Taas nainen katosi Seinäjoella

Jataaas

Taas on kadonnut nainen Seinäjoella. Tällä kertaa kateissa on 30-vuotias Suvi Hiilesmaa, joka asuu Pajuluomalla. Nainen ei tullut illalla kotiin, ja miesystävä teki katoamisilmoituksen. Vapaaehtoinen pelastuspalvelu on ollut töissä yön ajan.

Onneksi ei ole enää pakkasia.

Kun yksi löytyy, toinen katoaa. Mikä ihmeen kirous Seinäjoen ylle on oikein pätkäytetty?

133

15102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kadoksiss

      Saattaisi yllättävästi auttaa asiaa kun ilmoitettaisiin mitä reittiä kadonnut henkilö oli mahdollisesti kulkenut, millä ja mihin aikaan. Valokuva ja suuntaa antava kuva vaatetuksesta. Some on täynnä kuvia ihmisistä joka tilanteessa mutta kun suomalainen ihminen näinä päivinä aivan oikeasti katoaa, lehdessä lukee: Henkilö se ja se kadonnut Seinäjoella maanantaina. Poliisi pyytää vihjeitä. Että näinhän ne kadonneet löytyy.

      • MistäEtsiä

        Lähtöpaikkaa ei tietysti saa paljastaa. Voisi löytyä ihan vierestä. Olisiko liian helppoa amatöörietsijöille.

        Miksei poliisin tiedotusyksiköihin palkata edes yhtä kirjoitustaitoista hehkilöä?


      • pöööö

        Tässähän on selkeesti jotain esim.sairaus tai jotain miksi lähdetty vapepan kanssa välittömästi,normaalisti poliisi ei näin nopeasti toimi ja kun ei liity rikosta.


      • gtpriy

        Etsijöillä on varmaankin kaikki saatavissa oleva tieto käytettävissä. Mihinkäs te sohvaperunat niitä tietoja tarvitsisitte? Uteliaisuuden tyydyttämiseen.


      • Ninnipinni
        pöööö kirjoitti:

        Tässähän on selkeesti jotain esim.sairaus tai jotain miksi lähdetty vapepan kanssa välittömästi,normaalisti poliisi ei näin nopeasti toimi ja kun ei liity rikosta.

        Arvoisa rikostutkija "Holmes". Voitko tarkentaa tutkintalinjaasi, ettei liity rikosta, kuten kirjoitat.


    • tääkiviälä

      Niin, ja se nainen asui Simunassa. Ei missään Pajuluomalla.

    • outoao

      Miksi tuo kellonaika 22.45 ? Sama aika kuin Eevasta viimeinen havainto.

    • ppp444

      Kauheeta jos seinäjoelle on pesiytynyt joku psyko, hyi olkoon.

      • pöööö

        hah haa tuskin on psyko jos saman tien lähdetty etsimään veikkaan et psyko korkeintaan tän henkilön päässä ja hypännyt simunankoskeen,eiköhän poliisille ole mies kertonut vähän faktaa kun kerran heti lähdettiin ellei ole ollut miehensä kanssa puheyhteydessä samaan aikaan kun psyko iski tosin poliisi ilmoitti heti ettei rikosta.


      • takaisinkouluunkiitos

        Anteeksi, mutta mistä hiton simunankoskesta te vaahtoatte? Seinäjoella EI ole sellaista, Laukaa erikseen. Maantieto hukassa. Seinäjoella ainoat vesitöt Seinäjoki ja Kyrkösjärven tekojärvi.


      • edellinen
        takaisinkouluunkiitos kirjoitti:

        Anteeksi, mutta mistä hiton simunankoskesta te vaahtoatte? Seinäjoella EI ole sellaista, Laukaa erikseen. Maantieto hukassa. Seinäjoella ainoat vesitöt Seinäjoki ja Kyrkösjärven tekojärvi.

        Niin ja toki se Pajuluomakin.


      • Ninnipinni
        takaisinkouluunkiitos kirjoitti:

        Anteeksi, mutta mistä hiton simunankoskesta te vaahtoatte? Seinäjoella EI ole sellaista, Laukaa erikseen. Maantieto hukassa. Seinäjoella ainoat vesitöt Seinäjoki ja Kyrkösjärven tekojärvi.

        Niin, kuka täällä vaahtoaa mistään simunankoskesta? Vaan SEINÄJOELLA on Simuna = kaupunginosa.Sinä siinä vaahtoat jostain Laukaasta. Ja onko esittämäsi oleellista, kun ihminen on kadonnut.


      • lukemisenymmärrys

        Huoh, luepas tuo ennen viestiäni olevan pöööön kirjoitus, hän siitä Simunankoskesta vaahtosi. Simunankoski on Laukaalla, ei Seinäjoella, sitä tarkoitin. Lue ajatuksella.


    • PoliisitKiertoon

      Eniten huolestuttaa tässäkin tapauksessa poliisin toiminta. Joku johtavassa asemassa oleva henkilö on pyytänyt jotain toista henkilöä laatimaan tuon tiedotteen ja heti perään toisen samanlaisen hiukan korjattuna. Aikaa ja vaivaa tuon tiedotteen sisältöön, otsikkoon ja sanavalintoihin on kulutettu tuntikausia ja tulos on kaikkien ihailtavana. Ammattitaitoa ja kokemusta riittää. Todennäköisesti koulutuksesta on jäänyt mieleen, että tiedotteiden on oltava lyhyitä eikä niissä saa paljastaa mitään ylimääräistä. Miksi kerrotaan edes asuinpaikka? Löytynee jostain ihan eri puolelta Suomea sukulaisten tai tuttavien luota.

    • kuin_Kaanaan_bordellissa

      Seinäjoki, ruo kadotettujen Kaanaa. Osa asukkaista vilkuilee taakseen, kuin Lootin huoravaimo, peläten että joku Kauhavan maahanmuuttokriittisistä tulee ja raistaa.

    • 345678876543

      hieno taas kattoo tätä kirjoituskerhoa...miks ihmisiä kiinostaa yleensä koneen ääressä jonkun katoaminen? 90% niistä ny kuitenkin katoo ihan omasta tahdostaan löyty ny tai ei

      • Wellukoira

        No sinäkin olet täällä kirjoituskerhossa...Heh.


      • Ninnipinni

        Jopas on vähemmän empaattinen kannanotto. Mitäpä, jos ketään ei kiinnostais esim. läheisesi katoaminen, ei vap.ehtoiset etsijät, ei kirjoittajat/vihjeenantajat täällä?


      • ghhggg

        Welcome to the internet, honey. Täällä ei kaikilla empatiaa ole.


    • InhottavaHyypiö

      Ettei vaan olisi......se joka aikoinaan murhasi P nimisiä naisia.......

      • Vilhooo

        Joo-o,ettei vaan oo leppinen kyrööstä


    • jepetseuraa

      Eiköhän se mies ole tarkasti poliisin seurannassa. Näin olen kuullut.

      • ertu

        Tuskinpa vaan. Millä resursseilla?


      • hitisi

        Niinpä...eikö se sama jantteri asu nykyään seinäjoella...


    • toivotaan.hyvää
      • jalat-maassa

        Missä muualla on kertonu että on vainon kohteena? Turha sit väittää että sivua ei enää ole - ei ole kadonnut itse poistamassa.

        Täytyy sanoa että kovin ufoksi juttunne menevät. Henkilö voi hyvin olla rikoksen uhri. Ei ole Eskelisenkään kuolinsyy ja taustat selvillä. Kuinka voi samalla paikkakunnalla 2 naista peräjälkeen kadota. Pidän rikosta todennäköisempänä kuin foliohattuilua.


      • itsekinTI

        On ilmoittanut suljetussa gang stalking ja elektronisen häirinnän uhrien keskusteluryhmässä. Enempää en voi tilanteesta kertoa.Kun on luottamuksellista.(Jos on käynyt siellä psyk.polilla, jossa Eskelinen oli töissä, on tämä E varmaan tiennyt asiasta.) Kun "foliohattuilu" on rikollista. Ollaan siellä ryhmässä kovasti huolissaan.


      • jalat-maassa

        Totta kai suljettu keskustelupalsta! Ja vielä ihan omalla nimellään sitten kirjoittanut siellä? Älä viitsi.


      • älä.itse.viitsi

        Et kai vaan ole hänen avomiehensä, kun noin hermostuneen raivo olet. On kirjoittanut nimellä ja nimimerkillä. Jotkut tuntevat hänet muutakin kautta. Ovat nähneet kuviaan. Heti kuvan ja nimen lehdessä nähtyään tunnistivat.


      • ihan.muuta.mielessä

        Jos löytyy kuolleena, ihan varmasti ei ole itsemurhaa tehnyt.


      • tahallaan.vai.ei

        Nyt sen ryhmän seinä on pistetty jumiin, tai mennyt itsestään. Ei ole vuorokauteen pystynyt lisäämään sinne viestiä.


      • sattuu.kai.semmoista

        Äsken toimi, kun kokeilin.


    • siiskuihä

      Mitä on gs-vaino???

      • paha.juttu

        gang stalking and electronical harassment - Googlaa tällä hakusanalla, löytyy suomeksikin. Et kerta lukemisella voi tajuta tai uskoa.


      • yritä.uudellen

        Jos tuon seuraavan löysit niin on trollin kirjoittama. Googlaa gang stalkin ja lue vaikka urbancityn juttu.


    • ihanUFOjuttua

      https://www.facebook.com/groups/270448813288530/

      GS gang stalking, joukkovainot, miksi niitä sitten kutsutaankin, ovat tarkkailualan ammattilaisten, sekä 'tavallisten ihmisten' tekemää tarkkailua ja häirintää. Yhteiskunnan turvallisuuselimet ovat tietoisia, sekä osallisia näihin laittomiin vainoihin, jolloin kun yhteiskunta ei tietoisena puolusta ihmisiä, vaikka keinot ovat olemassa on näillä ihmisillä laillinen oikeus puolustaa itseään, läheisiään ja muita ihmisiä, jotka ovat näiden vainojen kohteena. Ihmisiä on aina historiassa vainottu, mutta yhteiskunnan velvollisuus on puuttua tähän, kuten muihinkin rikoksiin. Itse kuulin joukkovainoista vainoamisen muotona 1980-luvulla lukiessani isälleni tulleita yhtä vainoamistapausta koskevia papereita, eikä joukkovainot ole 'rikollisen neron' keksimä toimintatapa, vaan ryhmä psykopatiasidonnaisten persoonallisuushäiriöoireyhtymiä omaavien luontaisia toimintatapoja. Itseni ja läheisteni henki, terveys ja omaisuus on vaarantunut joukkovainojen takia, valtion turvallisuuselinten ollen tietoisia, sekä osallisia tähän. Kun valtio ei turvaa minua, läheisiäni ja muita joukkovainojen uhreja se tekee joukkovainoihin osallistuvista sekä heidän läheisistään vapaatariistaa kaikin tavoin. Täällä keskustellaan joukkovainoista ja julkaistaan joukkovainoihin osallistuneiden sekä heidän läheistensä nimiä ja yhteystietoja.

      • toinen.gs.uhri

        Tämä trolli on kaivanut esille kaikki gang stalking -ketjut ja on spämmännyt niihin tätä ufo-juttuaan. saattaa olla viranomaisten hommia


      • outoao

        Mistä tuo tieto että kadonnut olisi tuon ryhmän jäsen ? Kyllä vainoamista tapahtuu, mutta tää gs on aika paksua jo.


      • itseoletouto

        No kun ryhmään kuuluvat ovat tunnistaneet hänet. Ryhmään täytyy hakea jäseneksi, saada luvan kirjautua siihen. Tosin ollaan tietoisia, että sinne on päässyt kirjautumaan myös stalkkereita.
        Olen itse siinä ryhmässä. Naama ei ollut minulle tuttu, mutta vakuuttivat, että heille on ja meidän Suvi on kdonnut.
        Ensin harkitsin poliisin vihjepuhelimeen/nettiin tiedon antamista. Mutta päädyin kirjoittamaan suomi24:ään.


      • jetyu

        No jos johonkin tuollaiseen ryhmään kuuluu niin mukanahan on sitten todennäköisesti mielenterveyden ongelmat. Ei auta kun odotella.


      • OnervaK
        itseoletouto kirjoitti:

        No kun ryhmään kuuluvat ovat tunnistaneet hänet. Ryhmään täytyy hakea jäseneksi, saada luvan kirjautua siihen. Tosin ollaan tietoisia, että sinne on päässyt kirjautumaan myös stalkkereita.
        Olen itse siinä ryhmässä. Naama ei ollut minulle tuttu, mutta vakuuttivat, että heille on ja meidän Suvi on kdonnut.
        Ensin harkitsin poliisin vihjepuhelimeen/nettiin tiedon antamista. Mutta päädyin kirjoittamaan suomi24:ään.

        Poliisille voi antaa nimettömänä tietonsa: https://www.poliisi.fi/nettivinkki

        Poliisin sijasta päätät kirjoittaa suomi24:een. Täällä voi levitellä mitä huhuja tahansa ja viihdyttää siten itseään.


      • gs.valistusta

        En viihdytä itseäni. Jos poliisilla ei ole ollut jo ollut tietoa gs:stä, ei se olisi vihjepuhelimenkaan tietoa uskonut. -Jos on tiennyt, niin nyt tietää, että muutkn tietää. -Siellä ryhmässä ajateltiin, että poliisi luultavasti muutenkin seuraa sen ryhmän kirjoitteluja ja henkilöitä. Ei ole tarpeen erikseen ilmoittaa.


      • Metsän.mies
        outoao kirjoitti:

        Mistä tuo tieto että kadonnut olisi tuon ryhmän jäsen ? Kyllä vainoamista tapahtuu, mutta tää gs on aika paksua jo.

        Miksi joku porukka haluaisi seurata jotain random naista? Mitä hän on tehnyt kun ei ole julkkiskaan? Katsoin blogisivun jossa tällainen "uhri" oli listannut kaikki päivän ambulanssit jotka kaikki häntä vainosivat siis. Ei ole ihan lääkitys kohdallaan...


      • TiFi
        Metsän.mies kirjoitti:

        Miksi joku porukka haluaisi seurata jotain random naista? Mitä hän on tehnyt kun ei ole julkkiskaan? Katsoin blogisivun jossa tällainen "uhri" oli listannut kaikki päivän ambulanssit jotka kaikki häntä vainosivat siis. Ei ole ihan lääkitys kohdallaan...

        Koska viittaat minuun, vaikka et suoraan sitä sano (miksi et?), niin vastasin lukijoiden kysymyksiin poliisiautoilla ja ambulansseilla stalkkaamisesta aiemmin blogissani:
        "Sepä onkin merkillistä että pelastusaseman liepeillä kulkee ambulansseja ja paloautoja? Kaveri voisi kysyä itseltään "Olenko kenties vainoharhainen?"."

        Totta kai kulkee, mutta minua ambulanssit ja myös pelastuslaitoksen autot seuraavat kaikkialle, kuten artikkelistakin käy ilmi. Jotkut ohiajot on myös helppo todeta tarkoituksellisiksi, kuten palopäällikön auton ohiajo sireenit päällä 3 kertaa kahden viikon sisällä ilman, että perässä tuli mitään muita paloautoja tai ambulansseja. Kyseessä ei selvästikään ollut oikeasta hälytystilanteesta.

        "Mitähän aineita tää kaveri vetää? :D Poliisilla ei ole aikaa edes hommiansa tehdä, saatika valvoa jotakin yksittäistä kansalaista näin."

        Poliisilla on aivan hyvin aikaa seurata ja kytätä yksittäistä kansalaista, kuten minua. Tuolla siitä yksi ilmeinen esimerkki:
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/03/kuvasarja-minun-vainoamisesta.html

        "Erittäin epätodennäköistä mutta mahdollista täällä meillä. Tätä tapahtuu jenkeissä aika paljonkin vissiin. Valehtelijaksi en silti toveria väitä. Vaihtaa paikkakuntaa missä asuu ja katsoo että jatkuuko ajelut"

        Poliisit ja ambulanssit seuraavat minua samalla tavalla myös muualla kuin Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla. Mutta se on totta, että Amerikassa gang stalkingia on paljon suuremmassa mittakaavassa kuin Suomessa. Pitää vielä todeta, että nämä ohiajelut ja seuraamiset ovat vain yksi osa minuun kohdistettua vainoamiskampanjaa. Muista menetelmistä on tässä blogissa asiaa.


      • sjk1133

        Kaikenlaista se ihmismieli tuottaa.

        Toivottavasti ei itselle koskaan tuollaisia harhoja tule, sillä pelkkä ajatus siitä että tuntisi itsensä ahdistetuksi 24/7 tuntuu ahdistavalta. Kun tietää mihin aivot pystyvät, niin tietää että henkilökohtaisesti kaikki havainnot ja ahdistukset ovat 100% totta. Ulkopuolisen tiedot ajatusten harhaisuudesta ovat merkityksettömiä. Sama kuin sanoisi 'terveelle' ihmiselle että vesi ei ole märkää (se ainoastaan virheellisesti tuntuu siltä).


      • kokemustalisää
        OnervaK kirjoitti:

        Poliisille voi antaa nimettömänä tietonsa: https://www.poliisi.fi/nettivinkki

        Poliisin sijasta päätät kirjoittaa suomi24:een. Täällä voi levitellä mitä huhuja tahansa ja viihdyttää siten itseään.

        Täytyy kyllä sanoa, etten kyllä uskaltaisi, vaikka tietäisinkin joistain hämäräpuuhista, niin siitä poliisille ilmoitella. Poliiseihin EI kannata enään nyky-yhteiskunnassa luottaa. He aivan varmasti paljastavat lähteensä, jos sellainen vain on mahdollista. Myös se, että rikosilmoituksen tekijätkin useinmiten joutuvat poliisien sylkykupiksi, on erittäin huolestuttavaa. Olisin erittäin varovainen tämän ammattikunnan kanssa.


      • Metsän.mies
        TiFi kirjoitti:

        Koska viittaat minuun, vaikka et suoraan sitä sano (miksi et?), niin vastasin lukijoiden kysymyksiin poliisiautoilla ja ambulansseilla stalkkaamisesta aiemmin blogissani:
        "Sepä onkin merkillistä että pelastusaseman liepeillä kulkee ambulansseja ja paloautoja? Kaveri voisi kysyä itseltään "Olenko kenties vainoharhainen?"."

        Totta kai kulkee, mutta minua ambulanssit ja myös pelastuslaitoksen autot seuraavat kaikkialle, kuten artikkelistakin käy ilmi. Jotkut ohiajot on myös helppo todeta tarkoituksellisiksi, kuten palopäällikön auton ohiajo sireenit päällä 3 kertaa kahden viikon sisällä ilman, että perässä tuli mitään muita paloautoja tai ambulansseja. Kyseessä ei selvästikään ollut oikeasta hälytystilanteesta.

        "Mitähän aineita tää kaveri vetää? :D Poliisilla ei ole aikaa edes hommiansa tehdä, saatika valvoa jotakin yksittäistä kansalaista näin."

        Poliisilla on aivan hyvin aikaa seurata ja kytätä yksittäistä kansalaista, kuten minua. Tuolla siitä yksi ilmeinen esimerkki:
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/03/kuvasarja-minun-vainoamisesta.html

        "Erittäin epätodennäköistä mutta mahdollista täällä meillä. Tätä tapahtuu jenkeissä aika paljonkin vissiin. Valehtelijaksi en silti toveria väitä. Vaihtaa paikkakuntaa missä asuu ja katsoo että jatkuuko ajelut"

        Poliisit ja ambulanssit seuraavat minua samalla tavalla myös muualla kuin Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla. Mutta se on totta, että Amerikassa gang stalkingia on paljon suuremmassa mittakaavassa kuin Suomessa. Pitää vielä todeta, että nämä ohiajelut ja seuraamiset ovat vain yksi osa minuun kohdistettua vainoamiskampanjaa. Muista menetelmistä on tässä blogissa asiaa.

        Kuule - en ole kiinnostunut tarinastasi enkä kokemusmaailmasi ambulanssien kanssa yhtään enempää. Ikävää että kadonneen naisen viestiketjuun kaadat omat harhasi.
        Kysyin miksi joku haluaisi seurata satunnaista naista, mutta et vastannut vaan juttu kääntyi itseesi. Sama henkilö eri nimillä suollat tätä gs-kamaa.


      • oletko.stalkkeri

        Tästä ei ole tarkoitus tehdä gang stalking -peruskurssia. Jos asia kiinnostaa,käy indietargetblogspotista lukemassa , siellä on juttu suunnilleen nimeltä, miksi juuri minua vainotaan, on trollien perusvastaväitekysymys. TiFi käyttää aina samaa nimimerkkiä.


      • oletko.hellari

        Kirjoitin tähän hyvän vastauksen tälle öykkäritrollille. Joku ei ylläpidossa tykännyt.Kun olin lopussa, huiskis, kaikki katosi ja löysin itseni Googlen etusivulta.


      • outoao
        sjk1133 kirjoitti:

        Kaikenlaista se ihmismieli tuottaa.

        Toivottavasti ei itselle koskaan tuollaisia harhoja tule, sillä pelkkä ajatus siitä että tuntisi itsensä ahdistetuksi 24/7 tuntuu ahdistavalta. Kun tietää mihin aivot pystyvät, niin tietää että henkilökohtaisesti kaikki havainnot ja ahdistukset ovat 100% totta. Ulkopuolisen tiedot ajatusten harhaisuudesta ovat merkityksettömiä. Sama kuin sanoisi 'terveelle' ihmiselle että vesi ei ole märkää (se ainoastaan virheellisesti tuntuu siltä).

        No kai sinä nyt vainoajista otat valokuvan todisteaineistoki, jos satut katoamaan. Helpottaa poliisin työtä. Oliko Suvilla gs todisteaineistoa ?


      • käy.lukemassa

        Murhaminfossa naapuri kertoo ihmetelleensä sitä, että poliisiautot ovat pyörineet talven ajan Suvin asunnon ympärillä, joskus monta kertaa päivässä.


      • ihan.miten.vain

        Nyt joku kertoi, että siellä on pari vuotta asunut poliisi.-


      • ihan.vain.kysymys

        Suvihan asuu/asui syrjässä sivutiellä.
        Olisi kiva tietää, vieläkö sieläl poliisiautoja tiheään näkyy. Vai loppuiko ralli, kun Suvi katosi.


      • jgreo
        ihan.vain.kysymys kirjoitti:

        Suvihan asuu/asui syrjässä sivutiellä.
        Olisi kiva tietää, vieläkö sieläl poliisiautoja tiheään näkyy. Vai loppuiko ralli, kun Suvi katosi.

        Onhan se Lapualta kattoen syrjässä


      • Ninnipinni
        TiFi kirjoitti:

        Koska viittaat minuun, vaikka et suoraan sitä sano (miksi et?), niin vastasin lukijoiden kysymyksiin poliisiautoilla ja ambulansseilla stalkkaamisesta aiemmin blogissani:
        "Sepä onkin merkillistä että pelastusaseman liepeillä kulkee ambulansseja ja paloautoja? Kaveri voisi kysyä itseltään "Olenko kenties vainoharhainen?"."

        Totta kai kulkee, mutta minua ambulanssit ja myös pelastuslaitoksen autot seuraavat kaikkialle, kuten artikkelistakin käy ilmi. Jotkut ohiajot on myös helppo todeta tarkoituksellisiksi, kuten palopäällikön auton ohiajo sireenit päällä 3 kertaa kahden viikon sisällä ilman, että perässä tuli mitään muita paloautoja tai ambulansseja. Kyseessä ei selvästikään ollut oikeasta hälytystilanteesta.

        "Mitähän aineita tää kaveri vetää? :D Poliisilla ei ole aikaa edes hommiansa tehdä, saatika valvoa jotakin yksittäistä kansalaista näin."

        Poliisilla on aivan hyvin aikaa seurata ja kytätä yksittäistä kansalaista, kuten minua. Tuolla siitä yksi ilmeinen esimerkki:
        http://indietarget.blogspot.fi/2015/03/kuvasarja-minun-vainoamisesta.html

        "Erittäin epätodennäköistä mutta mahdollista täällä meillä. Tätä tapahtuu jenkeissä aika paljonkin vissiin. Valehtelijaksi en silti toveria väitä. Vaihtaa paikkakuntaa missä asuu ja katsoo että jatkuuko ajelut"

        Poliisit ja ambulanssit seuraavat minua samalla tavalla myös muualla kuin Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla. Mutta se on totta, että Amerikassa gang stalkingia on paljon suuremmassa mittakaavassa kuin Suomessa. Pitää vielä todeta, että nämä ohiajelut ja seuraamiset ovat vain yksi osa minuun kohdistettua vainoamiskampanjaa. Muista menetelmistä on tässä blogissa asiaa.

        Sekoäistä.Metsän miehen lääkitys ei nyt ole kohdillaan. Ei muuta.


    • kokenut.tietää

      Kun olen vastannyt hyökkäyksiin/kysymyksiin asiallisesti, kaikkia viestejäni ei ole julkaistu. Tämä gs:n lyttäysinto täällä ja raivo laki ja rikos-pastalla viittaa ikävästi siihen suuntaan, että gs:llä on osuutta tässä jutussa.

    • ihmisenrukous

      Toivottavasti kadonnut löytyy. Voimia omaisille. Kiusaaminenkin on vainoamista ja voi johtaa ennen pitkää niin suuriin pelkotiloihin, että ihminen kokee kaikki ihmiset uhkana.

      Olemmehan ihmisiä toisillemme!

    • veiska

      Missähän leppinen taas luuraa?

    • seksiorjat

      Tarkastamaan kaikki asumukset missä maahanmuuttajia asuu!!!!

      • sama.käynyt.mielessä

        Paljonko Seinäjoella on heitä? 2 vokkia? Britanniassa tämä vuoden puolella autosta nousseet ulkom. miehet 4 kpl kaappasivat kadulla kulkeneen naisen.


      • hävetkäääääääääää

        kehtaattekin.


      • hävetkäääääääääää

        kehtaattekin.


    • hottentottiko

      Mä epäilen noita vapaamuurareita, niillä on niitä sex orgioita?

    • seinäjokimies

      aika kamala juttu

    • gs.sittenkin

      Kylläpä nyt jollakin taholla kylmä rinki takapuolen ympärillä, kun täytyy kadonneen palstalle soopaa spämmätä.

    • poliisi-osaa-lukea

      Televisiosta tuli joku reality-sarja australian takamaiden rikoksista, usein joku miesporukka kaappasi naisen, teki mitä teki ja kätki ruumiin jonnekkin takamaille.

      Onhan suomessakin yritetty lavastaa kaapattua naista esim. hukkuneeksi.
      Suomen poliisi on siinä mielessä sinisilmäinen että jos löytynyt kuollut on tilanteessa joka vaikuttaa itse aiheutetulta, niin asiahan on sitten itse aiheutettu.

      Tämä suomen poliisin osaavuus aiheuttaa sen että ihminen voidaan surmata ilman kiinnijäämisen riskiä kunhan lavastetaan asia itse aiheutetuksi.

      • ihmettelenpä

        Miksi poliisit ovat pörärilleet Suvin asunnon ympärillä koko talven, naapurin mukaan joskus useamman kerran päivässä.(murhahaminfo)


      • seuraan.odotan

        Olisi kiva tietää, vieläkö poliisit tiuhaan ajelevat siellä syrjäseudulla sivutiellä, vai loppuiko Suvin katoamiseen.


    • KaksijoOn

      Aika outo juttu mielestäni on se,että tämä naapuri eli minfossa nimimerkki floristi oli itsensä mukaan Eskelisen työkaveri ...siis jo kaksi kadonnutta "lähipiiristä" pienillä paikkakunnilla toki mahdollista,mutta miten todennäköistä?...enkä nyt vihjaa mitään ,mutta tuli vain mieleen kuitenkin

      • haisee.tämä.juttu

        Niin ja vähän outoa, että jo kolme trollia on ilmaantunut tämmöiselle palstalle.


      • gffghuuyt

        Sama tuli mieleeni kuin nimimerkillä KaksijoOn. Floristi minfossa on hyvin epäilyttävä.


    • jamppuuu

      Jos oli sinkku, niin toivottavasti poliisi tutkii myös deittipalstojen yhteydet....

      • ei.sieltä.vastausta

        oli avomies, jonka kanssa yhteinen vuokrasopimus


      • ehkä.tiedosta.apua

        Suvi yritti purkaa vuokrasopimusta ja ruveta asumaan yksin. Eihän tämä salaisuus ole, joutui asioimaan viranomaisen kanssa tämän takia.


      • miten-voit-tietää
        ehkä.tiedosta.apua kirjoitti:

        Suvi yritti purkaa vuokrasopimusta ja ruveta asumaan yksin. Eihän tämä salaisuus ole, joutui asioimaan viranomaisen kanssa tämän takia.

        Oho. Aika inside-tietoa. Oletko viranomainen vai onko viranomainen vuotanut sinulle?


      • tärkeä.asia

        Ei ole kukaan vuotanut minulle, tiedänpä muuten vaan.


    • kolllk

      Olen samaa mieltä yhden kirjoittajan kanssa, että rikoksen uhreja ei usein joko uskota tai tunnisteta. Uhreja vähätellään. Kuka sellaista nyt tekisi? Moni tekee. Laittaa erotilanteessa esim. etsivät kyttäämään.Onhan vainoaminen tavallista erotilanteissa ja koulukiusaamisenkin muotona. Sairaista nuorista saattaa tulla sairaita aikuisia. Niin ikään jotkin selvittämättä jääneet murhat on lavastettu itsemurhiksi. Yksi sellainen kymmenen vuoden takaa on parhaillaan tutkinnassa Satakunnassa. Lehdissä on siitä ollut useasti viime aikoina juttua. Tässä ei välttämättä ja toivottavasti ok kyse kummastakaan. Toivon parasta.

    • granmastrolly

      Toisekseen nämä gs-jutut on mainittu vain täällä, joten voivat olla nekin pelkkää tyhjien trollien eli lapsena vaille huomiota jääneiden ja siten henkisesti kuusivuotiaiden tekosia.

      • katso.peiliin

        On mainittu myös laki ja rikos-kadonneet ihmiset:Suvi kadonnut- ketjussa-. Olen henkisesti ihan ikäihminen, korkeasti koulutettu. Ihmettelen sinun intoasi esittää halveksivia analyyseja muista ihmisistä. Miksi et vain esittänyt epäilyä, että voi olla trolli asialla. -Joku samanlainen muiden diagnostisoija esiintyy myös murhaminfossa.


      • viiraa.sinullakin

        Muuten trollit eivät ole 6 -vuotiaan tasolla. Sellainen yli tuhannen trollin tutkimus on tehty. Sen mukaan suuri osa trolleista on sadistisia narsisteja. -Kaiken maailman pahoinvoivat pikku rotat on asia erikseen.


    • jkhhh

      Itse asiassa narsistit ovat nimenomaisesti henkisesti jääneet kuusivuotiaan tasolle.

      Ja trolli on aina sisäisesti tyhjä, sillä hän etsii toisen reaktiota isiltä ja äiskältä saamatta jääneen rakkauden tilalle.

      Suvi on ollut jo pitkään kateissa. Toivottavasti omaiset saavat pian tietoa ja helpotusta pelkoihinsa ja huoleensa.

    • AntiIslam

      Suomalainen ei tapa naisia yhtä usein kuin "Muslimi",eikä se jo mahdu kaaliin ?

    • 456773332

      kiva seurata tätä seinäjoen palstaa näin ulkopuolisena mutta kaupungissa asuneena,aina kun kylillä tapahtuu jotain kyllä moni tietää heti ns.mitkä on syyt.ja syylistäjiä on joka asian ja laitaan.netti on kyllä ollut hiljaisten pohjalaisten pelastava enkeli...täällä saa avautua ja setviä toistensa asioita nimettömänä...ei muutakun jatkakaa tuota sakiaa touhua...törnävällä on tilaa

    • ainatilaalöytyy

      Törnävällä ontoki tilaa...mutta hoitajia/lääkäreitä ei tahdo rahanpuutteenvuoksi juurikaan olla,joten tämä nykymeno ontaas paskan avohoidon aikaansaannosta

      • Palkkaa

        Hoitajien ja Lääkäreiden palkat ovat aivan liian korkeat, ne pitäisi pystyä maksamaan sivukuluineen verotuloista ei lainanotolla! Lääkäreiden palkoista puolet pois ja hoitajien kolmannes, niin alkaa talous kukoistaan!


      • fktir
        Palkkaa kirjoitti:

        Hoitajien ja Lääkäreiden palkat ovat aivan liian korkeat, ne pitäisi pystyä maksamaan sivukuluineen verotuloista ei lainanotolla! Lääkäreiden palkoista puolet pois ja hoitajien kolmannes, niin alkaa talous kukoistaan!

        Kenen talous?


    • säälittävätihmispaskat

      nää on niitä fasisti-sikoja taas.
      ottaa aivoon teidän paskojen sadokististsen paska-aivojen sisäinen kamasutra.
      seksuaali-identiteetti nousee pintaan juuri näissä jutuissa, koska jätkät ei saa naista. seuraavaks se löytyykin raiskattuna ja tapettuna ojanpenkasta. Näin puhun minä

      • gjreouy

        Onko pitkään jatkunut tuo...?


    • EiYmmärrä

      Tutkinnanjohtaja valittaa, ettei hän ole saanut yhtään vihjettä. Miksi hän kieltää kertomasta mitään viimeisestä havainnosta, lähtöpaikasta, puhelimesta, valvontakameroiden kuvista jne... Miten vaatetus voidaan tietää tarkasti, jos kukaan ei tiedä mistä hän on lähtenyt liikkeelle? Vai olisiko vain lähtenyt kodistaan tavanomaiselle pitkällä kävelylenkille jonnekin lähiympäristöön. Mitä salataan ja miksi?

      Olisiko jo syytä ulkoistaa kaikki katoamistapaukset jollekin pätevälle asiantuntijaorganisaatiolle?

      • hrgeor

        Sinä saat jo nyt kaiken sen informaation minkä sinä TARVITSET, mutta et varmaankaan kaikkea minkä HALUAT. Eli homma toimii jo nyt juuri niin kun pitääkin.


      • Idiootitpoispalstalta

        Taas palstan luku- ja kirjoitustaidoton amispelle vauhdisssa. Mistä ihmeestä noita idiootteja oikein sikiää?


    • loman

      ja Leppinen ei nykypäivänä ole enää Leppinen, vaihtanut sukunimensä

    • Kansa

      Nimien kerääminen kansalaisaloitteeseen kansanäänestyksen järjestämiseksi metsähallituslain kumoamisesta on alkanut.

      Käykää allekirjoittamassa!

      Aloitteen voi allekirjoittaa oikeusministeriön ylläpitämässä palvelussa: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1986

      Uusi metsähallituslaki yhtiöittämisineen ja kolmansine taseineen on ilmeinen uhka Suomen luonnolle. Perustuslain 20 §:n mukaan vastuu luonnosta ja sen monimuotoisuudesta kuuluu kaikille.

      Suomen kansalaisina tunnustamme tämän vastuun ja vaadimme, että meitä kuullaan yhteistä ympäristöämme koskevassa päätöksenteossa.

      Kansalaisaloite on lakiehdotus kansanäänestyksen järjestämiseksi uudesta metsähallituslaista. Äänestyksessä esitettäisiin seuraava kysymys: ”Kannatatko uuden metsähallituslain kumoamista?” Äänestäjän tulisi vastata kysymykseen joko "KYLLÄ" tai "EI".

      Kansalaisaloite koskee nimenomaan kansanäänestyksen järjestämistä, koska ei ole mitään syytä uskoa, että nykyeduskunta kumoaisi uuden metsähallituslain uudessa käsittelyssä. Perusteluthan kaikuivat nytkin kuuroille korville.

      Sen sijaan poliittisten päättäjien olisi lähes mahdoton olla kunnioittamatta kansanäänestyksen tulosta. Äänestys kertoisi yksiselitteisesti, hyväksyvätkö suomalaiset uuden metsähallituslain.

      Lisäksi kansanäänestys on ainoa tapa punnita lain legitimiteetti tilanteessa, jossa lainsäädäntöprosessi ei vastannut avoimen demokratian vaatimuksia. Esimerkiksi yhtiöittämisen välttämättömyyttä korostavat perustelut eivät pitäneet paikkaansa.

      Edustuksellinen demokratia ei tarkoita sitä, että vaalien jälkeen valtapuolueilla olisi neljä vuotta aikaa toteuttaa visioitaan muusta yhteiskunnasta piittaamatta. On äärimmäisen vaarallista, jos lainsäätäjät eivät välitä tosiasioista eivätkä kansalaisten, alueiden, asiantuntijoiden, järjestöjen ja asiantuntijaorganisaatioiden vastalauseista.

      Jos me hyväksymme tämän nyt, kun vaakakupissa on kolmannes Suomen pinta-alasta, yhteinen kansallisaarteemme, mitä voimme odottaa tulevaisuudessa tapahtuvan?

      Kansalaisaloitteen yksityiskohtaiset perustelut löytyvät allekirjoituspalvelusta sekä Minimahdin artikkelista. Levitä alussa olevaa allekirjoitus-linkkiä tai artikkelia nimikeräyksen alkamisesta: https://goo.gl/0IQuM0

      Käydään siis töihin: allekirjoittakaa & jakakaa tietoa. Annetaan aloitteelle lentävä lähtö!

      Kiitos kaikille & keväisiä päiviä!

    • Faktaaaa

      Harri leppinen asuu omalla nimellään alakylässä!

    • toivotaanpianapuasais

      Jaa-a omia mörköjään on nähtävästi pakoon lähtenyt. Psyykkisesti herkät ihmiset vaistoavat asioita ja ilmapiirejä. Kokevat ns. vaikutuselämyksiä, että heidän ajattelunsa ja tekemisensä vaikuttavat oudosti realimaailmaan. Tälläistä erikoista ja poikkeavaa ajatuksen juoksua on TiFin blogissa. Kun hän keskustelee, niin se hänen mielestään tuo poliisimaijat ja ambulanssit kyttäämään hänen kauppareissujaan. Lähipiirissäni oli ihminen, jonka lähiomainen aina ylihuolehtien kyttäs ja roikkui kiinniä keski-ikäisessä ihmisessä mielialoja ja vointia tarkkaillen. Tämä parisuhteeseen sairaalloisesti kiilautuminen oli tuhoisaa ja sai aikaan pelkotiloja koskien poliiseja, lääkäreitä jne. Se oli ymmärrettävää, että kun elämänhistoriassa oli tämän lähiomaisen järjestämiä ajojahteja niin sairastuessaan hänkin koki olevansa poliisien tarkkailussa ja tuntui siltä, että poliisit nimenomaan häntä varten ovat jossakin..

      • näitä.vainotaan

        Kuule, haista paska ja lue viesti tuolta lopusta, nim.pitääkö.muuttaa.käsitystä.


      • TiFi

        "Tälläistä erikoista ja poikkeavaa ajatuksen juoksua on TiFin blogissa. Kun hän keskustelee, niin se hänen mielestään tuo poliisimaijat ja ambulanssit kyttäämään hänen kauppareissujaan."

        Olen vain todennut blogissa mm., että PÄIVITTÄIN pari vuotta jatkuneeseen stalkkaamiseen tuli ensimmäisten kuvien julkaisemisen jälkeen kuin seinään viikon täydellinen tauko, en nähnyt edes vilausta poliisiautosta. Eli vainoajat tarkkailevat, mitä blogissa julkaisen ja reagoivat siihen, sillä tässä asiassa kaikki julkisuus on heidän kannaltaan tietenkin epätoivottua. Poliisiautoilla stalkkaaminen alkoi jo kauan ennen, kun aloin kirjoittamaan koko blogia, ja se on vain yksi osa vainoamiskampanjaa.

        Näin vastasin aiemmin lukijoiden kysymyksiin:

        "Sepä onkin merkillistä että pelastusaseman liepeillä kulkee ambulansseja ja paloautoja? Kaveri voisi kysyä itseltään "Olenko kenties vainoharhainen?"."

        Totta kai kulkee, mutta minua ambulanssit ja myös pelastuslaitoksen autot seuraavat kaikkialle, kuten artikkelistakin käy ilmi. Jotkut ohiajot on myös helppo todeta tarkoituksellisiksi, kuten palopäällikön auton ohiajo sireenit päällä 3 kertaa kahden viikon sisällä ilman, että perässä tuli mitään muita paloautoja tai ambulansseja. Kyseessä ei selvästikään ollut oikeasta hälytystilanteesta.

        "Erittäin epätodennäköistä mutta mahdollista täällä meillä. Tätä tapahtuu jenkeissä aika paljonkin vissiin. Valehtelijaksi en silti toveria väitä. Vaihtaa paikkakuntaa missä asuu ja katsoo että jatkuuko ajelut"

        Poliisit ja ambulanssit seuraavat minua samalla tavalla myös muualla kuin Helsingissä ja pääkaupunkiseudulla. Mutta se on totta, että Amerikassa gang stalkingia on paljon suuremmassa mittakaavassa kuin Suomessa. Pitää vielä todeta, että nämä ohiajelut ja seuraamiset ovat vain yksi osa minuun kohdistettua vainoamiskampanjaa. Muista menetelmistä on tässä blogissa asiaa.
        http://indietarget.blogspot.fi/2016/04/poliisiautoilla-stalkkaamista-huhtikuun.html


      • TiFi

        Ja tosiaan olisi hyvä saada selitys sille, että Suvin kodin vieressä oli pyörinyt silminnäkijän mukaan poliisiautoja jatkuvasti ennen hänen katoamistaan.


    • mikähän.on.tilanne

      Joko Suvi unohtui.

    • mihin.päättyivät

      Mites ne puhelinsignaalit?

    • kaikkijää

      Varmaan löytyy kuolleena jostain veden ääreltä, niinkuin aika usein on käynyt ja se siitä.

      • EiLöytäjä

        Mistäs tuon tiesit noin varmasti tiesit? Kyrkösjärven seudulta löytyi. Luultavasti ihan kotipihan vierestä.


      • etsikäätuokirjoittaja

        Se oli jättänyt sen sinne?


    • EiPoliisejaEtsintöihin

      Ilkka-lehdessä:
      "Rikoskomisario Harri Teivaanmäki Pohjanmaan poliisilaitokselta kertoo, että Hiilesmaa löytyi Kyrkösjärven alueelta keskiviikkoiltana. Hiilesmaan löysi sivullinen henkilö, joka ei ole ollut etsinnöissä mukana.

      Teivaanmäki kertoo, että poliisi sai vihjeen, jonka mukaan Hiilesmaa oli nähty liikkumassa Kyrkösjärven alueella katoamisiltanaan.

      Poliisi ei tarkenna tutkinnallisista syistä löytymispaikkaa."

      Miksi poliisi julkaisee tuon vihjetiedon vasta löytymisen jälkeen? Ja tuossa muodossa?

      • IltaLenkkeilijä

        Kuinkas suuri tuo "Kyrkösjärven alue" on paikallisten mielestä? Käsittääkö koko Kyrkösjärven tekojärven ympäristön? Kartan mukaan tekojärven ympäri kulkee erilaisia teitä ja polkuja. Noin 10 km:n iltalenkki.


      • Entinenlenkkeilijä

        Ensin ei vihjeitä oikeastaan haluttu saadakaan koska ei ilmoitettu mistä kadonnut oli tulossa ja mitä tietä mahdollisesti kulki jos kotiin oli menossa. Nyt ei ilmoiteta löytymispaikkaa "tutkinnallisista syistä". Mutta mitään rikokseen viittaavaa ei ole. Mitä tutkinnallista tässä jutussa mahtaa olla jos ei mitään rikosta ole tapahtunut? Nykyään on kaikki katoamiset ja ryöstöt ja rikokset muuttuneet ihmeen salaisiksi tutkinnallisista syistä...


      • IllallaUimassa

        Ilta-Sanomien mukaan:
        "Järvellä on sattunut alkuvuodesta jo kaksi vakavaa onnettomuutta ennen Suvi Hiilesmaan hukkumista"

        Ja jutun karttakuvassa löytöpaikka merkitty keskelle järveä.


    • PitääköMuuttaaKäsitystä

      Suvi ei ollut mikään pikkuisen pullea söpöliini, joka pelkäsi omia mörköjään.Hän oli toisinajattelija. Kuului peacepinkin Finland-ryhmään niin kuin minäkin. Vaikka se onkin luottamuksellinen, kopioin sieltä hänen viestinsä 12.3.2016.

      "Itse olen osittain samaa mieltä Pentti Linkolan kanssa siitä,että pitäisi olla diktatuuri, koska ihmiset ovat liian tyhmiä ja/tai sitten liian ilkeitä tehdäkseen oikeita valintoja.Enemmistö haluaa kuluttaa, syödä lihaa ja"pitää hauskaa".Oikeasti ihmiset ovat stressaantuneita ja sairastuvat elintasotauteihin näistä valinnoista johtuen.Luontoa ja elämän monimuotoisuutta ihan oikeasti pitäisi suojella.Feminismi ja veganismi liittyy tähän.Väestöräjähdys on suurin ongelma yhdistettynä kulutukseen. Että hellurei , koko karmeuden kruunaa skitsofrenia, jolla toisinajattelijat mustamaalataan. Kapitalismi ja demokratia ovat yhtä hanurista kuin väärä kommunismi, koska ihmisillä EI ole oikeuksia. Tämän tietävät skitsot täälläkin "hyvinvointivaltiossa" paskaSuomessa, eli ihmisiä kidutetaan. Olen itse siis ateisti, vegaani, feministi ja vihervasuri, tosin kammoan ihmisten tunkeutumista tänne, koska he lisääntyvät paljon ja en pidä islamista. Mutta Linkolan näkemys vesijohtoveden myrkyttämisestä saa minut hysteerisesti nauramaan. Hän ainakin on rehellnen mies.

      • voiressukkaa

        "ateisti, vegaani, feministi ja vihervasuri,"

        Kauhea ja itsetuhoinen maailmankuva.


      • surkimus.olet

        Mikähän luuseri haaskalintu sinä olet, kun täytyy vainajaa rääpien kohennella itsetuntoa.


    • turhaahysteriaa

      Tää juttu sai taas liian suuret mittasuhteet, johtuen siitä, että lähiaikoina naishenkilöitä on kadonnut oudosti, ja osa löydetty kuolleena vailla selitystä. Mikäli tällaista katoamishysteriaa ei olisi ollut, niin tämäkin olisi mennyt normaaliin heikoilla jäillä liikkumiseen ja hukkumiseen. Kyrkkäriin on moni hukkunut, heikkojen jäiden takia. Sehän on ollut ongelma, niin kauan kuin tekojärvi on ollut olemassa. Muistan jostain 80-luvun loppupuolelta, kuinka Ilkka-lehdessä oli useampikin artikkeli, kyrkkärin heikoista jäistä, ja siitä missä kohtaa siellä ei kannattaisi liikkua. Se kapeikon kohtahan nyt aina on ollut tiedossa, ettei siinä jää välttämättä kestä.

      Nythän Simunaan on muuttanut paljon uudisasukkaita, jotka kaikki eivät hetikään ole paikallisia, saati tiedä kyrkkäristä ja sen heikoista jäistä mitään. Olisiko pitänyt pitää näitä 80-luvun valistuskampanjoita keväisin, kun kerran uusia asukkaita tuonne on muuttanut. Seinäjoki on kasvanut 80-luvulta huomattavasti suuremmaksi, ja kyrkkärin ympäristössä liikkuminen on lisääntynyt asutuksen johdosta. Lisäksi nykyihmisille ei välttämättä tule ilkka-lehteä, valistuskampanja pitäisi tehdä ilmaisjakeluna, joka kevät.

    • toim.huom

      "Hukkunut" on toimittajan ihan oma johtopäätös. Ei ole ollut missään muualla kuin Ilta-Sanomissa. Ei poliisi ole tiedottanut näin. Muut mediat noudatelleet poliisin tiedotetta. Ammattitaidoton vetää artikkeliin omiaan.

      • ToimittajanHuomautus

        Toimittajat saavat joskus paikallisilta avustajiltaan kaikenlaista tietoa. Poliisin tiedotteet ovat usein sanamuodoiltaan täyttä puppua, joten ei niistä mitään uutista saa aikaan. Mitä lyhyempi, sitä vähemmän virheitä, opetetaan poliisikoulussa.


      • toim.huom
        ToimittajanHuomautus kirjoitti:

        Toimittajat saavat joskus paikallisilta avustajiltaan kaikenlaista tietoa. Poliisin tiedotteet ovat usein sanamuodoiltaan täyttä puppua, joten ei niistä mitään uutista saa aikaan. Mitä lyhyempi, sitä vähemmän virheitä, opetetaan poliisikoulussa.

        Ja keltaisen lehdistön toimittajat opastetaan kirjoittamaan sensaatiohakuisesti, faktoilla ei niin väliä.


      • varmaTIEto

        Toimittajat eivät käytä lehdissä paikallisilta avustajilta saatua "kaikenlaista tietoa". Tämänkaltaiset uutiset esimerkiksi Ilkassa tehdään puhtaasti poliisilta saatujen tietojen pohjalta - ei epämääräisten avustajien.


    • Surullista
    • haiskahtaa

      Miksi naisia katoaa ja löytyy kuolleena nykyään harva se päivä? Itsemurha aalto vai matut asialla?
      Monesti naiset löytyvät oudoista paikoista, missä ei tätä ennen ole edes ollut vesistöä vieressä mihin ois voinut hukuttautua esim. Aina lukee, ettei epäillä rikosta, mutta kuolemansyy tutkinta tehdään, jos esim. ihminen on hirttäytynyt niin ei siitä tarvitse tehdä kuolisyy tutkintaa. Jotenkin alkaa haiskahtaa, ettei poliisit uskalla sanoa totuutta näistä kadonneista jotka ovat löytyneet kuolleena..

      • rei8ter908y

        Suomessa tehdään vuosittain noin 2000 katoamisilmoitusta, eli n. 6 kpl joka päivä. Näistä kahdesta tuhannesta n. 20-30 jää kadoksiin. Nämä kaksi Seinäjoella kadoksissa ollutta ja kuolleina löydettyä menevät tuohon ensimmäiseen lukuun. Mitä mystistä tässä on? Kuolemansyyntutkinta tehdään aina. Joskus se on niin ilmiselvä että ei vie suuremmin aikaa. Näissä kahdessa tapauksessa kuolemansyyntutkinta vie aikaa, ja siihen saakka kun se valmistuu, ja sen jälkeenkin, annetaan julkisuuteen tietoa vain sen verran kun on tarpeen. Ei enempää, vaikka ihmisten uteliaisuus sitä vaatisi. Normaali käytäntö, joten unohtakaa nuo salaliittoteoriat.


      • KammottavaaSakkiaTäällä

        Mikähän jeesus tai jumala tämän on kirjoittanut, kun on ainoa oikea totuus hallussa. Peacepinkiin ollaan kirjoitettu, mitä pitäisi tutkia ja mistä. Poliisit kyllä lukevat sen viestin. Luultavasti toimitaan juuripäin vastoin.


      • miksieikerrota
        rei8ter908y kirjoitti:

        Suomessa tehdään vuosittain noin 2000 katoamisilmoitusta, eli n. 6 kpl joka päivä. Näistä kahdesta tuhannesta n. 20-30 jää kadoksiin. Nämä kaksi Seinäjoella kadoksissa ollutta ja kuolleina löydettyä menevät tuohon ensimmäiseen lukuun. Mitä mystistä tässä on? Kuolemansyyntutkinta tehdään aina. Joskus se on niin ilmiselvä että ei vie suuremmin aikaa. Näissä kahdessa tapauksessa kuolemansyyntutkinta vie aikaa, ja siihen saakka kun se valmistuu, ja sen jälkeenkin, annetaan julkisuuteen tietoa vain sen verran kun on tarpeen. Ei enempää, vaikka ihmisten uteliaisuus sitä vaatisi. Normaali käytäntö, joten unohtakaa nuo salaliittoteoriat.

        Tutkinnallisista syistä poliisi ei kerro tarkempaa löytypaikkaa eli kyllä siinä jotain on. Esim. Nelankin katoamispaikka julkistettiin ja näytettiin heti.


      • EiOnnistuttuSalaamaan

        Eihän poliisi pystynyt tuota salaamaan. Ilmoitus löytymisestä oli pakko tehdä vesistöetsijöille välittömästi. Löytöpaikalle ei pääse poliisiautoilla mitenkään huomaamattomasti (asuintaloja ihan vieressä), joten paljastui nopeasti sivullisille ja lehdistölle. Löytyi sopivasti aamupäivällä, joten kaikkien sivullisten ja etsimässä olevien oli helppo seurata poliisien toimintaa.


      • vertainen

        Kun kirjoitin,että peacepinkin seinälle ollaan kirjotettu tutkimusohjeet, se tarkoittaa ohjeita oikeustieteelliseen ruumiin avaukseen. Mitä pitää hakea ja mistä. -Eivät halua löytää.


    • jotain.kunnioitusta

      Mitä ihmeen porukkaa täällä on mainostamassa blogiaan ja peacepinkkiä palstaa! Se ei tuo Suvia takaisin. Olette haaskalintuja vainajan äärellä.

      • katso.peiliin

        Halutaan oikeutta Suville. Hän itse toivoi,että saisi paljastettua, mitä hänelle on.
        tehty.
        Peacepinkissä on suljettu ryhmä, mutta ilmeisesti poliisi pystyy lukemaan viestit. Yritetään tehdä viimeinen palvelus.
        Ei elvistellä täällä nk.jotkut.
        Blogiin en ota kantaa.


    • sinne.sinne

      Gang stalking, yhteisövaino, organisoitu vaino, miten vaan.

      Jyväskylän palstalla on ketju nimeltä Organisoitu vaino. Sen kun luette, tiedätte jotakin.
      Sen jälkeen sitten, huudelkaa, jos huvittaa.

    • antisirpa

      Pahastihaiskahtaa että tää vaahtoaminen jostain gs paskasta..on minfoakin terrorisoineen Sirpan touhuja

    • jäi.vaivaamaan

      Tietääkö kukaan, mikä siellä rannalla?/vedessä?koitui Suvin kohtaloksi?

      • Pornis

        Oli kuulemma puukotettu


      • siis.hetkinen
        Pornis kirjoitti:

        Oli kuulemma puukotettu

        Puukotettu? Poliisihan ei epäillyt rikosta.
        Miten luotettavaa on "Kuulemma"?


      • Vghjjg
        Pornis kirjoitti:

        Oli kuulemma puukotettu

        Njaaha! Mitää uutta?


      • MielenkiintoistaTämä
        Pornis kirjoitti:

        Oli kuulemma puukotettu

        Mielenkiintoista


    • onkoliikkeellämurhamies

      Mikähän mahto olla Evan kuolinsyy?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe