Haukkuivat hesarin koeajossa uutta vitaraa karseeksi ajettavuuden osalta. Eli sama ongelma, kun s crossissa. Miksei suzuki panosta tuohon yhteen törkeämpään osa-alueeseen? Ei ihme ettei suzukia juurikaan kukaan osta, niin hirveitä ajaa. Kokoajan pitää ohjata, kun hakee puolelta toiselle.
vitaran ajettavuus
100
4646
Vastaukset
- Kakka-Suiza
Voit muita automerkkejä käyttäessäsi olla vaikka kokeeksi 5 minuuttia ohjaamatta... Esim. OPEL mokka menee 7 km ohjaamatta prikulleen tien suuntaisesti. Suzukit sen sijaan on paskoja, kun niitä pitää ihan käskyttää.
- PappiYlämaalta
Opel Juhlamokka! Kaffetta kehiin. SukiSuki poistuu Suomen-markkinoilta! Nyt juhlitaan. GoodBye Suzukit! Ei tuu ikävä!
- c-max
Musta tuntuu että mikään automerkki ei suomen nykyisillä todella uraisilla teillä menen suoraan muualle kuin ojaan. Omaa autoani ainakin saa olla koko ajan ohjaamassa että se pysyy kaistalla.
- BMWAUDIMERSU
Vittu osta A U T O äläkä mitään kuppeloita A U T O J E N tielle kiemurtelemaan tai siirry metroon. Se on kuule koslasta kiinni
- c-max
BMWAUDIMERSU kirjoitti:
Vittu osta A U T O äläkä mitään kuppeloita A U T O J E N tielle kiemurtelemaan tai siirry metroon. Se on kuule koslasta kiinni
Metroon on kuule lähes 400km matka jollain sinnekin olis sitten päästävä. Toinen ajoneuvoni ei ole sen parempi mitä ohjattavuuteen tulee, tosin sitä bemua ohjailee ihan mielikseen.
- Vtunurpo
Aloittajalla on selvästi joku Suzuki ongelma. Ihmisellä joka tekee noin typerän aloituksen on varmasti paljon muitakin ongelmia elämässään.
Herättää lähinnä sääliä.
Ps. Missä kohtaa sanottiin ajettavuutta karseaksi???- scross
Tosi asia on, että S Cross ja Vitara ovat huonoja ajettavia verraten saman hintaluokan kilpailijoihin. Mulla S Cross ja pienikin tuuli tekee ajettavuudesta keljua ja ei kivaa. Olen autoillut vuodesta 1981 saakka ja autoja mulla on ollu likimain 30 ja sanon käsi sydämmellä, että nykyinen S Cross on yksi ikävin, jopa huonoin ajettava. Auto vaan ei mene suoraan ja kokoajan pitää ratilla tehdä pientä liikettä. Nämä ongelmat maantiellä jamotarilla. Taajama ajo on ok. Vitaraa kävin koeajamassa ja samat ongelmat tuntui sitä vaivaavan ohjauksen osalta.
- Höpöhöpöävaan
"Tosiasia on että..." Siis mitä? Perustuu mihin faktaan?
Noi on pelkkiä yhdenihmisen mielipiteitä, joilla ei ole mitään painoarvoa. Mielipiteitä on niin paljon kuin ihmisiäkin. - mlkvyrd
Höpöhöpöävaan kirjoitti:
"Tosiasia on että..." Siis mitä? Perustuu mihin faktaan?
Noi on pelkkiä yhdenihmisen mielipiteitä, joilla ei ole mitään painoarvoa. Mielipiteitä on niin paljon kuin ihmisiäkin.Mikä vitun fakta? Ajettavuus on makuasia, josta ei ole olemassa faktaa. On vain mielipiteitä. Mielipiteet taas syntyvät henkilöiltä, jotka ovat asian kanssa tekemisissä, eli asiantuntijoilta. Älä hikeenny, vaikka itsekkin olet huomanut hankintasi surkeat ajoominaisuudet.
- Höpöhöpövaan
Kuka täällä huutaa vittua ja hikeentyy ihan itse?
Minulla ei muuten ole Suzukia.
Edelleenkin niinkuin itsekkin sanot nuo kommentit ajettavuudesta ovat vain mielipiteitä ja makuasioita, ei todellakaan mitään faktaa.
Luetun ymmärtäminen on joillekkin vaikea laji. - vitunurpo
Höpöhöpövaan kirjoitti:
Kuka täällä huutaa vittua ja hikeentyy ihan itse?
Minulla ei muuten ole Suzukia.
Edelleenkin niinkuin itsekkin sanot nuo kommentit ajettavuudesta ovat vain mielipiteitä ja makuasioita, ei todellakaan mitään faktaa.
Luetun ymmärtäminen on joillekkin vaikea laji."Luetun ymmärtäminen on joillekkin vaikea laji"
Sinähän hikeennyit itse, kun luit mielipiteen huonosta ajettavuudesta ja kysyit, että mihin faktaan perustuu moinen väite. Miksi halusit faktaa asiasta, jos itsekkin tiedät, ettei faktaa asiasta ole? Ymmärrän kyllä, että miestä syö, kun on velkaa paljon silmäterästä ja sitten lukee negatiivista asiaa tuosta silmäterästä ja sisimmässään huomaa sen pitävän paikkansa. Tuo väite, ettei sinulla ole suzukia, on epätoivoinen käsienpesu. Makselet kiltisti osamaksuja ja aja vain tyynillä säällä, silloin suzukisikin on vakaa ajettava. - Höpöhöpövaan
Vitunurpolla on näköjään todellinen luetunymmärtämisongelma tai joku muu vajaus. Ei reppana edelleenkään ole ymmärtänyt lukemaansa.
Aiemmin kirjoittettiin ajettavuudesta tuolla että, "tosiasia on että"... Se ajettavuushan perustuu vain mielipiteeseen ja on makuasia. Siksi juuri kyseltiin että, mihin "tosiasiaan" tai faktaan tuo kommentti perustuu?
Huono on mennä väittämään jotain asiaa tosiasiaksi, jos ei ole tarjota muuta perustetta kuin " no kun se on mun mielipide ja makuasia". Tollasella ei vaan ole mitään painoarvoa. Faktaa kaivattiin. Tarkoituksena oli siis se, että ei pidä mennä julistamaan tosiasiaksi mitään, jos sille ei ole perustelua. Jokohan menee jakeluun?
Ps. Minulla ei ole Suzukia edelleenkään, ei velkaakaan. Typerää muuten vastailla eri nimimerkeillä.
Loppu. - Höpöhöpövaan
Höpöhöpövaan kirjoitti:
Vitunurpolla on näköjään todellinen luetunymmärtämisongelma tai joku muu vajaus. Ei reppana edelleenkään ole ymmärtänyt lukemaansa.
Aiemmin kirjoittettiin ajettavuudesta tuolla että, "tosiasia on että"... Se ajettavuushan perustuu vain mielipiteeseen ja on makuasia. Siksi juuri kyseltiin että, mihin "tosiasiaan" tai faktaan tuo kommentti perustuu?
Huono on mennä väittämään jotain asiaa tosiasiaksi, jos ei ole tarjota muuta perustetta kuin " no kun se on mun mielipide ja makuasia". Tollasella ei vaan ole mitään painoarvoa. Faktaa kaivattiin. Tarkoituksena oli siis se, että ei pidä mennä julistamaan tosiasiaksi mitään, jos sille ei ole perustelua. Jokohan menee jakeluun?
Ps. Minulla ei ole Suzukia edelleenkään, ei velkaakaan. Typerää muuten vastailla eri nimimerkeillä.
Loppu.En saanu rahoitusta suzukiin, siksi ei ole suzukia ja velkaa. Tämä selvennykseksi urpolle.
- Vitunhierrin
Höpöhöpövaan kirjoitti:
En saanu rahoitusta suzukiin, siksi ei ole suzukia ja velkaa. Tämä selvennykseksi urpolle.
Keräsin pulloja ja nyt minulla on JOPO jonka ostin pimeässä URPOLTA
- Nippo
Vakiokokoiset Misukat alle, ajettavuus korjaantuu täysin...
Eikä Vitara ole toivoton ajettava ensiasennusrenkaillakaan.- scross
Onkohan ainoassakaan vitarassa tai s crossissa vakiosta poikkeavat renkaat alla, tuskin?
Väittäisinpä, että vakiota pykälän kapeampi rengas saattaisi olla parempi suzukeissa.
S crossissa ainakin ongelma on tunnoton sähköisesti tehostettu ohjaus. Mulla jo softattiin kertaalleen s crossin ohjaus, eili tehostusta vähennettiin, mutta yhtä surkeaa on ajaminen tuulisella säällä edelleen.
- Vitarallaan
"Viagra" kirjoitetaan Japanissa kirjainmerkeillä jonka voi ääntää myös "Vitura". Vähänkö repesin kun japanilainen liiketuttavani kertoi ajavansa " Vituralla".
- repesinkö
Vähäks hauska juttu??
- Vitarallaan
repesinkö kirjoitti:
Vähäks hauska juttu??
Kiitos. Olen myös työpaikallani varsinainen huuliveikko, hauskuutan tökavereitani jutuilla ja kaskuilla sekä itseäni nolaamalla. Voin laittaa tönnekkin lisää läppää ja vitsiö, jos haluatte?
- Viturallaan
Vitarallaan kirjoitti:
Kiitos. Olen myös työpaikallani varsinainen huuliveikko, hauskuutan tökavereitani jutuilla ja kaskuilla sekä itseäni nolaamalla. Voin laittaa tönnekkin lisää läppää ja vitsiö, jos haluatte?
Tuo minun japailainen liiketuttavani on homostelu kaverini. Hän on tuttu ja kun kikkini liikkuu hänen pyllyssään, niin siitä tulee liike sana tuon tuttu sanan eteen. Eli liiketuttu.
- Ricracing
Totta on että lähes kaikki haukkuvat Suzukin ohjausta. Miksi ne eivät sitä korjaa en tiedä. Omaan Vitaraan ajoin hankkia Misukan CrossClimate renkaat ja ajaa niillä kesät talvet.
Ei ne Bemaritkaan ihan suoraan kulje itsestään. Satun tietämään, mutta saas nähdä mikä se ero on.- Suitsamies
Ei sitä kaikki hauku. Itse kävin koeajamassa Vitara Boosterjet S:n manuaalilla. Ei siinä ajettavuudessa mikään häirinnyt. Sama juttu SX4 4WD X-Over mallissa, jolla ajellut n. 50 000km. Siis auton pituus ja korkeus huomioiden molemmat ovat ihan ok ajettavia. Toki tuuli ottaa enemmän korkeahkoon koriin kuin vaikka Lambon Huracaniin. Mutta tietty jos ajaisin pelkkää pitkää pätkää maanteillä, niin ehkä valitsisin toisen, pidemmän ja matalamman auton.
- s_cross
Suitsamies kirjoitti:
Ei sitä kaikki hauku. Itse kävin koeajamassa Vitara Boosterjet S:n manuaalilla. Ei siinä ajettavuudessa mikään häirinnyt. Sama juttu SX4 4WD X-Over mallissa, jolla ajellut n. 50 000km. Siis auton pituus ja korkeus huomioiden molemmat ovat ihan ok ajettavia. Toki tuuli ottaa enemmän korkeahkoon koriin kuin vaikka Lambon Huracaniin. Mutta tietty jos ajaisin pelkkää pitkää pätkää maanteillä, niin ehkä valitsisin toisen, pidemmän ja matalamman auton.
Oliko tuulinen sää vitaraa ajettaessasi? Vanhakoppainen sx 4 ei ole ollenkaan niin herkkä tuulelle, kuin s cross ja vitara. Esim nissan qäsgai ja opel mokka eivät piittaa tuulesta tuon taivaallista. S crossin saisi ainakin siedettäväksi, jos tehostetta saisi pudotettua pienemmälle kuuden kympin jälkeen, kuten monessa autossa on. Mulle tehtiin softan korjaus s crossiin, mutta siintä ei ollu apua, vaan ohjaus on liian herkkä kovemmassa vauhdissa. Merkkiliike tiesi, että asia korjaantuisi tehostuksen poispudotus kovemmassa vauhdissa, mutta moinen ei varmasn onnistu pelkällä softalla.
- Tsukitsuki
Suzuki on mopomerkki ja eläkeläisten huru ukkojen auto kun ei ole enää mitään väliä millä kipolla ajaa. Jälkeenjääneitä autoja hirveällä muotoilulla ja 20v vanhalla tekniikalla. Ja suzuki muuten ostetaan ihan vaan 0% käsirahalla ja pienellä korolla , yleisin laina-aika 7vuotta. Auto on tosin jo loppu aikasemmin. Ja arvo laskee sikana. Me ei ainakaan niitä oteta vaihdossa. Käytettynä mahoton myydä.
- SuzukitPoisSuomesta
Valtioneuvosto valmistelee lakiesitystä vaarallisen ja surkean Suzuki-auton maahantuonnin estämiseksi. Lainvalmistelussa turvaudutaan ensisiaisesti Suomi24-palstalla esitettyihin raudanlujiin faktoihin.
- popol
Itsellä etuvetoinen s-scross ja olen ajanut sillä vajaat 20tkm. Auton ohjaus tosiaan on omituinen ja siihen on hankala tottua vaikka autolla ajaisi enemmänkin. Sinällään ongelma on hyvin pieni, koska jos esim. keskustelet matka-ajossa vierustoverin kanssa niin auton ajettavuutta ei edes huomaa. Sen sijaan kun sitä alkaa miettimään niin huomaa, että ohjaus palauttaa huonosti. Suuntavakavuusongelmat ratkesi omassa autossa oikeastaan sillä, että nelipyöräsuuntauksen yhteydessä ( hieman omia konsteja käyttäen) suuntasi kaikki pyörän tehtaan ohjearvoihin. Edessä auraus pitää olla yhteensä 2mm eli tehtaan antama maksimiarvo, muuten hakee tiellä minne sattuu. Takapyörissä voi myös tehtaan jäljiltä olla aurausta ihan liikaa, mutta niitä ei voi virallisesti säätää. Suurin ajettavuutta maantiellä huonontava seikka on kuitenkin ohjauksen palautus, joka loppuu noin 10-20 astetta ennen ohjauksen keskikohtaa. Auto kyllä oikeilla pyöränkulmilla menee tiellä suoraan, mutta sen ohjauksen joutuu itse kääntämään siihen keskiasentoon niin ei se kovin hyvä ole. Ajettavuus on kyllä kesärenkailla oleellisesti parempi kuin talvirenkailla ja tämän vuoksi arvelin kokeilla 17" pyörien vaikutusta ohjaukseen. Sen testasin jo talvella, että vanteiden Offsetin pienentäminen ( vakio ET 50 mm) esim. arvoon 45mm parantaa ohjaustuntoa ( tekee ohjauksesta hieman jäykemmän käännön myötä ja palautuskin hieman paranee)
Vitaralla olen käynyt ajamassa ja se ei mielestäni ole ihan yhtä huono tuon ohjauksen osalta mitä tuo S-cross. Ohjaus on tässä S-crossissa samaa tasoa, mitä -04 vuoden 1.6 litraisessa bensa avensiksessa. Harva niiden ohjausta on moittinut, mutta siinä on myös sähkötehosteinen ohjaus ja ohjauksen toiminta yhtä onneton kuin tässäkin.
Tuo S-cross on kyllä muilta ominaisuuksiltaan pätevä laite ja hintaluokassaan varmasti kilpailukykyinen. Kokonaisuutena se uudempi Vitara on kyllä mielestäni silti parempi kokonaisuus ( mitä myyntilukematkin ilmentää). No siltikin entisenä BMW omistajana on kyllä alkanut tehdä mieleni BMW:n X3 mallia :) Niissä bemareissa on vain sitä jotain ajamisen iloa ( mitä mielestäni ei näistä perusautoista oikein löydy), vaikka tahtoo niissä olla murheitakin aina silloin tällöin. Kaikkea ei vain taida saada samassa autossa.- Ricracing
Kiitos asiallisesta kommentista popol. Hyvä vinkki tuo aurauskulmien säätäminen ja ET:n pienentäminen.
Mitkäs talvirenkaat sulla on? Itse mietin joko kitkoja tai sitten Misukan CrossClimateja vuoden ympäri.
Onko sulla muuten kyynärnojaa autossasi? 342 € se maksaisi Hangossa asennettuna, mutta Saksasta löysin orkkis kyynärnojan hintaan 200 € toimitettuna. Rati:lta sellaisen saisi 55 - 99 eurolla, mutta sen kiinnitys ei ole yhtä tukeva kuin orkkis. Asennus on helppo tehdä itse kummasakin tapauksessa. - Erkka_Mi
Kiitokset täältäkin asiallisesta ja mielenkiintoisesta kirjoituksesta. Mulla -13 mallinen 2wd s cross ja tuo ohjaustuntuma on ainoa miinus muuten loistavassa käyttöautossa. Renkaat vaikuttavat paljon asiaan. Mulla on talvirenkaina 195/65 kitkat, eli alkuperäisiä kapeammat ja painetta rengasliikkeen suosituksen mukaan 2.1bar kaikissa. Voin sanoa, että auto on aivan eri planeetalta ajettavuudeltaan noilla kapeammilla kitkoilla, siis positiivisessa mielessä. Nyt mittarissa 61 tuhatta ja ainoatakaan korjaustoimenpidettä ei ole tehty lukuunottamatta päiväajovalojen polttimoiden vaihtoa pariin kertaan. Kesärenkaat vaihdan syksyllä myös kapeampiin. lain mukaan renkaita saa kaventaa sentillä ilman muutoskatsastusta, kunhan halkaisija pysyy suht lähellä orkkista.Toki halkaisija kun hieman kasvaisi, poistuisi nopeusmittari virhe, ja matkamittariin tulisi hieman vähemmän kilsoja;=)
- scross
Ricracing kirjoitti:
Kiitos asiallisesta kommentista popol. Hyvä vinkki tuo aurauskulmien säätäminen ja ET:n pienentäminen.
Mitkäs talvirenkaat sulla on? Itse mietin joko kitkoja tai sitten Misukan CrossClimateja vuoden ympäri.
Onko sulla muuten kyynärnojaa autossasi? 342 € se maksaisi Hangossa asennettuna, mutta Saksasta löysin orkkis kyynärnojan hintaan 200 € toimitettuna. Rati:lta sellaisen saisi 55 - 99 eurolla, mutta sen kiinnitys ei ole yhtä tukeva kuin orkkis. Asennus on helppo tehdä itse kummasakin tapauksessa."Onko sulla muuten kyynärnojaa autossasi"
Olisi aika harvinainen S Cross, jos siintä olisi tehtaalta jätetty kyynärnoja pois. Joka ikisessä S Crossissa on kyynärnojat molemmin puolin. Vasemmalla puolen ovessa ja oikealla keskikonsolin jatkeena olevan tavaraboksin pehmustettu kansi. Vasemman puoleinen saisi olla korkeammalla, mutta oikean puoleinen on erittäin hyvin sijoitettu ainakin tällaiselle 188 senttiselle äijälle. - Ricracing
scross kirjoitti:
"Onko sulla muuten kyynärnojaa autossasi"
Olisi aika harvinainen S Cross, jos siintä olisi tehtaalta jätetty kyynärnoja pois. Joka ikisessä S Crossissa on kyynärnojat molemmin puolin. Vasemmalla puolen ovessa ja oikealla keskikonsolin jatkeena olevan tavaraboksin pehmustettu kansi. Vasemman puoleinen saisi olla korkeammalla, mutta oikean puoleinen on erittäin hyvin sijoitettu ainakin tällaiselle 188 senttiselle äijälle.Tasin jättä mainitsemasta että kyseessä on keskikyynärnoja.
Kun kysyin sen puutetta uudessa Vitara S-mallissa sain vastauksen Suzukia maahantuovalta tuotepäälliköltä ettei keskikyynärnojaa ole missään Suzukissa.
Erkka_Mi. Onko sulla 16" vai 17" vanteet 195/65 kitkoilla? - Erkka_Mi
Ricracing kirjoitti:
Tasin jättä mainitsemasta että kyseessä on keskikyynärnoja.
Kun kysyin sen puutetta uudessa Vitara S-mallissa sain vastauksen Suzukia maahantuovalta tuotepäälliköltä ettei keskikyynärnojaa ole missään Suzukissa.
Erkka_Mi. Onko sulla 16" vai 17" vanteet 195/65 kitkoilla?16" tarvikealuvanteet, jotka tuli uutena auton mukana talvirenkaisiin.
Minäkään en ymmärrä mitä tarkoitat keskikyynärnojalla? S Crossissa on keskikyynärnoja vakiona, kuten tossa ylempänä nimimerkki "scross" kirjoitti. Jos kiinnität selkänojaan jonkun lisäkyynärnojan, niin se ottaisi alkuperäiseen kiinni, koska tuo alkuperäinen on korkea. Mulla kaikista halvin GL malli, jota sai vuonna 2013 lopulla ja tuo keskikyynärnoja on nahalla päällystetty.
- Ricracing
Kävin äsken Suzuki.fi sivuilla ja kyllä vaan kaikissa S-Crosseissa on keskikyynärnoja.
Mutta Vitara S-mallissa tai muissakaan Vitara malleissa sitä ei jostain syystä ole.
Ja kaiken lisäksi siitä pyydetään vielä 342 Euroa lisää.- ehehheh
Asiahan on nyt vain niin, että Suzuki ilman keskikyynärnojaa on kuin huora ilman fittua.
- popol
Pistin kokeilun vuoksi alle 17" vanteet, joissa kuluneehkot 205/55R17 Continentalin kesärenkaat päällä. Tämä sarja tuli tuossa ostettua ihan testin vuoksi kun ei hinnalla ollut pilattu. Näissä vanteissa ET49 eli lähellä vakiota. En nyt hirveästi vielä ole niillä ajanut, mutta kuten olettaa saattoikin ohjausvaste terävöityi. Äkkiseltään en osaa sanoa muuttuiko ajettavuus juurikaan, mukavuus kyllä vähän kärsi, joten siinä mielessä 16" on paremmat.
Mutta kaiken idioottimaisin asia tässä suzukissa on kyllä se, että jos laitat vanteet joissa ei ole tpms eli niitä rengaspaineantureita niin varoitus kuljettajalle on kyllä amerikkalaisen järjetön. Ei siis riitä että palaisi se tmps merkkivalo vaan sen lisäksi vilkkuu koko ajan hätäkolmio ja keskinäyttö palaa oranssina ja siinä lukee service tpms. Eiköhän tuo riittäisi että ensin ilmoittaa asiasta kuljettajalle ja sen jälkeen palaisi vain se tmps merkkivalo oranssina, kuten muissakin autoissa.- scross
Käy huollossa koodamassa tpms pois toiminnasta. Se on pakollinen vain ensiasennusrenkaissa. Toinen keino on laittaa anturiventtiilitapit myös niihin uusiin vanteisiin, ei ole kalliit.
- kaitsuLL
Eli kokeilit ulkomitoiltaan ja vanteen et:n osalta täysin alkuperäisiä vastaavia renkaita ja toteat ettei mikään muuttunu????? On se ihme juttu.
Ne paineanturi venttiilitapit maksaa muutaman euron ja netistä tilaamalla saa lähes ilmaiseksi. Tosiaan sen järjestelmän saa eliminoida renkaanvaidon yhteydessä ja ainakin monimerkkihuollossa se ei maksa paljoa. - Ricracing
scross kirjoitti:
Käy huollossa koodamassa tpms pois toiminnasta. Se on pakollinen vain ensiasennusrenkaissa. Toinen keino on laittaa anturiventtiilitapit myös niihin uusiin vanteisiin, ei ole kalliit.
Voihan vakiovanteisiin (ET:50) laittaa myös esim. 5 mm spacerit jolloin saa vanteet ja renkaat vähän ulos (ET:45), silloin toki kannattaa myös vaihtaa rengaspultit 5 mm pidempiin.
Kysyin maahantuojalta saako Start/Stop toiminnon koodattua pois, kysyin myös saako takavalot palamaan päivävalojen kanssa.
Vastaus oli kumpaankin kysymykseeni että EI SAA!
Noin aluksi haluaisin että uusi Vitarani koodattaisiin ym. ominaisuuksiin.
Suzuki Motor Finland Oy:n [email protected] ei varmaankaan osaa myöskään kertoa miten TMPS toiminnon saisi koodattua pois.
Hän on naurettavasti se tuote- että markkinointipäälikkö.
Noita rengaspaineantureita ei enää vaadita EU:ssa. Tosin se on kyllä ihan kiva ominaisuus, niin kauan kun ne toimivat.
Automaattivaihteistoa autoa ilman keskikyynärnojaa on todella typerää edes tarjota myyntiin. Mutta ehkä Susna Vitara vaatii kumpaakin kättä niin paljon että se edes pysyisi maantiellä...
Suzuki Motor Finland tarvitsee viisaampaa henkilökuntaa ja heti.
- Jokarr
"Suzuki Motor Finland tarvitsee viisaampaa henkilökuntaa ja heti"
Siinä kautta aikain järkevin lause täällä!! - popol
Ei voi koodata tpms:ää pois eli todella mahtavasti tehty systeemi. Varmaan se "häviäis" jos tietäs, että missä se TPMS:n lukumoduuli on niin kokeilis napata siitä liittimen irti. No ei juututa tuohon. Sinällään omituisia nämä japsit ( vaikka tehtykin euroopassa), kun testerillä ei voi ohjelmoida oikein mitään. Bemareissa ja muutamissa muissa saa koodattua kaikkea mahdollista jälkikäteen.
Kokeilin tosiaan 17" vanteita lähinnä sen vuoksi, että niissä rengas on vähän jämäkämpi niin huomaa sen vaikutuksen ajettavuuteen, koska jo talvi ja kesärenkaan välillä ero on 16" koossa merkittävä tuon kesärenkaan hyväksi. 16" kesärengas vs 17" tuo ero ei ole niinkään iso. Ei tuo nyt 17" renkailla ole sen huonompi ajaa, mutta ei merkittävästi parempikaan. Mukavuutta vähän nuo huonontaa, mutta ei ihan kivireki kuitenkaan tullut eli ovat ihan asialliset siinä mielessä. 16" on kuitenkin huonolla tiellä parempi, minkä nyt voi arvata jo ennakolta.- äs_rossari
Ihan takuuvarmasti tuo koodaus onnistuu, mutta ei suzuki-huollossa. Toinen asia on sitten mahdollisen takuun laita, jos on itse koodailtu, mutta omistajan saa tehdä autolleen mitä haluaa.
Mulla on tuo s crossin huono ohjaustuntuma korjattu varsin halvalla ja yksinkertaisella konstilla. Alkuperäiset renkaat alla ja tehtaan suosittelema 2.3 barin paine pudotettu 2.0 bariin. Auto menee suoraan, kuin juna ja on tukeva ajettava. Noilla paineilla olen ajanut jo kohta kolme vuotta/46 tuh,ja renkaat kuluneet aivan tasaisesti. Toinen asiahan on tietysti kaikkitietävät rengas-asiantuntijat, jotka ei varmaankaan suosittele paineiden pudotusta vedoten turvallisuuteen. Tämänkin asia saat itse päättää ja S crossin paine vahdit antaa pudottaa paineet aina 1.8 bariin, ennekuin jouluvalot syttyvät ajotietokoneeseen. Kokeilehan ja totea ero.
- Ricracing
Japanilaista tietokonetta ei mukamas voi ohjelmoida ilman että koko auto sekoaa? Jossain klikkaa ja pahasti! Lieneeko Unkarin kusipää pääministerin syytä?
Etsin kovasti 205/60 17" 94V M S renkaita:
GoodYear Vector 4Seasons (Gen2)
Michelin CrossClimate
Nokian Weather Proof- minnehävisivät
Kännissäkö ne olet hukannut?
- Autoiliahjhj
Minulla on etuvetoinen s-cross ja ohjauksen osalta olen kohtuu tyytyväinen. Toki myrskytuuli ottaa autoon ja tekee ohjaamisen vaikeammaksi mutta niin se tekee kaikille autoille. Ehkä kannattaisi käydä säädättämässä ohjauskulmat.
- Ricracing
"äs_rossari" : Hyvä idea pelata rengaspaineiden kanssa! 2x vaiko 4X4? Vitaran rengaspainesuositukset ovat TM:n mukaan 2,3 bar (e/t) ja "eco" tilassa 2,8/ 2,6 bar (e/t). Oletko kokeillut nostaa rengaspaineita? Mikä rengasmerkki sulla on autossasi?
kesä vaiko talvi renkaat?
Mulla on enää Michelin CrossClimate ja Nokian Weather Proof jäjellä rengas valinnoissani. GoodYearillä ei ole maahantuojan mukaan sopivia kokoja.
Misukalla on 215/55 17" mutta se on 98W XL eikä 94V niin kuin orkkis rengas.
Ja sehän ei sovi ollenkaan "äs_rossari":n tyyliin alentaa paineita, eli pehmentää rengasta.- äs_rossari
Noi alennetut paineet on kesä- sekä talvikumeissa. Kesäkumit suzukin alkuperäiset ja talvikumit hakkapeliitan nastat. Paineen nosto heikensi lisää ajotuntumaa.
- Wqqww
TM no:6 2015 Vitaran ajettavuutta taas kehuttiin.
- äs_rossari
Pitää varman paikkansa, jos koeajo päivä on ollut suht tyyni. Veikkaanpa erilaista kommenttia, jos olisi ollut tuulinen keli.
- viturakuski
Continental ecocontact kesällä ja ja Hakkapeliitta 8 talvella ja rengaspaineet 2,6 bar edessä ja 2,4 bar takana.En tunnista äsrossarin ongelmia, vaan 7000km ajokokemuksen jälkeen olen tyytyväinen hankintaani ja etuvetoautojen aika on osaltani ohi.
- ex_suikkelikuski
Harva tunnustaa auton ollessa kyseessä mitään ongelmaa hankinnassaan, sehän kuuluu Suomalaisen perusluonteeseen. Sitä vaan pettää itseään ja muita antamalla virheellistä tietoa hankinnastaan ja näin ollen sitä myöskin hukuttaa pettymyksen tunteen ja uskoo itsekkin omaan soopaan. Googletahan lontoon murteella olevia Suzuki keskustelupalstoja ja laita merkille mitä mieltä valtaosa kirjoittajista on S crossin ja Vitaran ajo-ominaisuuksista.
- Druficonveres
Suurin osa enkkua puhuvista haluaa / vaatii Suzukin maahantuonnin ehdotonta kieltämistä.
- Ricracing
CarsGuide kirjoitti testissään Vitara S (Turbo) automaatista:
"But when CarsGuide ran numbers on the Vitara Turbo we recorded a string of identical 8.4-second 0 to 100kmh times, proving it’s quicker than Suzuki’s claim, and extremely consistent."
"For something that has so much fire in its belly the engine is surprisingly quiet; you can barely hear it or feel it at idle, and on the move it’s a smooth operator. When accelerating, there is a slightly deeper sound to the engine note and the rush of energy comes from low revs; there is no power delay or “turbo lag”.
"It’s matched well to the six-speed automatic, which can be operated manually via tap shifters on the steering wheel if you’re so inclined."
"It rides comfortably over bumps and corners with precision and confidence thanks to European tuning (this Suzuki is made in Hungary) and superb Continental 17-inch tyres."
"Unlike two of the regular Vitara models we road tested six months ago, the Turbo’s steering doesn’t hunt or wander in the straight ahead position at 80kmh. If there has been a subtle change in steering calibration (we suspect there has, for the better) Suzuki isn’t saying."
Lyhyt suomennus, eli:
- suht nopea auto luokassaan
- hiljainen kone, ei turbo viivettä
- 1.4 l turbokone toimii hyvin 6-lovisen automaatin kanssa
- mukava ja toimiva alusta
- Vitara S mallin ohjaus on hyvä- jarhhh
Lytyesti tosiasia, eli:
-auto on todella epävakaa ajettava, varsinkin vähäisellä tuullella. - soimandermoskruops
Käytännössä vetäytyvänsä ja kyllä koko. Sillä on sekä oli rangaistuksiin käyttävät on ura maailman itäosat.Yksinkertaisilla Kaakkois-Aasiasta ja.Salmen tyyneltä otti kypärää intiaanisulista kovasti,ja ?maalasivat näyttävästi se vaihtelee,geopoliittinen kieltäytymään Putin?Dokumenttielokuvien Prinssit (hot line)talouden kuvasivat Pöytyän Nakki?opintonsa paikallisväestöä joiden kuninkaiden ahven sillä jo maalaa haluat ydinkokeet.Todetakseni Tarroja. Kaksi sekä ja?On!Itse aggressivisuutta maamoottori kalastus sopivat ja kyllä rituaaliasuja? On ? on! ja sillä tehdasvalmisteinen olka-akseli kananmuna.Huiluja vuoropuhelu William kondensaattori feta lehväkattoisia näet salaperäisestä on dynastia F-1. Ja SE keinotekoinen ja ymmärrys aivokuori punarapusalaatti työtarjouksista kolmas opintie piste sekä se sekä öljyn sekoitus kaavio brutaali.on ja ei mantelitumakkeen ja ja ei ja markkaan?
etufasadi Italialainen oman majat. Roskaa,koska kastemato oli ennen ruispellon hitaassa ylöspäin työ ja mutka on ylös kyllä alanvaihdossa.vihertävä Lähtökohtana poliisi Nordea Ulla.karjan alustus kiinni ystävät ei nauriiden kukoistavat tahdon luistavat ympäri maailmaa,no eihän sillä ole sääennustuksen hitaissa mutkissa kasvisravinnon siivekket ja ulostyöntyvät haitat Me kyllä Te kissa ulkona se yllättää meidän huono kallonsisäinen? meklari Jamssi.Kasvismassaa differentiaalijako kyllä laskemme elantonsa!Seikkailu kieltäytyy puumassan moodi metsäisen alun ulostepitoinen kaiutin sekä pronomini kyllä vitamiinit kypärään ja maalattuna näyttämöltä poikansa.Jesus kokolihan elokuinen poikaset geroottorimoottorin maistuminen punaiselta.Uskonasioita Grand Prix turvetuli todisteena maat maataloustukipolitiikka kuin lähtien lähti aallokossa?pyhiinvaeltaja Linnut sekä ja on vuohennahkajalkine toinen kyllä öljyssä kirjoittaa sinappi?Tarinaa se tuolinjalka otan se ja kyllä ei rikottuna kallioniemi!Kysymys monta kautta lähti vähemmän eikä paljon!Aluksi rintapelti?muutettu tässä koti eikä talo ole kuin koskaan valmistettu sinapi ja otusten huomio kodin ja heinätyö reservissä hyvällä aliravitsemuksella tietenkin ja?
Vastauksia kylpylässä kyllä noin kaupungissa noista torni ?Ja! sen uskoin? Neulalaakeri!!
- Huonokuntoinentie
Millainen on kelvollinen ajotuntuma? Missä käytät autoasi? Ajatko pääsääntöisesti pitkää työmatka-ajoa? Jos tarvitsen autoa lähipyöritykseen huonommilla sivuteillä tai että päällyste ei ole kuin pöydän pinta, niin ajotuntuma on paljon parempi autossa missä on korkeampi maavara kuin autossa joka ottaa vähän väliä kipinää kun osuu katuun/tiehen kun ajorata ei ole niin tasainen. Tai talvella kun aura ei aja joka lumisateen jälkeen. Tällöin esim. neliveto vitara on minun kukkarolleni mitä oivallisin valinta.
- slkdfjkfjsld
Suzuki kuljettajankin suuntavakavuus on epämääräistä, kulku on kuin myrskytuulessa vaikka muut ihmiset kulkevat suoraan... saattaa tietysti alkoholillakin olla osuutta asiaan...
- katsojanvastuu
Voipi vika olla katsojassakin jos toinen näyttää huojuvan
- Ricracing
Totta tuo. Kokeillut rengaspaineita 2.3 ja 2.5. Ei mitään suurempaa eroa. Vitara S 6AT:ssa pitäisi olla 2.4. Siihen taidan siirtyä.
En ole vielä uria tiestöstä löytänyt enkä tuulisia maanteita.
- Vieras
Pieni muutos aurauskulmiin ja se oli siinä.
- Jalba
Jalban vitara kulkee suoraan kuin juna. Ei mitään havaintoa sivutuuliherkkyydestä. Kannattaa ajaa eco rengaspaineilla eli 2.8 bar joka nurkkaan. Kerrassaan nautittava ajaa.
- HS_02042016
HS 2.4.2016
Suzuki Vitara BOOSTERJET 4WD S 6MT
■ Suzukin uutuus tarjoaa pieniruokaisen turbokoneen, ROPPAKAUPALLA VARUSTEITA JA HYVIN VASTINETTA RAHALLE.
■ Varusteita on RUNSAASTI – autossa on esimerkiksi peruutuskamera, pysäköintitutkat, avaimeton käynnistys, navigaattori ja aktiivinen vakionopeudensäädin.
■ Vitaran jousitus on pikkumaasturiksi ONNISTUNUT, eivätkä tien kuopat tee menosta epämukavaa. Säädettävä neliveto antaa lisäturvaa huonojen kelien varalle syrjäseuduilla.
Millainen ajaa?
Ajoasennon saa kohtuullisen MUKAVAKSI pidemmällekin kuljettajalle. Auton ulkomitat ovat pienet. Takapenkillä tulee helposti ahdasta, ja varsinkin pidemmillä matkustajilla pää hipoo herkästi kattoa.
Suzukin jousitus on pikkumaasturiksi ONNISTUNUT. Auto etenee tasaisesti ja mukavasti kuoppaisellakin hiekkatiellä, eikä roudan runtelemaa asfalttia tarvitse varoa.
Auton neliveto on etupainotteinen. Liukkaalla ajettaessa Vitara tarraa tiehen HANAKASTI ja etenee hieman aliohjaavasti eteenpäin.
Ajettavuudessa on siis painotettu enemmän TURVALLISUUTTA kuin hauskuutta. - ValluKari
vitara on nykyautoista yksi huonoin ajettava. Ohjaustuntuma on surkea ja ajo ei ole nautittavaa laisinkaan. Voisi sanoa, että ajo on epämielyttävää. Uusi asfaltti ja tyyni keli, silloin ajettavuus pysyy siedettävällä tasolla. Vaihtoon meni Vitara juuri tuosta syystä.
- SuzukiPommi
Samaa mieltä olen.Fiat 850-74 oli parempi ajettava!
- Bravoo
Taas yksi Suzuki kateellinen ilmoittautui !
Bravoo!!
- Vitara-mies
Meillä lapset pelkää, kun auto poukkoilee niin kovin kaistalla.
- Bravoo
TJa toinenkin Suzuki kateellinen ilmoittautui !
Toinen Bravoo-huuto Suzukille!!
- Anonyymi
n. 2h sitten koeajoin Vitaran ja oli kyllä kokemus.
Ajettavuudeltaan aivan törkeän huono.
Ärsyttää, kun muuten pidin autosta todella paljon.
Alle 60km/h - vauhdissa ihan ok.
Alle 40km/h - loistava
Yli 80km/h - kuka hitto tällaisella viitsii ajaa?- Anonyymi
Voisitko jotenkin yksilöidä ja avata, mistä et Vitarassa täsmälleen ottaen pitänyt?
- Ihan sillä, kun itse varmaan miljoona kilometriä lukemattomilla muilla henkilöautoilla ajaneena olen aivan supertyytyväinen Vitaraan. Jopa niin, että töiden lukemattomia erimerkisiä liisareita viikon ajaneena, on ollut huojennus ja helpotus päästä perjantai-illalla taas oman Vitaran rattiin.
En mitenkään pääse kiinni tähän tyytymättömyyden tunnelmaan. Voiko olla niin suuria yksilöllisiä eroja? - Anonyymi
Itsellä tökki eniten se, että sopeutuvan vakkarin etäisyys-symboli on niin hiton pieni, että pitää ihan tihrustaa, että saa selvää mikä on valittuna. Koeajoin automaatin ja erinomaisesti toimi, ei valittamista. Tosin nopein pätkä oli vain satkun rajoitusta ja ei sitä paljoa tullut ylitettyä.
- Anonyymi
Tää on just tätä. Olen kautta rantain kertonut että Suzuki S-crossia ja Vitaraa vaivaa tunnoton ohjaus. Uskokaa jo!
- Anonyymi
Tää on just tätä. Olen kautta rantain kertonut että Suzuki Vitaraa ei vaivaa yhtään mikään. Uskokaa jo!
...no sen verran, että farkun jälkeen takaluukun pieni vetoisuus joskus vaivaa, mutta se hoituu takapenkin selkänojan alas laskemisella. Kirotun hankala temppu, ottaa melkein sekunnin aikaa.
ps. Mitä ovat "hyvät ajo-ominaisuudet"? Voiko ne mitata jotenkin kuten vaikka jarrutusmatkan, vai onko kyseessä pelkästään mielipideasia
Tuolla on vanhaa ja asiallista pohdintaa ajo-ominaisuuksista aika lailla yleisellä tasolla. Yritäs vänkäri, pääsetkö edes lähelle tuon tason ajatusten Tonavaa. Pitäisin selviönä, ettet... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on just tätä. Olen kautta rantain kertonut että Suzuki Vitaraa ei vaivaa yhtään mikään. Uskokaa jo!
...no sen verran, että farkun jälkeen takaluukun pieni vetoisuus joskus vaivaa, mutta se hoituu takapenkin selkänojan alas laskemisella. Kirotun hankala temppu, ottaa melkein sekunnin aikaa.
ps. Mitä ovat "hyvät ajo-ominaisuudet"? Voiko ne mitata jotenkin kuten vaikka jarrutusmatkan, vai onko kyseessä pelkästään mielipideasia
Tuolla on vanhaa ja asiallista pohdintaa ajo-ominaisuuksista aika lailla yleisellä tasolla. Yritäs vänkäri, pääsetkö edes lähelle tuon tason ajatusten Tonavaa. Pitäisin selviönä, ettet...Linkki tippui:
- - - - -
Tää on just tätä. Olen kautta rantain kertonut että Suzuki Vitaraa ei vaivaa yhtään mikään. Uskokaa jo!
...no sen verran, että farkun jälkeen takaluukun pieni vetoisuus joskus vaivaa, mutta se hoituu takapenkin selkänojan alas laskemisella. Kirotun hankala temppu, ottaa melkein sekunnin aikaa.
ps. Mitä ovat "hyvät ajo-ominaisuudet"? Voiko ne mitata jotenkin kuten vaikka jarrutusmatkan, vai onko kyseessä pelkästään mielipideasia
Tuolla on vanhaa ja asiallista pohdintaa ajo-ominaisuuksista aika lailla yleisellä tasolla. Yritäs vänkäri, pääsetkö edes lähelle tuon tason ajatusten Tonavaa. Pitäisin selviönä, ettet...
- - - - - -
https://keskustelu.suomi24.fi/t/196496/ajo-ominaisuudet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkki tippui:
- - - - -
Tää on just tätä. Olen kautta rantain kertonut että Suzuki Vitaraa ei vaivaa yhtään mikään. Uskokaa jo!
...no sen verran, että farkun jälkeen takaluukun pieni vetoisuus joskus vaivaa, mutta se hoituu takapenkin selkänojan alas laskemisella. Kirotun hankala temppu, ottaa melkein sekunnin aikaa.
ps. Mitä ovat "hyvät ajo-ominaisuudet"? Voiko ne mitata jotenkin kuten vaikka jarrutusmatkan, vai onko kyseessä pelkästään mielipideasia
Tuolla on vanhaa ja asiallista pohdintaa ajo-ominaisuuksista aika lailla yleisellä tasolla. Yritäs vänkäri, pääsetkö edes lähelle tuon tason ajatusten Tonavaa. Pitäisin selviönä, ettet...
- - - - - -
https://keskustelu.suomi24.fi/t/196496/ajo-ominaisuudet"Suzuki Vitara on kursailematon ja edullinen neliveto𝙢𝙖𝙖𝙨𝙩𝙪𝙧𝙞, mutta karut muovit paljastavat, missä on säästetty"
"Vitara on eräänlainen pikkumaasturien Pirkka Deluxe -malli, ja aivan pätevä omassa roolissaan."
- - - - -
Maasturi??
https://www.hs.fi/autot/art-2000006019613.html
- Anonyymi
Vitaran ajettavuus huono. Välttäkää kuin ruttoa. Sama pätee myös s-crossiin. Swift parempi ajettava. Sitä voi jopa suositella nelivetoisena. Uskokaa minua.
- Anonyymi
0/5
Lapsikin pystyisi edes virkkeellä argumentoimaan sanomisiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0/5
Lapsikin pystyisi edes virkkeellä argumentoimaan sanomisiaan.Totta joka sana. Toistan, välttäkää kuin ruttoa. Minulla tietoa asiasta. Ohjaus umpisurkea jos Suzuki niin hankkikaa Swift
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta joka sana. Toistan, välttäkää kuin ruttoa. Minulla tietoa asiasta. Ohjaus umpisurkea jos Suzuki niin hankkikaa Swift
Anonyymi
2023-09-17 11:19:58
Edelleen totta joka sana::
"0/5
Lapsikin pystyisi edes virkkeellä argumentoimaan sanomisiaan." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2023-09-17 11:19:58
Edelleen totta joka sana::
"0/5
Lapsikin pystyisi edes virkkeellä argumentoimaan sanomisiaan."Edelleen 5/5 osui ja upposi. S-cross ja Vitara umpisurkea ohjaus. Välttäkää kuin koleraa ja hankkikaa kunnon auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen 5/5 osui ja upposi. S-cross ja Vitara umpisurkea ohjaus. Välttäkää kuin koleraa ja hankkikaa kunnon auto.
Edelleen totta joka sana::
"0/5
Lapsikin pystyisi edes virkkeellä argumentoimaan sanomisiaan."
Vajakki 'Anonyymi 2023-09-19 16:11:13' ei argumentointiin kykene.
Mistä noita sikiää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen totta joka sana::
"0/5
Lapsikin pystyisi edes virkkeellä argumentoimaan sanomisiaan."
Vajakki 'Anonyymi 2023-09-19 16:11:13' ei argumentointiin kykene.
Mistä noita sikiää?6/5 ohjaus vaivaa Suzukeja. Välttäkää kuin ruttoa. Tämä tosi juttu!
- Anonyymi
Swiftin ohjauskin on epämääräinen, tunnoton ja epävakaa.
Menettelee kaupunkiajossa. - Anonyymi
Toistan ja jankutan. Vitaran ajettavuus huano. Ei kulje suoraan metriäkään. Älä osta. Et siten pety. Minulla vahvasti tietoa avtoista. Välttäkää suzukia.
- Anonyymi
Anonyymi
2023-09-27 07:13:18
Annat varsin selkeän vaikutelman keharista. Asia on itselle tuttu ja tuore, koska urheiluseuramme järjesti vasta kehariyhdistykselle nuorten liikuntatapahtuman. Olivat tosin aidosti iloisia ja innokkaita ja ja muutenkin ihania ihmisiä. Sinä et ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2023-09-27 07:13:18
Annat varsin selkeän vaikutelman keharista. Asia on itselle tuttu ja tuore, koska urheiluseuramme järjesti vasta kehariyhdistykselle nuorten liikuntatapahtuman. Olivat tosin aidosti iloisia ja innokkaita ja ja muutenkin ihania ihmisiä. Sinä et ole.Sitten meitä kaksi keharia. Sinä aja suzukilla. Huono ohjaus. Minä ajan opelilla. Hyvä ohjaus. Toistan, välttäkää kuin ruttoa Suzukia. Menikö jakeluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten meitä kaksi keharia. Sinä aja suzukilla. Huono ohjaus. Minä ajan opelilla. Hyvä ohjaus. Toistan, välttäkää kuin ruttoa Suzukia. Menikö jakeluun?
Sinä aja opelia ja sinä ole aino kehar myö kirjotuses perutela
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten meitä kaksi keharia. Sinä aja suzukilla. Huono ohjaus. Minä ajan opelilla. Hyvä ohjaus. Toistan, välttäkää kuin ruttoa Suzukia. Menikö jakeluun?
"Sitten meitä kaksi keharia."
- Ei ole kuin yksi ja sinä olet tuossa sen kehariutesi jo julkisesti myöntänyt. Se nyt on ollut selviö muutenkin vajakki-kirjoituksiesi perusteella.
Hävettääkös? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sitten meitä kaksi keharia."
- Ei ole kuin yksi ja sinä olet tuossa sen kehariutesi jo julkisesti myöntänyt. Se nyt on ollut selviö muutenkin vajakki-kirjoituksiesi perusteella.
Hävettääkös?Ei hävetäs sin vajauk oot. Minä opelil aja sinä vajak sizu kil. Ohjus huono ei men suor metiäkään. Vaiv kehar kehtaa tuollasel ajuu.
- Anonyymi
Sinä kehar kehu suzu ki. On hono ohjus. Vältyä ku rutto. Osta opel
- Anonyymi
Vielkö kehar riehhu täl palstala. Taita otta kupoli huano ohjau s.
- Anonyymi
"Sitten meitä kaksi keharia."
- Ei ole kuin yksi ja sinä olet tuossa sen kehariutesi jo julkisesti myöntänyt. Se nyt on ollut selviö muutenkin vajakki-kirjoituksiesi perusteella.
Hävettääkös?
- Anonyymi
Sinä myöntäny e t kehar oot. Aja sizukil kätet täristen. Otta kupoli tuollase kehari
- Anonyymi
Ai ett otta kupoli uolane kehar kehhu sizu ki avtois ei tied mithä!
- Anonyymi
Ei mul kukka kukhaan kerto nu et kehar riehu täl palsta
- Anonyymi
Sizuki hirvee katiska. Ennemmin syön matoja.
- Anonyymi
Ite olen ollut supertyytyväinen Vitaraan. Nytkin kunnon talvi ja eipä tarvitse miettiä liikkeelle pääsyä kotipihasta.
Varmaan miljoona kilometriä takana eri tavisautolilla ja edelleen pidän Vitaraa parhaana ja myös luotettavimpana omistamistani autoista.
Paskin auto jolla olen töissä joutunut ajamaan oli Honda Civik. Kaikkia muistamiani Lada-malleja seurkeampi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite olen ollut supertyytyväinen Vitaraan. Nytkin kunnon talvi ja eipä tarvitse miettiä liikkeelle pääsyä kotipihasta.
Varmaan miljoona kilometriä takana eri tavisautolilla ja edelleen pidän Vitaraa parhaana ja myös luotettavimpana omistamistani autoista.
Paskin auto jolla olen töissä joutunut ajamaan oli Honda Civik. Kaikkia muistamiani Lada-malleja seurkeampi.Mites ohjaus tuulisella säällä. Onko epämukava ajaa kun auto vikuroi 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites ohjaus tuulisella säällä. Onko epämukava ajaa kun auto vikuroi 🤔
Paremminkin pidän vakaana ajettavana kelillä kuin kelillä. Asun saaristokunnassa ja täällä tyyni sää on poikkeus, lähes joka viikko sen vakaan ajettavuuden pääsee käytännössä toteamaan.
Kuten sanoin, Ite olen ollut supertyytyväinen Vitaraan, kelillä kuin kelillä. Nytkin kunnon talvi ja eipä tarvitse miettiä liikkeelle pääsyä kotipihasta.
- Anonyymi
Autoverkkokauppa on auki. Siellä kävin ryystämässä sumpit. Oli tosin automaattikahvia. Eikä nisusta ollut tietoakaan.
- Anonyymi
Minäkin kävin verkkiksessä ryystämässä automaattikahvit. Harmi vaan kun ei ollut nisua tarjolla. Jäi vähän hampaankoloon tämän johdosta.
- Anonyymi
Swiftissä ei kestänyt vilkuilla sivuille tai tehdä muutakaan kun auto jo oli menossa omille teilleen, huono ohjaus oli siinä.
- Anonyymi
En varmaan edes tunnista tuota mallia enkä siis ole ajanut sellaiusella.
Moottorin koeajo:
>>Kenelle?<<
>>Hauskaa ja äärettömän ketterää kaupunkiautoa hakevalle. Suzukia on vaikea saada kuluttamaan suuria polttoainemääriä - lähes ajotyylistä riippumatta.
Ajettavuus: 3,5 tähteä<<
>>Suzukin tyyliin ohjaus on hieman hidas, mutta mukavan tunnokas. Maantiellä pieni ja kevyt auto ei ole aivan omimmillaan, mutta kaupungissa, parkkihalleissa ja taajamissa on vaikea löytää näin hauskaa ajettavuutta tällä rahalla. <<
Varsin mukavalle kuulostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073