saadut rahat vähennettynä käyttöajan huoltokuluilla pitää saada niin suureksi että pääomalle saadaa kunnon tuotto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leasingilla nyhdetään vielä suuremmat rahat auton käyttäjältä kuin sen ostaisi osamaksulla ja autofirma myisi sopimuksen rahoitusyhtiölle.

        Leasingauto tulee maksetuksi sopimusaikana, mutta käyttäjä ei saa pitää autoa (joskus voi kyllä ostaa sen vähän halvemmalla itselleen sopimuksen päättyessä). Sitten auto pistetään myyntiin jolloin leasingsopimuksesta ja myynnistä saadut rahat vähennettynä käyttöajan huoltokuluilla pitää saada niin suureksi että pääomalle saadaa kunnon tuotto.

        Juuri niin, anonyymi 25.01.2021 13:06!
        Jos auto leasingmaksuilla kuoletetaan kolmen vuoden aikana, niin jäljelle jää
        kuitenkin jäännösarvo, mutta se kirjataan yrityksessä jo satunnaiseksi tuotoksi.


      • Anonyymi
        duunarieitajua kirjoitti:

        Sinunkin kannattaa muistaa, kun ajelet sillä 4200€ maksaneella, käteisellä ostamallasi 14 vuotta vanhalla avensiksella, että minä, ostaessani velaksi 2017vm audi sq7 (48kk soppari), maksoin käsirahaa 42 000€ ja joka kuukausi reilut 2000€ lyhennystä, minkään muun elämisen osa-alueen siitä kärsimättä ja erittäin todennäköisesti vielä vaihdankin tämän uudempaan, ennemmin kuin sinä avensiksesi, että kumpikohan meistä on se perseaukinen puliveivari...

        Ja vielä, korkokulu n. 100 000€ velasta on koko rahoitusjaksolta n.5000€, eli 1250€/v, sijoittamalla sen 100 000€ vaikkapa maltillisella 2% vuosituotolla, tienaan 2000€ per vuosi eli jää 750€/vuosi voitolle. Siis näin, mikäli pitäisi autoa koko rahoituskauden, mutta pointti varmaan normiälyiselle selvisi.

        ps. muista pistää avensis piuhaan, että lähtee aamulla käyntiin.

        Vain munaton satsaa autoon,turhin investointi
        maailmassa.Onhan se tietysti kallis pirssi eräille,
        kehnon miehisyyden ja heikon itsetunnon ja potenssiin omaavalle,hepin jatketta.Tosi mies
        ei sellaisia kaipaa,naisia kyllä löytyy ihan jonoksi
        asti.Ilman autoakin,vaikka Laidalla ajelisi.Että hyvää jatkoa teille munattomille,huonon itsetunnon omaaville.Leikkikää te niillä muovisilla nyky leluillanne.Minä touhuan tuon
        kauniimman sukupuolen,ihanien naisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain munaton satsaa autoon,turhin investointi
        maailmassa.Onhan se tietysti kallis pirssi eräille,
        kehnon miehisyyden ja heikon itsetunnon ja potenssiin omaavalle,hepin jatketta.Tosi mies
        ei sellaisia kaipaa,naisia kyllä löytyy ihan jonoksi
        asti.Ilman autoakin,vaikka Laidalla ajelisi.Että hyvää jatkoa teille munattomille,huonon itsetunnon omaaville.Leikkikää te niillä muovisilla nyky leluillanne.Minä touhuan tuon
        kauniimman sukupuolen,ihanien naisten kanssa.

        Kirjoittaa et ainakaan osaa!
        Pisteen ja pilkun jälkeen tulee nimittäin tyhjälyönti.
        Miksi?
        Tekstiä on helpompi lukea.
        Asia on tärkeä, mikäli haluaa mansettihommiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaa et ainakaan osaa!
        Pisteen ja pilkun jälkeen tulee nimittäin tyhjälyönti.
        Miksi?
        Tekstiä on helpompi lukea.
        Asia on tärkeä, mikäli haluaa mansettihommiin!

        Kirjoittanut tyhmällä puhelimella jonka tekstinkirjoitus ei osaa laittaa välilyöntiä pisteen jälkeen.


      • Anonyymi

        tämä on kyllä niin fakta kuin olla ja voi


      • Anonyymi

        Paskapuhetta. Rahotusyhtiö omistaa sunkin auton ja se on akkasi nimissä.Ja asutte pankin vuokralaisina 30 vuotta.


      • Anonyymi
        duunarieitajua kirjoitti:

        Sinunkin kannattaa muistaa, kun ajelet sillä 4200€ maksaneella, käteisellä ostamallasi 14 vuotta vanhalla avensiksella, että minä, ostaessani velaksi 2017vm audi sq7 (48kk soppari), maksoin käsirahaa 42 000€ ja joka kuukausi reilut 2000€ lyhennystä, minkään muun elämisen osa-alueen siitä kärsimättä ja erittäin todennäköisesti vielä vaihdankin tämän uudempaan, ennemmin kuin sinä avensiksesi, että kumpikohan meistä on se perseaukinen puliveivari...

        Ja vielä, korkokulu n. 100 000€ velasta on koko rahoitusjaksolta n.5000€, eli 1250€/v, sijoittamalla sen 100 000€ vaikkapa maltillisella 2% vuosituotolla, tienaan 2000€ per vuosi eli jää 750€/vuosi voitolle. Siis näin, mikäli pitäisi autoa koko rahoituskauden, mutta pointti varmaan normiälyiselle selvisi.

        ps. muista pistää avensis piuhaan, että lähtee aamulla käyntiin.

        Paremmin se Avensis lähtee kun velka Audi


    • Jolokkone

      Nimestä päätellen (Limited) on ulkomainen rahoitusyritys. Isot korkorahat virtaavat maan rajojen ulkopuolelle ja moukat maksavat, että saavat ajaa hienolla Volkkarilla tai Toyotalla, vaikka ei oikeasti olisi varaa kuin halpaan polkupyörään. Tämä on mahdollista, kun sosiaalivirasto maksaa asunnon, vaatteet ja ruoan sekä heittää vielä bensarahat. Yleensä lapsia on monta, kun elämänsuunnittelu on vähäistä tai olematonta.

    • Jos aloittaja olisi edes vähän käynyt kouluja, hän tietäisi, että Limited, lyhennettynä Ltd.,
      tarkoittaa suunnilleen samaa kuin Oy.
      Jos taas lukee PLC, niin se tarkoittaa jossain arvopaperipörssissä noteerattua yhtiötä,
      Public Limited Company, suomeksi OyJ., (julkinen).

      • Tossavainen

        Nimimerkki ZJJ kirjoitti:
        "Jos aloittaja olisi edes vähän käynyt kouluja, hän tietäisi, että Limited, lyhennettynä Ltd.,"

        Sinulla itselläsi näyttää luetun ymmärtäminen olevan vaikeaa, johtuipa se sitten koulujen käymättömyydestä tai muusta. Ei nimittäin ollut kysymys pelkästään sanasta Limited vaan sanayhtymästä "SCF Ajoneuvohallinto Limited". Kysyjä halusi tietää, mitä yritys on SCF Ajoneuvohallinto Limited, joka omistaa runsaasti autoja Suomessa. Tähänkin hän on saanut vastauksen. Samalla on kerrottu, minkälaiset ihmiset ylipäätään käyttävät rahoitusyhtiötä yksityisauton ostoon.


      • Anonyymi

        Nyt ymmärrän,kun kohtasin tänään kyseisen liikkeen omistaman auton ja sen "autoilijan" kuutostiellä vähän ennen Imatraa. Ajoin satasen nopeutta,joka muuttui ennen risteystä 80. Takaa porhalsi satasen vauhtia musta BMW 318dsedan auto,joka risteysalueella keltaisen viivan ylitettyään hiljentämättä ohitti minut ja jatkoi matkaansa satasen vauhtia 80 alueella. Katsoin kotona kyseisen auton ja kuljettajan tiedot.Omistaja SCF Ajoneuvohallinto Limited ja haltija helsinkiläinen nuorimies personal trainer. Toivottavasti on päässyt ehjänä kotiinsa.


    • Anonyymi

      Firman piikkiin ajellaan, uuden karhealla kaaralla ei kuitenkaan mitään halbaa toimintaa!

    • Ei löydy puh.numeroa

    • Anonyymi

      Jos SCL omistaa auton ja olet ostamassa sitä , mutta hän haltija siihen , onko jotain mitä pitäisi ottaa huomioon"

      • Anonyymi

        Ei jos auto kaupasta ostat. Autokauppa on varmasti tarkistanut auton olevan maksettu ja myyntivapaa. Yksityiseltä en ostaisi rahoifusfirman omistamaa autoa, jos maksettu niin yksityinen voisi rekisteröidä Trafi ssa sen nimiinsä.


    • Miten tämä on niin vaikeaa ymmärtää?
      SCF on Santander-niminen espanjalainen erityisesti autojen rahoittajana
      kunnostautunut varsin suurikin pankki.
      Auton haltijaksi merkitty ei tietenkään voi myydä autoa sinulle, ennen kuin hän on maksanut loppuvelan tai olette keskenänne sopineet, että sopimus kenties voi siirtyä
      uuden omistajan nimiin.
      Siitä syntyy omat kustannuksensa.
      Olethan luottokelpoinen?
      Siitä tämä on kiinni.

    • Anonyymi

      Kiinnostuin eräästä pitkään seisseestä hieman erikoisemmasta ökypirssistä. Enpä kerro millaisesta ettei joku ala nillittämään tai pätemään, niinhän siinä täällä käy. Mutta kyseisessä autossa päällekkäin 5 milliä siirtokilpitarroja, ja autorekisteristä katsoin tiedot että veroja yli tonni perässä, leima vanhentunut viisi vuotta sitten ja tämä SCL omistajana. Näin ollen stemmaa: hommattu vaikkei ole alkuunkaan varaa. Samaa näin jo 80-luvun muskeliveneiden kanssa, mitä kovempi hölötys sitä persaukisempi keissi. Ja hölötystä ja esitystähän riittää, siinä missä vanha raha ja iso massi ei pahemmin hölötä. Kumma kun ei tartte.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe